quote:Daft Punk, het Franse duo Thomas Bangalter en Guy-Manuel Christo, kreeg wereldwijd lof toegestrooid voor het baanbrekende album 'Homework', dat in 1997 verscheen. Daarna volgden de langspelers 'Discovery' en 'Human After All', met als meest recente hits 'Technologic' en 'Robot Rock'.
Met een groot aantal hits op hun conto, vinden de heren nu terecht dat de tijd gekomen is om een best off album uit te brengen, met daarop alle singles, de videoclips en een drietal exclusieve remixes. Daft Punk Musique Vol. 1 (1993-2005) is de naam van de verzamelaar die onder meer geweldige hits als 'Around The World', 'Da Funk' en 'One More Time' herbergt. Begin april moet het album bij de betere platenboer te vinden zijn.
En er is nog meer goed nieuws. Daft Punk is er tot op heden nooit echt tuk op geweest om in het openbaar te verschijnen. Als het echt niet anders kon, verborg het duo zich nog het liefst achter robotmaskers. Nu kan het tweetal, human after all, zijn menselijke trekjes niet langer intomen en is Daft Punk klaar om weer intensief te gaan toeren. In de zomer van 2006 zullen de twee robotliefhebbers hun tournee in Europa starten, om vervolgens via Azië naar de Verenigde Staten te trekken. Op 19 augustus komt Daft Punk ons land met een optreden verblijden op de weide van Pukkelpop in Hasselt.
Ze hebben ook een live-cd uitgebracht. Die moet je zeker eens checken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:54 schreef merino het volgende:
wtf![]()
![]()
heb laatst al een extreem vet setje (slechte opname kwaliteit helaas) gedownload van Daft Punk op een festival in Frankrijk, en damn wat zou ik graag erbij zijn als ze live gaan optreden
Ja die! Overigens ook met geluid uit het publiek...quote:
geil, 2 setjes uit die tour. Damn waren ze goed in '97 zegquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja die! Overigens ook met geluid uit het publiek...
nu al te d/l'enquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:05 schreef sieb het volgende:
Date to be confirmed. Nieuwe cd komt 04-04-06 uit volgens http://www.mauditsfrancais.com/daftpunk/
Zullen we het laatste maar aanhoudenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef merino het volgende:
damn wat is Daft Punk - Alive 1997 een goede liveset zeg
nummer @ 23minuten is overigens zoooooo Vitalic dat het òf een Vitalic nummer is òf dat Vitalic daar echt enorm veel inspiratie uit heeft gehaald...
helaasquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:04 schreef DJ_WB het volgende:
id-t.be
en waarschijnlijk op lowlands
aangezien lowlands en pukkelpop vaak gelijke lijn ups hebben
Helaasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef MonoSynth het volgende:
Ze spelen toch wel ergens in NL hoop ik?
Kun je ook iets specifieker zijn met je info? Hoe weet je dit? Wie is je betrouwbare bron? Of loop je ons gewoon te stangen?quote:
Hoe kom je aan die informatie dan? Jij zou zeker weten waar ze wel en niet komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:28 schreef Love Mae King het volgende:
hoe specifiek moet ik zijn?
Ze komen niet spelen in Nederland, en dus ook niet op Lowlands
Ik loop je niet te stangen hoor, waarom zou ik?
Weet je wat, blijf jij lekker hopen op een show in Nederland, kan mij toch niet schelen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:43 schreef sieb het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie dan? Jij zou zeker weten waar ze wel en niet komen.
Vertel dan maar eens waar ze wel komen.
Als jij je bronnen niet bekendmaakt.... Iedereen kan wat lopen te beweren op een forum toch?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:54 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Weet je wat, blijf jij lekker hopen op een show in Nederland, kan mij toch niet schelen?![]()
ik jou ook. dram niet zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Als jij je bronnen niet bekendmaakt.... Iedereen kan wat lopen te beweren op een forum toch?
Of vind je het stoer om mysterieus te doen en om dingen te weten die anderen niet weten? Ik vind je gedrag in ieder geval behoorlijk zielig overkomen.
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Als jij je bronnen niet bekendmaakt.... Iedereen kan wat lopen te beweren op een forum toch?
Of vind je het stoer om mysterieus te doen en om dingen te weten die anderen niet weten? Ik vind je gedrag in ieder geval behoorlijk zielig overkomen.
in ieder geval bedankt voor je tip, ik scout vast al op buitenlandse data.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |