Triestquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
wist niet dat die zo gehaat was haha, fluitconcert zeg in de rust
Van psv.netwerk.toquote:22/3/2006 - Bondscoach bevestigt: geen WK voor Alex
(Gepost door RvN)
Niemand ging er eigenlijk al meer vanuit dat Alex nog in aanmerking zou komen voor de WK-selectie. Op een persconferentie bevestigde de Braziliaanse bondscoach vandaag dat de PSV verdediger niet in aanmerking komt voor een plaats in de selectie. datzelfde geldt overigens voor de middenvelder Alex van Fenerbahce. Volgens Parreira is dat de luxe van Brazilie dat ze uit zoveel spelers kunnen kiezen waardoor ze topspelers thuis moeten laten.
Yep....quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:59 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Van psv.netwerk.to
Betekent dit niet ook dat de kans om Alex te behouden nu groter wordt, aangezien hij dan sowieso niet naar Chelsea kan...
In theorie wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:59 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Van psv.netwerk.to
Betekent dit niet ook dat de kans om Alex te behouden nu groter wordt, aangezien hij dan sowieso niet naar Chelsea kan...
Ik ook al.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ha, ik zei het toch![]()
![]()
Maar wel mooi dat ze gewonnen hebben, mooie goal van Simons.
ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk eerder dat ajax een treincombi krijgt en PSV buscombi.
Zal 7 Mei op zekers van de partij zijn alleen niet met de combi
dat zal wel lukken als je de clubcard van een andere club gebruikt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook al.
Zou het lukken om via een andere club een neutraal kaartje te kopen? Anders geen bekerfinale voor mij
Bij de laatste PSV-Ajax was dat niet zo´n succes al was het wel leuk om op de maastribune te vertoevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal wel lukken als je de clubcard van een andere club gebruikt.
wat een slagveldquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij de laatste PSV-Ajax was dat niet zo´n succes al was het wel leuk om op de maastribune te vertoeven
Er zijn genoeg kaarten die in de vrije verkoop komen dus zo moeilijk zal dat niet zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt me stug dat ze opnieuw de zelfde fout gaan maken
Ik geloof dat Zuid-Afrika ook nog eens is genoemd, maar die zullen wel heel weinig kans maken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef rubbereend het volgende:
ach die geruchten zullen er wel meer komen. Wat hebben we nu?
Bondcoach:
Engeland
Rusland
Clubs:
Man Utd.
Chelsea
Monaco
meer?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk niet dat er kaarten in de vrije verkoop gaan komen anders hoor
Zomaar wat spelers die voor PSV haalbaar zijn
Scocco
Cabrera
Castroman
Cardozo
Ustari
Bilos
Abraham
Falcao
Pellerano
Michael Jansen
Gijs Luirink
Danny Landzaat
Bousouffa
Gallardo
Montenegro
Salomon Kalou
Elia
Jenner
Proto
Handanovic
Adu
Palacio
Biglia
Johnathan Botinelli
Dario Botinelli
Ramon Zomer
Edson Braafheid
Dwight Tiendali
Arnold Kruiswijk
Wilhelmsson
Mathias Silvestre
Guarin
laat hem eerst maar terug komen op niveau. Knol heeft ook nog niet het niveau bereikt dat hij voor zn blessuregolf had.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is wel goedkoop en met een goede medische staf kan je weinig gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |