We hebben ook de avatars nogquote:Votes rond 11.44
Pomme & Kelly 89% 25,637
Michael Ray 11% 3,168
28,805 votes total
Vanochtend waren de 2 dames ook nog op de radio!quote:
hoe? krijg die link toch niet korter....quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef zwelgje81 het volgende:
verneukende layout zeg, doe er wat aan![]()
Jawel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoe? krijg die link toch niet korter....
Waar mogen de mensen posten die ze niet adoreren?quote:
thnqquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:47 schreef Stofje het volgende:
Layout gered.
Hierquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Waar mogen de mensen posten die ze niet adoreren?
NO WAI!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:50 schreef Litso het volgende:
Als dit maar niet zo'n kankerkachel-achtige hype gaat worden...
Wees gerust ik zal alles doen om het te ondermijnen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:50 schreef Litso het volgende:
deze zijn namelijk geil en kankerkachel kees niet. ik wil wel bij pomme en kelly op bezoek wie zegt me waar het isquote:
quote:
http://giel.vara.nl/notulen.phpquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef timmeeeh het volgende:
vanochtend waren ze op de radio bij giel beelen!!
Heb je genoeg geldquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
deze zijn namelijk geil en kankerkachel kees niet. ik wil wel bij pomme en kelly op bezoek wie zegt me waar het is![]()
BIj deel 14 van de SHKK was de lol er wel enigzins vanaf, hè..quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Het vervelende is dat al die hypes in het begin best leuk zijn, maar dat sommige mensen er zo mee doordraven dat het op een bepaald moment echt je strot uit komt...
misschien dat de directe link niet werktquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:54 schreef B_BOY het volgende:
ik krijg die stream niet afgespeeld. kenker.
Geen zetjes geven, mênquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:50 schreef Litso het volgende:
ik moet meteen aan GoLLeM denkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:52 schreef Litso het volgende:
Het vervelende is dat al die hypes in het begin best leuk zijn, maar dat sommige mensen er zo mee doordraven dat het op een bepaald moment echt je strot uit komt...
quote:
van mij mag je dr hebben.quote:
Hmm, de avatar dan maar. PUB-lurkers hebben vast meer interesse in een 15-jarig meisje met de ietwat vreemde naam Pomme.quote:
Die van jou is ook niet orgineelquote:
Ja, had d'r dan Eerdbei genoemdquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:19 schreef m-kay het volgende:
[..]
Hmm, de avatar dan maar. PUB-lurkers hebben vast meer interesse in een 15-jarig meisje met de ietwat vreemde naam Pomme..
hp!, ouwe gek!quote:
Erdbeer is het.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, had d'r dan Eerdbei genoemd![]()
Aldi style![]()
Hee, ik was wel het eerst mên.quote:
OMG, idd jaquote:
Nee liever niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:40 schreef r8ality het volgende:
VASND, zou ik jou avatar mogen gebruiken?.
Kleine meisjes die onschuldig in webcams zingen zijn leuk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:44 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf :/ wat is daar leuk aan ?
Kelly.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik word denk ik een beetje verliefd op die ene met dat bloemetje op d'r hoofd. ik weet niet wie wie is![]()
Ja maar ik zit op school zonder tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee liever niet.
Maak ff een eigen shotje uit dat filmpje, materiaal genoeg
ja hallooo tonks en ik lijken al teveel op elkaar.. als iedereen nou (bijna) dezelfde gaat gebruiken is het niet leuk meerquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja maar ik zit op school zonder tijd.
dan was het bij kees toch makkelijker om hem te vinden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:01 schreef jowblow het volgende:
kunnen we ze niet gaan zoeken net zoals ze bij dat biermeisje proberen?![]()
wie is kees?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan was het bij kees toch makkelijker om hem te vinden.
Dat heb ik echt maar heel kort gedaan, grappig dat iedereen het wel nog steeds weetquote:
john zoek een hobbyquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:43 schreef Scorpie het volgende:
Damn, lelijkerddddddddds zijn het, hoe kan je daar op vallen zeg :S
heb je wel gezien wat kelly met haar tong kan doen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:43 schreef Scorpie het volgende:
Damn, lelijkerddddddddds zijn het, hoe kan je daar op vallen zeg :S
i knowquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:12 schreef Agiath het volgende:
In firefox gaan die avatars nog 3x zo snel
Kelly
Zielige stumperds zijn hetquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:15 schreef Boeman het volgende:
ha een adoratietopic voor 15jarige breezahsletjes
jullie zijn niet echt consequent he
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:15 schreef Boeman het volgende:
ha een adoratietopic voor 15jarige breezahsletjes
jullie zijn niet echt consequent he
maar daar willen de meeste hun piemel niet in stekenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:23 schreef cerror het volgende:
Zelfs een clown met aids uit polen is nog grappiger.
inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:27 schreef Herald het volgende:
[..]
maar daar willen de meeste hun piemel niet in steken
Daar heb je zowaar een punt Herald.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:27 schreef Herald het volgende:
[..]
maar daar willen de meeste hun piemel niet in steken
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef SiemeN het volgende:
Die Pomme vind ik maar een lompe zeekoe, Kelly zou ik indien nodig nog wel in de bek kunnen pompen.
Niet?quote:
ze maakt nog geen eitjes aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zou kelly een Eccky baby met mij willen maken?
En zeekoe.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef MrBean het volgende:
Jongens ... het kind is 15 ...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef MrBean het volgende:
Jongens ... het kind is al 15 ...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze dan allang geen vliesje meer hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef MrBean het volgende:
Jongens ... het kind is 15 ...
Je was vast de eerste niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef BrauN het volgende:
Ik heb me net serieus zitten trekken op Kelly. Mên, wat een lekker wijf. Heeft iemand haar MSN? Ik zou graag eens een diepzinnig gesprek met haar voeren.
pommekelly@hotmail.comquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef BrauN het volgende:
Ik heb me net serieus zitten trekken op Kelly. Mên, wat een lekker wijf. Heeft iemand haar MSN? Ik zou graag eens een diepzinnig gesprek met haar voeren.
ik wil een duet met hunquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef BrauN het volgende:
Blond= Kellyquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef Molluck het volgende:
Its still possible to email us at:
- both of us: pommekelly@pommekelly.com
- Pomme: pomme@pommekelly.com
- Kelly: kelly@pommekelly.com
We’ll try to answer as much as possible. ^^
Maar wie is nu wie?
kelly is met dat bloemetje op d'r hoofdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef Molluck het volgende:
Its still possible to email us at:
- both of us: pommekelly@pommekelly.com
- Pomme: pomme@pommekelly.com
Maar wie is nu wie?
so gayquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:39 schreef speknek het volgende:
Die The Back Dormitory Boys swingen trouwens ook de pan uit.
Kelly is de lekkerequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef Molluck het volgende:
Maar wie is nu wie?
ze is wel aangekomen volgens mij, want in de wat oudere filmpjes ziet er een stuk beter uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
die kijkt als een zeekoe, in respect dan
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ze is wel aangekomen volgens mij, want in de wat oudere filmpjes ziet er een stukje beter uit
daar lijkt ze op piet piraatquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:26 schreef Molluck het volgende:
In Caught Up is ze wel lekker
Ik wil haar
je mag haar hebben, je zal de enige wel zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:26 schreef Molluck het volgende:
In Caught Up is ze wel lekker
Ik wil haar
Ach, haar tieten zijn ook gegroeid en misschien staat er al wat haar op.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ze is wel aangekomen volgens mij, want in de wat oudere filmpjes ziet er een stuk beter uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoho ik wil der alquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
je mag haar hebben, je zal de enige wel zijn
Maar vent, denk toch eens aan haar kale, ongeschonden poesje!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef MrBean het volgende:
Ik vind Pomme alleen leuk, omdat ik Kelly niet meer leuk vind, want BrauN zegt allemaal vieze dingen over haar.
Dan heb ik geen trek meer.
je doet net alsof jij geld hebtquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jammer voor je, ik heb haar meer te bieden.
ja erg jammerquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef Scandalous het volgende:
Het is alleen zo jammer dat heel maagdelijk Fok meteen weer een hard plassertje krijgt van een paar gewone pubers van 15![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:44 schreef B_BOY het volgende:
Iedereen kent ze wel. Pomme en Kelly onze Neerlandsche helden, welke meedoen aan googleidol
Als het twee 15-jarige knulletjes waren geweest zat jij hier nu ook te soppen. Stuk schijnheil dat je d'r bent. Bah!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef Scandalous het volgende:
Het is alleen zo jammer dat heel maagdelijk Fok meteen weer een hard plassertje krijgt van een paar gewone pubers van 15![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef BrauN het volgende:
Ik zou graag eens een diepzinnig gesprek met haar voeren.
Ja, maar ik vermoed dat ze ook kunnen praten hoor. Dat vermoed ik hè. Vermoed ik hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
![]()
![]()
De dames playbacken toch alleen maar![]()
nietus!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
![]()
![]()
De dames playbacken toch alleen maar![]()
een vriezerik is iequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als het twee 15-jarige knulletjes waren geweest zat jij hier nu ook te soppen. Stuk schijnheil dat je d'r bent. Bah!
Bewijst weer wat ik net zeiquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
BrauN jij nare pedofiele man! Met je vuige avatar!
Gunst wat een narigheid.
...
Voorderest zijn het natuurlijk gewoon geile strakke 15 jarige sletjes (met name Kelly) die gewoon keihard moeten worden genomen. Desnoods anaal.
Amen.
Pommes Fritesquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe spreek je pomme eigenlijk uit?
pom? of pom-me?
dat rijmt op dom whahahahquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef Molluck het volgende:
Pom
omgroflollerskates:::;d;Dquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omgroflollerskates:::;d;D![]()
:;d;D:D::DD:D:D: D::D:D
!!!!!!!1111EINSEINZWE!!11!!!ELEVENTWELVE!!!!!!!!11!!
ach gut, twee meisjes die idoot doen krijgen meer aandacht dan jijquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef Scandalous het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef Herald het volgende:
[..]
ach gut, twee meisjes die idoot doen krijgen meer aandacht dan jij
misschien weer tijd om wat fotootjes van jezelf te plaatsen in US zodat maagdelijk Fok! weer bij jou gaat slijmen
Hoiquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef Herald het volgende:
[..]
ach gut, twee meisjes die idoot doen krijgen meer aandacht dan jij
misschien weer tijd om wat fotootjes van jezelf te plaatsen in US zodat maagdelijk Fok! weer bij jou gaat slijmen
ach rukkertjes op Pmme en Klly zijn vrijwel dezelfde rukkertjes in US dus je kraakt je eigen publiek afquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:56 schreef Scandalous het volgende:
HoiEr zijn nog veeeeel meer meisjes die nog veeel meer aandacht krijgen dan mij
Ik heb het over de rukkertjes, niet over die meisjes zelf
HA!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:59 schreef Herald het volgende:
[..]
ach rukkertjes op Pmme en Klly zijn vrijwel dezelfde rukkertjes in US dus je kraakt je eigen publiek af
Shit, nu heb je me echtquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:59 schreef Herald het volgende:
[..]
ach rukkertjes op Pmme en Klly zijn vrijwel dezelfde rukkertjes in US dus je kraakt je eigen publiek af
Ben jij het grote voorbeeld van Snopprinses ofzo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef Scandalous het volgende:
Haha snopprinsesquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ben jij het grote voorbeeld van Snopprinses ofzo?
samen met snopprinses en ijsmeis...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik zou ze allebei tegelijk wel nemen, en dan een pr0nliedje eronder en insturen naar de finale
nja alleen als ijsmeis een zak over haar hoofd trektquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
samen met snopprinses en ijsmeis...![]()
Ben jij een n00b of zo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ligt eraan als ze tegen die japanse backstreetlui moeten. Die zijn zo hilarischquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef renz0r het volgende:
Wel op ze stemmen mensen als ze in de finale staan![]()
Dat is waar, maar je moet je klassiekers kennenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef renz0r het volgende:
Ja dan wordt het 50-50
Alleen die is al erg uitgemolken en al jaren oud, die van Pomme en Kelly is orgineel, fris en fruitig
Er worden behoorlijk wat .gifjes van deze meiden rondgestrooid op dit forum. Ik koos expres deze omdat ik die nergens tegenkwam bij users. Nu heb ik er al 1 gevonden met de mijne....Wie van ons eerder was, ik zal het mijn god niet wetenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef Boeman het volgende:
de hype is over, geen adoratietopic meer.
Maar renz0r's ava is wel koel
SUPER om om te zetten in avi.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:25 schreef r8ality het volgende:
VASND, met welk proggie rip en edit jij die zooi?
Euh, que?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Ze komt hier zeuren dat als er twee 15-jarige leuk uitziende meisjes een filmpje maken,half Fok! ze meteen wil neuken. Waar maakt ze zich druk om? Zelf aandacht te kort ofzo?quote:
Ik maak me nergens druk om gekkie, ik heb nog op die meisjes gestemdquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Ze komt hier zeuren dat als er twee 15-jarige leuk uitziende meisjes een filmpje maken,half Fok! ze meteen wil neuken. Waar maakt ze zich druk om? Zelf aandacht te kort ofzo?
'Vroeger' was Scandalous altijd druk druk druk met d'r foto's en nu heeft Snop die taak over genomen. Boeie.
Nuecken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om gekkie, ik heb nog op die meisjes gestemd![]()
w00t!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:50 schreef Reinnn85 het volgende:
lalala foto's (from GoT HK):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:11 schreef Falco het volgende:
Wie wil er voor mij een avatar maken van Pomme die saxofoon speelt?
Heldquote:
die avatar schopt kont!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:09 schreef mstx het volgende:
quote:
doe je dat snel of niet?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
doe je dat snel of niet?
Kan je anders bij 'Yeah' er eentje maken die begint zo rond de 40 of 60 seconden
Superrrrrrquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:11 schreef mstx het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kies er maar een uit
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:19 schreef Maisnon het volgende:
mstx, kun je dat stuk nemen waar e zonnebril op haar hoofd valt, net dat ene stukje, en dan in reverse er achter plakken?
Zodat je een op en neer schuivende zonnebril krijgt
Two stupid dogsquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef Maisnon het volgende:
en nog een offtopic postje, sorry
Waar kwam dat Well isnt that cute.. BUT IT'S WRONG! vandaan?
Cown & Chicken?
Two stupid dogs ja. Whehe die van mstx is tof.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef Maisnon het volgende:
en nog een offtopic postje, sorry
Waar kwam dat Well isnt that cute.. BUT IT'S WRONG! vandaan?
Cown & Chicken?
-3 Algemene Wereldkennis enzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef koenimex het volgende:
Ik naar boven scrollen, allemaal met zo'n Pomme of Kelle avatar! Ik vind dit leuker dan al die Deense vlaggen
.
Ja duh, ik weet wel wáár die Deense vlaggen voor stonden, en ik was het daar ook wel mee eens, alleen dit geeft een leuker uitzichtquote:
Maakt mij geen poep uit, beide superquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef koenimex het volgende:
[..]
En dan nu OT: Waarom is Kelly zo populair in dit topic (da's de blonde als ik het goed heb)? Ik zou die andere preferen.
Hoef je je nu niet meer te balenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:59 schreef blessed19 het volgende:
Apeldoorn...
en ik baalde al dat ik daar woon...
Nietsquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:44 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf :/ wat is daar leuk aan ?
O RLY?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Eigenlijk vind ik het best grappig.
nope die nietquote:
<------ Juist!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef koenimex het volgende:
[..]
En dan nu OT: Waarom is Kelly zo populair in dit topic (da's de blonde als ik het goed heb)? Ik zou die andere preferen.
Die blonde doet het gekste das denk ik de reden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef koenimex het volgende:
[..]
Maar Pomme is gewoon echt de bom!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die blonde doet het gekste das denk ik de reden.
quote:
Mooi is dat als je iets sneller bentquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef TiepJoop het volgende:
Damn you Magno
En aandachtsgeile meisjes die steeds foto's vanzichzelf maken zijn ... leuk?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:41 schreef Magno het volgende:
Idd... die bolle wangetjes
En daarbij maakt ze foto's op de webcam speciaal voor fans... nog niet gezien van Pomme
Als ze daarbij nog knap zijn ook... Jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef MrBean het volgende:
[..]
En aandachtsgeile meisjes die steeds foto's vanzichzelf maken zijn ... leuk?
Zo leuk is ze nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef Magno het volgende:
[..]
Als ze daarbij nog knap zijn ook... Ja![]()
Ik vind haar wel leukquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:56 schreef MrBean het volgende:
[..]
Zo leuk is ze nou ook weer niet hoor.
En ze is 15.
Kellyquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:37 schreef SHE het volgende:
whehe, gekke meiden.
Ik vind ze leuk ! Hoop dat ze winnen
Vind Kelly het leukst..ze is helemaal niet knap...maar wat een dijk van een uitstraling..die spat van het scherm. Heel bijzonder
DAT mijn snuitjes..noemen ze nou de X-factor
Fok! weet er twee fora én een subsite mee te vullenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef MrBean het volgende:
En aandachtsgeile meisjes die steeds foto's vanzichzelf maken zijn ... leuk?
In kort: Ik zou d'r doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:37 schreef SHE het volgende:
whehe, gekke meiden.
Ik vind ze leuk ! Hoop dat ze winnen
Vind Kelly het leukst..ze is helemaal niet knap...maar wat een dijk van een uitstraling..die spat van het scherm. Heel bijzonder
DAT mijn snuitjes..noemen ze nou de X-factor
Wat bolle zegt.quote:
gek genoeg ben ik het hier best mee eens, qua platopdegrondvanhetlachenlig factor find ik die jappen/chinamannetjes leuker :>quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:06 schreef Canisfire het volgende:
2 China boys zijn leuker ^^
haha kastanova ftw!quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:33 schreef kastanova het volgende:
Kelly is toch die blonde hé?
Nah, weet niet waarom, maar voor haar zal ik mijn niet-onder-de-22 principe breken en hem er gewoon inhangen.
Oh dat zou t voor mij ook verklaren ja!quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:38 schreef kastanova het volgende:
Oh, ze lijkt trouwens op dat mokkel van Scrubs.
Dat zou wel direct verklaren waarom ik haar zo tof vind.
Moet je vooral deze thread aanklikken, lowbrain..quote:Op donderdag 23 maart 2006 04:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat zíen jullie toch in die twee meiden?![]()
En hoelang gaat deze rage nog door?
Ik krijg nu al een geirriteerd gevoel van die 'vele' tuthola-avatars, en er komen er alleen maar méér bij.![]()
Je hoeft niet meteen te schelden trut.quote:Op donderdag 23 maart 2006 04:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Moet je vooral deze thread aanklikken, lowbrain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |