Ik heb het ook niet gezien, zal wel niet in beeld geweest zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:05 schreef PsychoDude_666 het volgende:
die spin "achter de safetycar" bedoel je daar Fisio niet mee? Want heb de race 2x gezien en kan me dat toch niet herinneren?
quote:Juan Pablo Montoya (DNF, Electronics): "There was a lot going on in the race today. As we were lining up on the grid I made a mistake and spun the car. Fortunately the start was aborted, and I was able to take up my original start position in fifth spot. However during the first Safety Car period I had another spin which cost me two positions.
Ja, snapte ik ook al niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:27 schreef Atreidez het volgende:
Dat verklaart dan voor mij waarom hij voor Ralf en Webber reed toen het ongeluk gebeurde en toen beelden van achter de SC kwamen zag je m er ineens achter rijden.
Dat zal wel een flinke tegenvaller zijn voor Toyota. Als het waar is iig.quote:'Gascoyne weg bij Toyota'
Dinsdag 4 april 2006 om 18:05 - Volgens Grandprix.com zou Mike Gascoyne het team van Toyota hebben verlaten. Gascony werd eind 2003 nog als grote vangst binnengehaald bij het, in Keulen gevestigde, team en het zou dan ook zeer opvallend zijn als dit gerucht uiteindelijk op waarheid berust blijkt te zijn. Want hoewel de seizoensstart van het Toyota-team zonder overdrijven dramatisch genoemd kan worden, begon het Japanse team uit Duitsland zich al wat verder naar voren te vechten in Australië. Ralf Schumacher wist zijn Toyota zelfs naar de derde plek te sturen in Melbourne.
Toch voedt ook de reactie van Gascoyne zelf alleen maar de geruchten. Hij wilde tegenover hetzelfde Grandprix.com niet verder gaan dan het standaard “geen commentaar”. Een opvallend antwoord omdat, in de Formule 1 althans, dergelijke geruchten meestal meteen worden tegengesproken als zij op onwaarheden blijken te berusten. Toch is enige terughoudendheid in deze zaak zeker op zijn plaats daar er helemaal niets bekend was over enige spanningen tussen Gascoyne en zijn werkgever.
Bron: RaceFreaks
quote:Update 20:54:
Ook autosport.com meldt dat Mike Gascoyne de laan zou zijn uitgestuurd bij Toyota. Dit zou zijn gebeurd naar aanleiding van een omvangrijke herstructurering van het Formule 1-team. Wat de exacte filosofie achter de herstructurering is, is onduidelijk. Maar afgezien daarvan blijft het steeds waarschijnlijkere vertrek van de ontwerper nog met veel vragen omgeven.
Want, hoewel Gascoyne de werksfeer bij Toyota niet helemaal gewenst achtte, leek de ingenieur eerder deze week nog zelfverzekerd de zaken eindelijk op de rails te krijgen na de bemoedigende podiumplaats van Ralf Schumacher, afgelopen zondag.
Daarnaast lijkt de situatie bij Toyota ook redelijk verwarrend. Afgelopen winter werd Gustav Brunner al aan de kant gezet: de Oostenrijker werd niet meer nodig geacht bij het ontwikkelen van de bolides, en na de komst van Gascoyne raakte de rol van de ontwerper stapsgewijs uitgespeeld.
Wie Gascoyne na zijn - nog steeds onbevestigde - vertrek zou moeten opvolgen is niet duidelijk. Toyota heeft veel werknemers voorhanden gezien de dubbele-helixstructuur van de twee ontwerpteams die aan de bolide werken, maar een domino-effect van functieveranderingen lijkt vooralsnog niet uitgesloten. Meer nieuws over de situatie in Marsdorf, een voorstad van Keulen waar de fabriek gevestigd is, volgt zeer waarschijnlijk snel.
http://most-expensive.net/mp3-player-worldquote:[..]
After receiving an order from Russian-Canadian billionaire Alex Shnaider, owner of the Midland Formula 1 team, TrekStor a German manufacturer of MP3 players has develop the most expensive MP3 player ever built. This unique custom-made portable music device was created based on TrekStor’s i.Beat organix mp3 player.
[..]
Op racesnelheid verlies je veel meer afstand.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik weet niet of dit het goeie topic is, maar hier zitten toch wel de échte kenners.
Wat ik niet snap bij formule 1 (kijk al 6 jaar ofzo) dat coureurs de pits in gaan bij een safety car siuatie.
Bedoel, iedereen komt bijelkaar weer. Je duikt de pits in en dan is het zo dat je achteraan moet sluiten en al die andere weer in moet halen....
of maak ik hier nou een denkfout?
ja maar stel dat je achteraan aansluit dan moet je toch die laatste langzame coureurs weer inhalen en dat kost toch ook weer enorm veel tijd? Terwijl de coureurs vooraan weer met volle snelheid door kunnen gaan?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op racesnelheid verlies je veel meer afstand.
Als je tijdens een SC periode een pitstop maakt heb je de tijd om weer achteraan te sluiten in de 'rij'. Je haalt je verloren tijd van de pitstop dus bijna helemaal in. De achterstand op de voorste is dan weer relatief klein. Op racesnelheid kun je niet achteraan sluiten, dus ben je die tijd (en dus afstand) kwijt.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus de mensen die binnen zijn hebben voldoende voorsprong opgebouwd voor een veilige stop....duidelijk
ja ok , maar als je achteraan sluit kun je niet vol gas geven als de SC weer verdwijnt. Je mag de auto voor je nog niet inhalen tot je over de finish rijdt... terwijl de mensen vooraan allang vol gas weg zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:09 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Als je tijdens een SC periode een pitstop maakt heb je de tijd om weer achteraan te sluiten in de 'rij'. Je haalt je verloren tijd van de pitstop dus bijna helemaal in. De achterstand op de voorste is dan weer relatief klein. Op racesnelheid kun je niet achteraan sluiten, dus ben je die tijd (en dus afstand) kwijt.
Maar als je buiten een SC-periode om een pitstop maakt rijden ALLE auto's vol gas door...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ja ok , maar als je achteraan sluit kun je niet vol gas geven als de SC weer verdwijnt. Je mag de auto voor je nog niet inhalen tot je over de finish rijdt... terwijl de mensen vooraan allang vol gas weg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |