abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 april 2006 @ 00:17:10 #251
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36908214
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat er over dat jij constant loopt te kloten en dan hier verontwaardigd gaat huilen om een ban. Dat is sfeerverziekend. Het woordje 'kanker' niet.
Nee, dat woord draagt bij aan de goede sfeer hier
pi_36908224
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat er over dat jij constant loopt te kloten en dan hier verontwaardigd gaat huilen om een ban. Dat is sfeerverziekend. Het woordje 'kanker' niet.
Denk niet dat er veel mensen hier zijn die vinden dat jij enig recht van spreken hebt met je enorm vervelende en kwetsende manier van posten dus misschien kan je beter ophoepelen
pi_36908240
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:17 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Nee, dat woord draagt bij aan de goede sfeer hier
Het constant lopen te kloten en daarna verontwaardigd gaan huilen om een ban draagt helemaal niets bij en is sfeerverziekend. Het is irritanter dan af en toe het woord 'kanker'.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 13 april 2006 @ 00:18:29 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36908247
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:17 schreef SCH het volgende:

dus misschien kan je beter ophoepelen
Moet jij zeggen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36908255
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk niet dat er veel mensen hier zijn die vinden dat jij enig recht van spreken hebt met je enorm vervelende en kwetsende manier van posten dus misschien kan je beter ophoepelen
Spreek voor jezelf. Misschien dat jij beter inhoudelijk kan reageren of anders gewoon beter stil kan houden?

Dus: Inhoudelijk reageren of lekker oprotten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36908368
Kunnen we ophouden met dit kinderachtige gezeur. Laten we de slogan: een beter Fok! begint bij jezelf maar aanhouden.
That's all folks!
pi_36908390
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we ophouden met dit kinderachtige gezeur. Laten we de slogan: een beter Fok! begint bij jezelf maar aanhouden.
Waarom wordt CMT niet geband?
pi_36908392
quote:
Wordt er dan nog wat gedaan aan het sfeerverziekende gejank om bans?
  donderdag 13 april 2006 @ 00:23:43 #259
26251 Eilanden
pi_36908404
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het constant lopen te kloten en daarna verontwaardigd gaan huilen om een ban draagt helemaal niets bij en is sfeerverziekend. Het is irritanter dan af en toe het woord 'kanker'.
Beide hoort niet hier thuis
pi_36908407
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Huilie.
  donderdag 13 april 2006 @ 00:24:18 #261
26251 Eilanden
pi_36908415
quote:
Dus omdat ik absoluut tegen het gebruik van het woord 'kanker' ben, ben ik kinderachtig aan het zeuren?
pi_36908435
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:24 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Dus omdat ik absoluut tegen het gebruik van het woord 'kanker' ben, ben ik kinderachtig aan het zeuren?
Hij heeft het waarschijnlijk niet tegen jou.
pi_36908446
quote:

[..]

Dat snap ik ook niet. Het wordt blijkbaar niet zo heel erg gevonden.
pi_36908461
quote:

[..]

Ja, dat snap je zelf ook wel toch

Neem aan dat ie de actie (SCH) - reactie (CMT) 'discussie' bedoelt
pi_36908488
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja, dat snap je zelf ook wel toch

Neem aan dat ie de actie (SCH) - reactie (CMT) 'discussie' bedoelt
Nee, ik neem aan dat vooral jouw posts werden bedoeld waarin je het nog eens opnam voor degenen die met het K-woord strooien.
pi_36908502
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar Vaduz, vertel eens, hoe zit het met het constant gejank om bans? Als er iets sfeerverziekend is dan is het wel dat kinderachtige getroll om vervolgens te gaan zeuren om een ban. Het komt ook altijd van bepaalde personen die erg snel gefrustreerd lijken te zijn.
pi_36908513
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, ik neem aan dat vooral jouw posts werden bedoeld waarin je het nog eens opnam voor degenen die met het K-woord strooien.
Ah, dus vanwege mijn persoonlijke mening en normaal discussieren zou ik ook geband moeten worden?
pi_36908514
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Maar Vaduz, vertel eens, hoe zit het met het constant gejank om bans? Als er iets sfeerverziekend is dan is het wel dat kinderachtige getroll om vervolgens te gaan zeuren om een ban. Het komt ook altijd van bepaalde personen die erg snel gefrustreerd lijken te zijn.
Als je er zo'n hekel aan hebt, waarom doe je het dan nu al uren?
pi_36908526
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ah, dus vanwege mijn persoonlijke mening en normaal discussieren zou ik ook geband moeten worden?
Je zou het niet moeten aan moedigen om het K-woord te gebruiken, dat is niet normaal discussieren, dat weet je best.
pi_36908533
quote:

[..]

Pff, niet iedereen hoeft het op zichzelf te betrekken.

Laten we volwassen met elkaar omgaan, kom op mensen, we komen hier voor ons plezier. Maak het elkaar dan ook niet zo moeilijk.
That's all folks!
pi_36908536
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je er zo'n hekel aan hebt, waarom doe je het dan nu al uren?
Wat begrijp je niet aan 'Vaduz' ?
pi_36908549
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik ben er echt klaar mee Vaduz. Blijkbaar vind jij het ook al normaal om dat woord te gebruiken? Snap je echt niet dat het als kwetsend wordt ervaren - heb je nooit met die ziekte te maken gehad ofzo?
  donderdag 13 april 2006 @ 00:30:01 #273
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36908556
Wie zet het nieuwe FB topic alvast klaar?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36908557
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zou het niet moeten aan moedigen om het K-woord te gebruiken, dat is niet normaal discussieren, dat weet je best.
Ik moedig niks aan. Ik verduidelijk het alleen en probeer je in te laten zien dat je het niet persoonlijk moet nemen. Dat jij het er niet mee eens bent, betekent niet dat het per definitie fout en slecht is.
  donderdag 13 april 2006 @ 00:30:23 #275
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36908565
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben er echt klaar mee Vaduz.
Dus je gaat?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36908568
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat gezeur vind ik net zo vervelend als deze opmerking. En maar doorgaan op iets...
That's all folks!
pi_36908569
quote:

[..]

Ik ben er echt klaar mee Vaduz.
Mooi. Dan ga je buiten spelen.
  donderdag 13 april 2006 @ 00:31:11 #278
26251 Eilanden
pi_36908584
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Laten we volwassen met elkaar omgaan, kom op mensen, we komen hier voor ons plezier. Maak het elkaar dan ook niet zo moeilijk.
Wat nou Pfffff...? Ik stel een normale vraag?

Waarom nemen jullie als mods geen krachtig standpunt in? Nu blijven jullie er een beetje veilig tussen in schipperen..... als je krachtig wil optreden, verbiedt dan gewoon in VBL het gebruik van dat woord en het vragen van bans.
pi_36908587
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat gezeur vind ik net zo vervelend als deze opmerking. En maar doorgaan op iets...
Toch is dat gezeur al een hele tijd gaande. Niet alleen in VBL, ook in andere onderdelen van dit forum. Eerst zelf wat trollen en dan in een FB-topic zeuren om een ban. Als er iets sfeerverziekend is...
pi_36908599
quote:

[..]

Ik ben er echt klaar mee Vaduz. Blijkbaar vind jij het ook al normaal om dat woord te gebruiken? Snap je echt niet dat het als kwetsend wordt ervaren - heb je nooit met die ziekte te maken gehad ofzo?
Je wilt niet weten hoezeer ik er mee te maken heb en het posten van het woord verafschuw.
That's all folks!
pi_36908604
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Waarom nemen jullie als mods geen krachtig standpunt in? Nu blijven jullie er een beetje veilig tussen in schipperen..... als je krachtig wil optreden, verbiedt dan gewoon in VBL het gebruik van dat woord en het vragen van bans.
Die opmerking was gewoon niet voor jou bedoeld. Ik snap ook niet waarom je jezelf aangesproken voelt door Vaduz met zijn opmerking.
  donderdag 13 april 2006 @ 00:32:01 #282
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36908606
quote:

als je krachtig wil optreden, verbiedt dan gewoon in VBL het gebruik van dat woord en het vragen van bans.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36908627
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoezeer ik er mee te maken heb en het posten van het woord verafschuw.
Dan snap ik je reactie niet.
pi_36908646
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik moedig niks aan. Ik verduidelijk het alleen en probeer je in te laten zien dat je het niet persoonlijk moet nemen. Dat jij het er niet mee eens bent, betekent niet dat het per definitie fout en slecht is.
Het is persoonlijk - net als gescheld over homo's persoonlijk is zonder dat het voor mij bedoeld is.
pi_36908648
quote:

[..]

Dat standpunt is hier vanavond al erg duidelijk gemaakt, en het gebruik van vragen om bans is er bij deze ook aan toegevoegd.
That's all folks!
pi_36908661
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien trekt hij het zich niet persoonlijk aan wanneer Pietje in Lutjebroek het gebruikt in een emotionele bui, waar het niets persoonlijk gericht is tegen Vaduz.
pi_36908666
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Waite and see, harder optreden volgt vanaf nu. Don't worry.
That's all folks!
pi_36908673
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat standpunt is hier vanavond al erg duidelijk gemaakt, en het gebruik van vragen om bans is er bij deze ook aan toegevoegd.
Wat is er mis het vragen om een ban voor een user die de policy schendt wat door jullie blijkbaar over het hoofd wordt gezien?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 april 2006 @ 00:35:09 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36908675
Volgens mij is de hele discussie wel uigekauwd.

Ja we gaan er wat aan doen. Hier kan iedereen stoppen met maken van werwijten naar elkaar!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36908678
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Misschien trekt hij het zich niet persoonlijk aan wanneer Pietje in Lutjebroek het gebruikt in een emotionele bui, waar het niets persoonlijk gericht is tegen Vaduz.
Precies. Anders kun je alles wel persoonlijk gaan opvatten. Dan is het misschien beter om in 'n hutje op de hei te gaan zitten.
pi_36908690
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Waite and see, harder optreden volgt vanaf nu. Don't worry.
Okay Het is wait en geen waite gekkie.
pi_36908693
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is persoonlijk - net als gescheld over homo's persoonlijk is zonder dat het voor mij bedoeld is.
Tuurlijk niet.

Het is maar net zo hoe je jezelf er tegen over opstelt. Als jij je alles persoonlijk aan wilt trekken, tja. Dan blijf je bezig en je leven wordt er niet leuker op denk ik.
pi_36908698
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is er mis het vragen om een ban voor een user die de policy schendt wat door jullie blijkbaar over het hoofd wordt gezien?
Dat mag niet volgens de policy en het is sfeerverziekend, met name als je eerst zelf flink hebt lopen trollen, zoals je altijd doet.

Niet zo verontwaardigd en hypocriet janken dus.
pi_36908708
quote:

[..]

Je zegt gewoon in FB of via een topic report dat het je stoort. Is prima.
That's all folks!
pi_36908724
quote:

[..]

Okay Het is wait en geen waite gekkie.
Ja, dit is de Australische uitspraak versie.
That's all folks!
  donderdag 13 april 2006 @ 00:37:22 #296
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36908738
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je zegt gewoon in FB .
Dusbanaanvragen worden dus toegestaan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36908753
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dus een banaanvragen worden dus toegestaan?
Blijkbaar.
pi_36908756
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je zegt gewoon in FB of via een topic report dat het je stoort. Is prima.
Okay, dat doe ik ook meestal.
pi_36908764
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dusbanaanvragen worden dus toegestaan?
Wat wil je over een banaan weten dan?
pi_36908771
Nee, je zeurt, trollt en jankt er op los hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')