Nee, dat woord draagt bij aan de goede sfeer hierquote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat er over dat jij constant loopt te kloten en dan hier verontwaardigd gaat huilen om een ban. Dat is sfeerverziekend. Het woordje 'kanker' niet.
Denk niet dat er veel mensen hier zijn die vinden dat jij enig recht van spreken hebt met je enorm vervelende en kwetsende manier van posten dus misschien kan je beter ophoepelenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat er over dat jij constant loopt te kloten en dan hier verontwaardigd gaat huilen om een ban. Dat is sfeerverziekend. Het woordje 'kanker' niet.
Het constant lopen te kloten en daarna verontwaardigd gaan huilen om een ban draagt helemaal niets bij en is sfeerverziekend. Het is irritanter dan af en toe het woord 'kanker'.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, dat woord draagt bij aan de goede sfeer hier![]()
Spreek voor jezelf. Misschien dat jij beter inhoudelijk kan reageren of anders gewoon beter stil kan houden?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel mensen hier zijn die vinden dat jij enig recht van spreken hebt met je enorm vervelende en kwetsende manier van posten dus misschien kan je beter ophoepelen
Waarom wordt CMT niet geband?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we ophouden met dit kinderachtige gezeur. Laten we de slogan: een beter Fok! begint bij jezelf maar aanhouden.
Wordt er dan nog wat gedaan aan het sfeerverziekende gejank om bans?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we ophouden met dit kinderachtige gezeur. Laten we de slogan: een beter Fok! begint bij jezelf maar aanhouden.
Beide hoort niet hier thuisquote:Op donderdag 13 april 2006 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het constant lopen te kloten en daarna verontwaardigd gaan huilen om een ban draagt helemaal niets bij en is sfeerverziekend. Het is irritanter dan af en toe het woord 'kanker'.
Huilie.quote:
Dus omdat ik absoluut tegen het gebruik van het woord 'kanker' ben, ben ik kinderachtig aan het zeuren?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft het waarschijnlijk niet tegen jou.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus omdat ik absoluut tegen het gebruik van het woord 'kanker' ben, ben ik kinderachtig aan het zeuren?
Dat snap ik ook niet. Het wordt blijkbaar niet zo heel erg gevonden.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus omdat ik absoluut tegen het gebruik van het woord 'kanker' ben, ben ik kinderachtig aan het zeuren?![]()
Ja, dat snap je zelf ook wel tochquote:Op donderdag 13 april 2006 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus omdat ik absoluut tegen het gebruik van het woord 'kanker' ben, ben ik kinderachtig aan het zeuren?![]()
Nee, ik neem aan dat vooral jouw posts werden bedoeld waarin je het nog eens opnam voor degenen die met het K-woord strooien.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, dat snap je zelf ook wel toch
Neem aan dat ie de actie (SCH) - reactie (CMT) 'discussie' bedoelt
Maar Vaduz, vertel eens, hoe zit het met het constant gejank om bans? Als er iets sfeerverziekend is dan is het wel dat kinderachtige getroll om vervolgens te gaan zeuren om een ban. Het komt ook altijd van bepaalde personen die erg snel gefrustreerd lijken te zijn.quote:
Ah, dus vanwege mijn persoonlijke mening en normaal discussieren zou ik ook geband moeten worden?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat vooral jouw posts werden bedoeld waarin je het nog eens opnam voor degenen die met het K-woord strooien.
Als je er zo'n hekel aan hebt, waarom doe je het dan nu al uren?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar Vaduz, vertel eens, hoe zit het met het constant gejank om bans? Als er iets sfeerverziekend is dan is het wel dat kinderachtige getroll om vervolgens te gaan zeuren om een ban. Het komt ook altijd van bepaalde personen die erg snel gefrustreerd lijken te zijn.
Je zou het niet moeten aan moedigen om het K-woord te gebruiken, dat is niet normaal discussieren, dat weet je best.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, dus vanwege mijn persoonlijke mening en normaal discussieren zou ik ook geband moeten worden?
Pff, niet iedereen hoeft het op zichzelf te betrekken.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'Vaduz' ?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je er zo'n hekel aan hebt, waarom doe je het dan nu al uren?
Ik ben er echt klaar mee Vaduz. Blijkbaar vind jij het ook al normaal om dat woord te gebruiken? Snap je echt niet dat het als kwetsend wordt ervaren - heb je nooit met die ziekte te maken gehad ofzo?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pff, niet iedereen hoeft het op zichzelf te betrekken.
Ik moedig niks aan. Ik verduidelijk het alleen en probeer je in te laten zien dat je het niet persoonlijk moet nemen. Dat jij het er niet mee eens bent, betekent niet dat het per definitie fout en slecht is.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou het niet moeten aan moedigen om het K-woord te gebruiken, dat is niet normaal discussieren, dat weet je best.
Dat gezeur vind ik net zo vervelend als deze opmerking. En maar doorgaan op iets...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar Vaduz, vertel eens, hoe zit het met het constant gejank om bans? Als er iets sfeerverziekend is dan is het wel dat kinderachtige getroll om vervolgens te gaan zeuren om een ban. Het komt ook altijd van bepaalde personen die erg snel gefrustreerd lijken te zijn.
Mooi. Dan ga je buiten spelen.quote:
Wat nou Pfffff...? Ik stel een normale vraag?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pff, niet iedereen hoeft het op zichzelf te betrekken.
Laten we volwassen met elkaar omgaan, kom op mensen, we komen hier voor ons plezier. Maak het elkaar dan ook niet zo moeilijk.
Toch is dat gezeur al een hele tijd gaande. Niet alleen in VBL, ook in andere onderdelen van dit forum. Eerst zelf wat trollen en dan in een FB-topic zeuren om een ban. Als er iets sfeerverziekend is...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat gezeur vind ik net zo vervelend als deze opmerking. En maar doorgaan op iets...
Je wilt niet weten hoezeer ik er mee te maken heb en het posten van het woord verafschuw.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben er echt klaar mee Vaduz. Blijkbaar vind jij het ook al normaal om dat woord te gebruiken? Snap je echt niet dat het als kwetsend wordt ervaren - heb je nooit met die ziekte te maken gehad ofzo?
Die opmerking was gewoon niet voor jou bedoeld. Ik snap ook niet waarom je jezelf aangesproken voelt door Vaduz met zijn opmerking.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat nou Pfffff...? Ik stel een normale vraag?
Waarom nemen jullie als mods geen krachtig standpunt in? Nu blijven jullie er een beetje veilig tussen in schipperen..... als je krachtig wil optreden, verbiedt dan gewoon in VBL het gebruik van dat woord en het vragen van bans.
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef Eilanden het volgende:
als je krachtig wil optreden, verbiedt dan gewoon in VBL het gebruik van dat woord en het vragen van bans.
Dan snap ik je reactie niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoezeer ik er mee te maken heb en het posten van het woord verafschuw.
Het is persoonlijk - net als gescheld over homo's persoonlijk is zonder dat het voor mij bedoeld is.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik moedig niks aan. Ik verduidelijk het alleen en probeer je in te laten zien dat je het niet persoonlijk moet nemen. Dat jij het er niet mee eens bent, betekent niet dat het per definitie fout en slecht is.
Dat standpunt is hier vanavond al erg duidelijk gemaakt, en het gebruik van vragen om bans is er bij deze ook aan toegevoegd.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat nou Pfffff...? Ik stel een normale vraag?
Waarom nemen jullie als mods geen krachtig standpunt in? Nu blijven jullie er een beetje veilig tussen in schipperen..... als je krachtig wil optreden, verbiedt dan gewoon in VBL het gebruik van dat woord en het vragen van bans.
Misschien trekt hij het zich niet persoonlijk aan wanneer Pietje in Lutjebroek het gebruikt in een emotionele bui, waar het niets persoonlijk gericht is tegen Vaduz.quote:
Wat is er mis het vragen om een ban voor een user die de policy schendt wat door jullie blijkbaar over het hoofd wordt gezien?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat standpunt is hier vanavond al erg duidelijk gemaakt, en het gebruik van vragen om bans is er bij deze ook aan toegevoegd.
Precies. Anders kun je alles wel persoonlijk gaan opvatten. Dan is het misschien beter om in 'n hutje op de hei te gaan zitten.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien trekt hij het zich niet persoonlijk aan wanneer Pietje in Lutjebroek het gebruikt in een emotionele bui, waar het niets persoonlijk gericht is tegen Vaduz.
Okayquote:Op donderdag 13 april 2006 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waite and see, harder optreden volgt vanaf nu. Don't worry.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is persoonlijk - net als gescheld over homo's persoonlijk is zonder dat het voor mij bedoeld is.
Dat mag niet volgens de policy en het is sfeerverziekend, met name als je eerst zelf flink hebt lopen trollen, zoals je altijd doet.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er mis het vragen om een ban voor een user die de policy schendt wat door jullie blijkbaar over het hoofd wordt gezien?
Je zegt gewoon in FB of via een topic report dat het je stoort. Is prima.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er mis het vragen om een ban voor een user die de policy schendt wat door jullie blijkbaar over het hoofd wordt gezien?
Ja, dit is de Australische uitspraak versie.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay![]()
Het is wait en geen waite gekkie.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus een banaanvragen worden dus toegestaan?
Okay, dat doe ik ook meestal.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zegt gewoon in FB of via een topic report dat het je stoort. Is prima.
Wat wil je over een banaan weten dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dusbanaanvragen worden dus toegestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |