deze week heb ik de tijd gehad om eens goed na te denken over fok en ben ik aan het twijfelen geslagen of het ook wederzijds is.quote:op woensdag 22 maart 2006 09:46 schreef yvonne het volgende:
welkom terug mccarthy, we hebben je topics gemist!
zie m'n edit!quote:op woensdag 22 maart 2006 09:48 schreef mccarthy het volgende:
[..]
deze week heb ik de tijd gehad om eens goed na te denken over fok en ben ik aan het twijfelen geslagen of het ook wederzijds is.
ik vond 2 keer al moeilijk, niet eens leuk bovendien.quote:op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef bobrooney het volgende:
toen ik 14 was, wilde ik weten hoeveel keer ik kon klaarkomen op 1 avond....de 8ste keer deed ik er anderhalf uur over...toen kwam er 1 druppeltje uit. dat was meteen me langste masturbeersessie![]()
in gc, en toen dacht een mod de wijsheid in pacht te hebben om het te sluiten.quote:op woensdag 22 maart 2006 09:50 schreef thefunny het volgende:
dit topic was toch al een keer geopend een weekje terug ofzo??
dat denken modjes wel meerquote:op woensdag 22 maart 2006 09:51 schreef mccarthy het volgende:
[..]
in gc, en toen dacht een mod de wijsheid in pacht te hebben om het te sluiten.
en hoe groot ben je nu, 17?quote:op woensdag 22 maart 2006 09:45 schreef mccarthy het volgende:
toen ik klein was (13 - 16 jaar oud) lukte het mij wel om anderhalf uur bezig te zijn.
precies, de reactie hierboven voldoet bijvoorbeeldquote:op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef bonobo11 het volgende:
hallo, het gaat over de tijd tussen koude start en orgasme,
niet hoe vaak je kan klaarkomen achter elkaar
quote:op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef pappie_culo het volgende:
minuutje of 5 denk ik... neem nooit zo de tijd voor mezelf. gebruik mezelf toch alleen maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |