Leuke zaakwaarnemer heeft Proto. En Handanovic is volgens mij nou niet echt goed genoeg.quote:
Wat vind jij van de keeperskwaliteiten van Proto? In mijn ogen toch wel de beste keeper van de Belgische eerste klasse.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke zaakwaarnemer heeft Proto. En Handanovic is volgens mij nou niet echt goed genoeg.
voor landen met een afwijkende competiestart is een utizondering, daar kon Qunicy naar Rusland en kan gomes naar Braziliëquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:53 schreef Onderbroek het volgende:
waarom kan gomes midden het het seizoen vertrekken bij psv?
ik dacht dat die periode al weer afgesloten was...
Goede keeper, al doet hij het bij Anderlecht ook niet onomstreden goed geloof ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat vind jij van de keeperskwaliteiten van Proto? In mijn ogen toch wel de beste keeper van de Belgische eerste klasse.
Westerveld heeft volgens mij nergens meer zn vroegere niveau gehaald de laatste jaren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Westerveld, daar zeg je me wat. Waarom eigenlijk niet?
Of toch Dudek?
Westerveld maakt weinig indruk in Engeland. Dudek zou denk ik wel en goede zijn voor jullie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Westerveld, daar zeg je me wat. Waarom eigenlijk niet?
Of toch Dudek?
Hm, ik denk dat de kopjes bij PSV niet echt staan naar het halen van de bekerfinale. Ik verwacht dat AZ wint.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef Leso_Varen het volgende:
Even wat anders. Gaan we vanavond winnen? Ik denk (hoop) 2-0.
Indekken heet dit....quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de kopjes bij PSV niet echt staan naar het halen van de bekerfinale. Ik verwacht dat AZ wint.
Ik denk het niet. 1-0 verlies ofzo...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef Leso_Varen het volgende:
Van Egmond fluit toch niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik denk het niet. 1-0 verlies ofzo...
PSV wint gewoon. Koné en Farfán gaan het verschil makenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de kopjes bij PSV niet echt staan naar het halen van de bekerfinale. Ik verwacht dat AZ wint.
Altijd, altijd... Niet overdrijven!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Nou, Grrrrrrrr dekt zich nooit in, die denkt altijd dat PSV verliest. Maakt hem een sympathieke PSV-fan natuurlijk.
Bij wijze van natuurlijk, die dekensquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal wel goed komen, alleen heb je misschien wel wat last van de wind. Maar dat ligt er aan hoe de wind staat
Als iemand met dekens komt zou ik overigens wel gaan lachen
2-0
Afgelopen zaterdag leken ze het niet te doen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef rubbereend het volgende:
er hangen verwarmingen aan het dak
kutdingen zijn dat
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag leken ze het niet te doen.![]()
Wat zijn eigenlijk de mooiste vakken om te zitten (goed overzicht, niet te duur en wel een beetje gezellige sfeer)? Ben al jaren niet meer naar een wedstrijd geweest, maar nu ik in 's-Hertogenbosch woon, afgestudeerd ben en werk, zit het er dik in dat dat snel zal gebeurenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef rubbereend het volgende:
GG is trouwens wel een mooi eindje trappenlopen
http://www.psv.nl/show?id=37087#31695quote:Prijzen:
Tribune Oost en West ¤ 18,50
Vak M en U ¤ 20,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 23,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 27,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 33,00
Vak CD en PR ¤ 38,00
Vak C, D, P en R ¤ 43,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 46,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 6,00
Family Corner voor volwassenen ¤ 18,50
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 12,50
Rolstoelgebruiker ¤ 6,00
Rolstoelbegeleider ¤ 12,50
Vak GG dan weer niet, daar zat ik tegen NEC. Laten we het achteraf-steegje van het stadion noemenquote:
heb er een keer gezeten maar het viel me niet tegen, we zaten dan ook redelijk onder in het vak helemaal tegen west aan, misschien dat dat wat scheeltquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vak GG dan weer niet, daar zat ik tegen NEC. Laten we het achteraf-steegje van het stadion noemen. Het is dat er verder geen kaartjes meer waren, maar ik ga daar dus nooit meer zitten.
Ik zat dus helemaal in de nok, net het gevoel dat je afgezonderd bent van de wedstrijd. Dat werd later beter, maar toch.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb er een keer gezeten maar het viel me niet tegen, we zaten dan ook redelijk onder in het vak helemaal tegen west aan, misschien dat dat wat scheelt
Nou, de verwarming stond aan, maar mijn handen en voeten zijn nog steeds bevroren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik even een enorme n00b-vraag stellen:
Hoewel ik vandaag snipverkouden ben geworden wil ik vanavond wel naar PSV-AZ toe. Ik zit in vak GG: hebben ze daar wat verwarmingsfaciliteiten of moet ik mijn eigen dekens meenemen?![]()
Ha, ik zei het tochquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik denk het wel, gelukkig ligt Eindhoven niet al te ver uit de buurt richting Rotterdam vanuit hier.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef rubbereend het volgende:
ik gok dat dit een combi gaat wordenhopelijk een treincombi!
met de trein was het goed te doen destijds tegen Twente. Dus ik hoop op de trein heb het niet zo op bussen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik denk het wel, gelukkig ligt Eindhoven niet al te ver uit de buurt richting Rotterdam vanuit hier.
daarom zijn wij voor het gemak maar met de trein gegaan vanuit eindhoven alleen duurde de wedstrijd zo lang dat bij terugkomst de parkeergarage gesloten wasquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Twente ging ik nog met vrij vervoer, maar dat was in Rotterdam zelf ook geen pretje.
Dat was al geen optie volgens Westerhofquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Let op Hiddink blijft.. en dan nog extra job erbij
Denk eerder dat ajax een treincombi krijgt en PSV buscombi.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef rubbereend het volgende:
ik gok dat dit een combi gaat wordenhopelijk een treincombi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |