quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef rubbereend het volgende:
ach die geruchten zullen er wel meer komen. Wat hebben we nu?
Bondcoach:
Engeland
Rusland
Clubs:
Man Utd.
Chelsea
Monaco
Real Madrid
bron: voetbalzone
Real Madrid heeft een nieuwe trainer aangetrokken, zo meldt voorzitter Fernando Martin vandaag in Spaanse media. De preses wil de naam van de oefenmeester in kwestie echter nog niet bekendmaken.
De afgelopen weken gonsde het van de geruchten in het Santiago Bernabeu. Rafael Benitez (Liverpool) en Carlo Ancelotti (AC Milan) werden gevraagd, maar sloegen de aanbieding van De Koninklijke af.
De nieuwe trainer zou zich onder de volgende namen bevinden: Hugo Sanchez, Vicente del Bosque, Bernd Schuster, Sven-Goran Eriksson en PSV-trainer Guus Hiddink, die waarschijnlijk gaat vertrekken uit Eindhoven.
meer?

Lucio heeft meer naamquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef daaaaan het volgende:
Waarom zit Alex niet bij de selectie van Brazillie? Zitten ze daar zo dik in de goede centrale verdedigers?

quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ach zo...
Laten we het heel ironisch doen. Ajax mag een groot gedeelte van de wedstrijd met 1-0 voor staan. In de blessuretijd scoort PSV met geluk. Vervolgens maken we er 7-1 van in de verlenging![]()
![]()

Ja, de mannen die de kwalificatie hebben afgedwongen krijgen de voorkeur. Alex na het WK misschien een keertje.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef daaaaan het volgende:
Waarom zit Alex niet bij de selectie van Brazillie? Zitten ze daar zo dik in de goede centrale verdedigers?

Zie pagina 3 van dit topicquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Steef in de VI met een zeikbrief over Heerenveen.

het ging toch ook voornamelijk tussen Chris en Alex?quote:

quote:PSV krijgt puntenaftrek?
Zojuist kwam bij ons onderstaande reactie binnen. We weten niet of het waar is, daarom plaatsen we het op dit moment onder voorbehoud onder ons kopje met alle Geruchten. Mail naar de KNVB is onderweg om dit te verifieren.
Ik werk bij de knvb en dit is zojuist besloten:
De KNVB heeft PSV bestraft met drie punten aftrek.
Reden hiervoor is het opstellen van niet speelgerechtigde speler.
Het gaat om de Australier Archie Thompson.
Thompson werd gebruikt in 2 wedstrijden namelijk die tussen Ado Den Haag en Psv en tussen Psv en Roda.
Update:
Van dezelfde persoon als de 1e melding:
Dit is zeker geen grap, PSV heeft het stilgehouden en had de speler Archie Thompson een speelverbod gegeven.
Hou het sportnieuws maar in de gaten, want de KNVB zal dit nog naar buiten brengen.

2 wedstrijden, is 6 punten : zelf winnen in Eindhoven, dan zou het heeel leuk zijn.quote:

da's lastig, daar spelen we pas 7 mei weer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
2 wedstrijden, is 6 punten : dan zou het heeel leuk zijn.
Kan PSV overigens in Rotterdam kampioen worden?

quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's lastig, daar spelen we pas 7 mei weer.

Roque Júnior, Lúcio, Cris, Luisão.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het ging toch ook voornamelijk tussen Chris en Alex?

de KNVB is er van uit gegaan dat we kampioen zou worden met het maken van het competitieschema. De laatste wedstrijden van PSV zijn of thuis of vlakbij in Brabantquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]Ik was even vergeten dat die 1-0 overwinning in de Kuip was toen

quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de KNVB is er van uit gegaan dat we kampioen zou worden met het maken van het competitieschema. De laatste wedstrijden van PSV zijn of thuis of vlakbij in Brabant

KNBBquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:56 schreef Cart_man het volgende:
Het is ook allemaal doorgestoken kaart.

PSV - NECquote:

Lijkt me ook niet inderdaad. Maar spelen Ajax en Feyenoord dan ook veel thuis en in hun omgeving in de laatste 6 wedstrijden?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV - NEC
Willem II - PSV
RBC Roosendaal - PSV
PSV - FC Groningen
PSV - Feyenoord
NAC Breda - PSV
dat is geen toeval![]()

en naar Heerenveen en ajax moet oa nog naar Rodaquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:02 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord moet sowieso nog naar Eindhoven

Ik ken ze niet allemaal, maar Scocco, Castroman, Cardozo, Ustari, Bilos, Abraham, Falcao, Jansen, Luirink, Landzaat, Boussoufa, Gallardo, Montenegro, Kalou, Elia, Proto, Handanovic, Adu, Palacio, Biglia, de Botinelli broeders, Zomer, Braafheid, Tiendalli, Kruiswijk, Silvestre en Guarin zouden regelrechte versterkingen zijn voor PSV.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk niet dat er kaarten in de vrije verkoop gaan komen anders hoor
Zomaar wat spelers die voor PSV haalbaar zijn
Scocco
Cabrera
Castroman
Cardozo
Ustari
Bilos
Abraham
Falcao
Pellerano
Michael Jansen
Gijs Luirink
Danny Landzaat
Bousouffa
Gallardo
Montenegro
Salomon Kalou
Elia
Jenner
Proto
Handanovic
Adu
Palacio
Biglia
Johnathan Botinelli
Dario Botinelli
Ramon Zomer
Edson Braafheid
Dwight Tiendali
Arnold Kruiswijk
Wilhelmsson
Mathias Silvestre
Guarin

Allemaal ja. Ik heb ze ook allemaal zien spelen, roep maar een naam en je krijgt er een hele beschrijving bijquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:37 schreef Suijk het volgende:
Tja, daar zal allicht wel iemand bij zitten die gaat slagen...

Minimaal PSV-niveau.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:50 schreef Suijk het volgende:
Ik geloof je wel, maar wat is slagen? Want dat dit allemaal toppers worden geloof ik niet. Zoveel zijn er per generatie gewoon niet.

Zou best kunnen, maar je moet toch een shortlist hebben hequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:55 schreef Radegast het volgende:
Zowat de helft van dat lijstje lijkt mij onhaalbaar voor PSV.

Tiendalli, Braafheid, Dembele en Agustien dan maar ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar je moet toch een shortlist hebben heAl zouden er slechts 4 namen van dat lijstje gehaald worden, dan ben ik al blij
.

Dat zou idd al erg mooi zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tiendalli, Braafheid, Dembele en Agustien dan maar ?![]()

Hmm, leeft hij nog?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef mcyodogg het volgende:
En wil Boudewijn Zenden nog terugkeren naar Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |