Aerodynamic ... staat gewoon op discovery, Daft Club heeft um gemixt met one more time (Aerodynamite volgens mij)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:32 schreef Jackal_Omega het volgende:
MIsschien een beetje off-topic, maar weet iemand hoe dat nummer heeft van Daft Punk met een geweldige elektrische gitaar solo erin.
Staat op de CD Daft Club geloof ik. Is wel een mix, maar een hele bekende.
Dat zal hem wel zijn, eens even luisteren.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:34 schreef Young_David het volgende:
[..]
Aerodynamic ... staat gewoon op discovery, Daft Club heeft um gemixt met one more time (Aerodynamite volgens mij)
volgens graz.nlquote:Muse, Massive Attack en meer voor Lowlands 2006
30-3-2006 9:51:13
Volgens de Sp!ts speelt Muse op Lowlands 2006. En volgens hun eigen website komt ook Massive Attack.
Andere geruchten zijn:
- The Magic Numbers (bevestigd)
- Arctic Monkeys
- Junkie XL
- Wir Sind Helden
- Babyshambles (speelt op pukkelpop volgens www.babyshambles.net)
- Daft Punk (speelt ook op Pukkelpop gens Franse label website)
Overigens speelt Radiohead 12 aug op het Sziget festival in Hongarije, 15 augustus op het Rock oz'Arenes festival in Zwitserland en op 19 augustus op het V-festival in Engeland. Dan vliegen ze op 18 augustus over Biddinghuizen? Maarja, ze hebben ook al twee shows in de HMH, dus ik denk het eigenlijk niet.
de namen druppelen nu al een beetje binnen, dan tijdens pinkpop geeft jan smeets vaak al wat namen weg en in de weken erna komen er echt veel namen. Het programma is dan ergens begin juli zo goed als volledig.quote:Op maandag 3 april 2006 09:46 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
volgens graz.nl
wanneer wordt de lijn up trouwens bekend gemaakt ?
Zijn geen rare prijzen hoor. Een grote Nederlandse band kost al gauw tussen de 150.000 en de 200.000 euro heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 7 mei 2006 04:52 schreef DJ_WB het volgende:
hoorde dat een optredentje D.P. 600.000 euro was :S
Super die beelden!quote:Op zondag 7 mei 2006 04:52 schreef DJ_WB het volgende:
hoorde dat een optredentje D.P. 600.000 euro was :S
filmpjes van cochella
http://www.youtube.com/results?search=daft%20punk%20coachella&sort=relevance&page=1
Ik weet niet waar je aan denkt maar een Kane of Blof kost volgens mij maximaal 50.000 euro.quote:Op zondag 7 mei 2006 08:49 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Zijn geen rare prijzen hoor. Een grote Nederlandse band kost al gauw tussen de 150.000 en de 200.000 euro heb ik me laten vertellen.
Vanaf 3 juni zijn de kaarten 10 euro duurder, en op diezelfde datum worden doorgaans een stapel namen bekendgemaakt.quote:Op maandag 3 april 2006 16:45 schreef toolhead het volgende:
[..]
de namen druppelen nu al een beetje binnen, dan tijdens pinkpop geeft jan smeets vaak al wat namen weg en in de weken erna komen er echt veel namen. Het programma is dan ergens begin juli zo goed als volledig.
Als ik al een lowlandskaartje had, zou ik hem desnoods met dik verlies verkopen zolang ik maar Daft Punk kon zien.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:34 schreef lVlark het volgende:
[..]
Vanaf 3 juni zijn de kaarten 10 euro duurder, en op diezelfde datum worden doorgaans een stapel namen bekendgemaakt.
O en ik kan me haast niet voorstellen dat Kane of Blof je niet meer geld kost..
En ff ontopic: Als ze ergens komen waar ik enigszins naar toe kan, ben ik zeker van de partij. Pukkelpop gaat denk ik niet lukken, want dan zit ik op Lowlands.
is dat niet gewoon aerondynamic of digital love?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:32 schreef Jackal_Omega het volgende:
MIsschien een beetje off-topic, maar weet iemand hoe dat nummer heeft van Daft Punk met een geweldige elektrische gitaar solo erin.
Staat op de CD Daft Club geloof ik. Is wel een mix, maar een hele bekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |