quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Floripas het volgende:
Ik mag schoonmams nu al.
der???quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef McCarthy het volgende:
... SP.![]()
![]()
en waarom? Omdat ze zo symphatiek overkomen![]()
![]()
De SP is zo dom dat ze zelf niet eens weten hoe achterlijk hun standpunten zijn.
Symphatiek dom ja.
Ik heb der even uitgelegd dat ze bij de landelijke verkiezingen toch echt op iets anders moet gaan stemmen.
neu, ik was 2 weken even niet thuis geweest. Vorige week kwam ik er dus achter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef kippiej het volgende:
En toen wachtte je een paar weken voordat je op 'invoeren' klikte ?
dat is volks voor haarquote:
VVDquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en waar had jij op gestemd? of mag je nog niet stemmen?
klinkt van geen kantenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat is volks voor haar
niet dat dat mijn afkomst is maar ik vind het wel leuk om af en toe zo te doen
Goh, als iedereen die daar zjin mening over heeft ook eens een thread zou beginnen, kon jij het niet af typenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Solomon het volgende:
Daarom ben ik ook voor stemrecht naar inkomen. Mensen met een beter inkomen leveren nu eenmaal meer bijdrage aan de maatschappij (oa in de vorm van belasting), en zijn over het algemeen veel beter geinformeerd over de politiek...
Ik zal jou even uitleggen hoe de echte wereld in elkaar zit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef McCarthy het volgende:
... SP.![]()
![]()
![]()
De SP is zo dom dat ze zelf niet eens weten hoe achterlijk hun standpunten zijn.
Symphatiek dom ja.
Ik heb der even uitgelegd dat ze bij de landelijke verkiezingen toch echt op iets anders moet gaan stemmen.
Mijn plan: alleen stemrecht voor mensen die in dienst zijn van de staat, de staat is immers het grootste bedrijf in Nederland en alle andere nederlandse bedrijven zijn gewoon onderaannemersquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]![]()
mijn plan: alleen stemrecht voor de mensen die belasting betalen (= echt geld verdienen in de vrije markt)
Liberalisme en hypocrisie lopen weer hand in handquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]![]()
mijn plan: alleen stemrecht voor de mensen die belasting betalen (= echt geld verdienen in de vrije markt)
Maar jij maakt ook gelijk duidelijk dat die mensen oogkleppen op hebben. De maatschappij bestaat uit meer dan belasting betalen. Hoe hoger het inkomen, des te groter de ivoren toren waarin ze wonen. En dat is natuurlijk juist SLECHT voor een maatschappij. De maatschappij bestaat omwille van hen uit een grote vergaarpot waar de meeste mensen zich in bevinden, en een grote hoeveelheid ivoren torentjes met rijke mensen die zich stuk voor stuk aan de maatschappij proberen te onttrekken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Solomon het volgende:
Daarom ben ik ook voor stemrecht naar inkomen. Mensen met een beter inkomen leveren nu eenmaal meer bijdrage aan de maatschappij (oa in de vorm van belasting), en zijn over het algemeen veel beter geinformeerd over de politiek...
En dan mag jij een keer raden voor wie de beslissingen die die lui maken gunstig zijn? De hoge of de lage inkomens?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Solomon het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]![]()
Dus als je ziek of arbeidsongeschikt bent, heb je niks te vertellen in dit land?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]![]()
ook niet als je oude omatjes verzorgd in een verpleeghuis dat van de overheid is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:28 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dus als je ziek of arbeidsongeschikt bent, heb je niks te vertellen in dit land?
Dus jij gaat bepalen voor anderen wat ze moeten stemmenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef McCarthy het volgende:
Nee, dan moet je tegen de muurquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:28 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dus als je ziek of arbeidsongeschikt bent, heb je niks te vertellen in dit land?
Volgens mij begrijp jij het concept van democratie nog niet helemaal......quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef McCarthy het volgende:
... SP.![]()
![]()
![]()
Symphatiek dom ja.
Och, er is wat te zeggen voor verlicht despotisme, maar bij McCarthy is het 'verlichte' enigszins zoek.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het concept van democratie nog niet helemaal......
En die honderdduizenden mantelzorgers leveren geen nuttige bijdrage aan de maatschappij?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Solomon het volgende:
Floripas, dit zijn altijd van die onmogelijke plannetjes van types die zelf nog geen tegenslag in hun leven hebben gehad. Okee, ze lijden aan chronische empathitis, maar daar hebben ze zelf verder geen last vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
En die honderdduizenden mantelzorgers leveren geen nuttige bijdrage aan de maatschappij?
Maak haar meteen je slaaf?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef McCarthy het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Solomon het volgende:
Inderdaad! Daar had ik ook nog niet eens bij stilgestaan! Alsof je alleen in de vorm van geld een bijdrage kunt leveren aan deze maatschappij! Wat een bekrompen standpunt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef ErikT het volgende:
[..]Hahahahaha!!!! Aan een maatschappij van meer spullen ja. Vrijwilligerswerk zullen deze mensen hun handen niet aan vuil maken.
Haha, beter geïnformeerd, laat maar zien die cijfers.
prcs, ik ben van mening dat mensen in de zorg en vrijwilligers meer bedragen aan onze maatschappij als die veelverdieners met hun SUV, dikke vila en geklaag over de hoeveelheid belasting die ze betalen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef ErikT het volgende:
[..]Hahahahaha!!!! Aan een maatschappij van meer spullen ja. Vrijwilligerswerk zullen deze mensen hun handen niet aan vuil maken.
Haha, beter geïnformeerd, laat maar zien die cijfers.
En klagen dat zn moeder op de SP stemt omdat ze sympathiek overkomen. Vergeleken met de VVD komt iedereen sympathiek over, die schamen zich er niet eens voor dat ze klootzakken zijn. Dus zo vreemd is het allemaal niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
De eerste post was al waardeloos..
en toen verteld hij dat hij voor de VVD zou stemmen
hoe kun dan nog serieus genomen worden![]()
HEYLOOKATMEH! ik stem op een partij die al praktisch 20 jaar aan de macht is, maar het gaat zo slecht met Nederland maar aan de VVD kan het echt niet liggen want ik zal het natuurlijk stemmen om mezelf te verrijken en iedereen kan sterven zeker als ze een uitkering hebben want dat zijn ze een lagere soort mens. zo'n soort persoon ben je wel eh.quote:
Ja, ik stem ook VVD, maar echt niet om mezelf te verrijken. Hell, ik ben zelf student, alsof die er zo veel op vooruit zijn gegaan onder meneer Rutte.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
HEYLOOKATMEH! ik stem op een partij die al praktisch 20 jaar aan de macht is, maar het gaat zo slecht met Nederland maar aan de VVD kan het echt niet liggen want ik zal het natuurlijk stemmen om mezelf te verrijken en iedereen kan sterven zeker als ze een uitkering hebben want dat zijn ze een lagere soort mens. zo'n soort persoon ben je wel eh.![]()
Maar op een partij stemmen die al 20 jaar het land aan het verneuken is schiet je iets mee op, stem dan blanco of op de Partij van de Dieren ofzo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:53 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, ik stem ook VVD, maar echt niet om mezelf te verrijken. Hell, ik ben zelf student, alsof die er zo veel op vooruit zijn gegaan onder meneer Rutte.
Ik heb een beetje hekel aan dat zwart/wit denken. Als je VVD stemt, dan vind je dat uitkeringstrekkers mogen sterven. Je reinste gelul. Ik ben het ook helemaal niet eens met alle standpunten van de VVD, en ik heb zelfs standpunten die overwegend links te noemen zijn.
Helaas is er geen enkele partij die mijn visie 100% vertegenwoordigt, dus moet je compromissen sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |