abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 april 2006 @ 23:55:00 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_36907511
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:46 schreef shmoopy het volgende:
Er valt bij dergelijke topics vaak niet tegenop te modden, helaas.
Ja hoor, het kost alleen als mod je alle plezier in het zelf nog kunnen volgen van een wedstrijd.
quote:
Daarom de aangescherpte regel, om dan evt na de drukte de boel nog even na te lopen, dan filter je de grootste klooiers er wel uit, lijkt me.
Waar kan ik die weer aangescherpte regel even duidelijk lezen, zodat het voor die klojo's ook duidelijk is?

Ik zie niets in MED of in VBL als nieuwe sticky staan
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_36907594
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36907661
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat gebeurt in veel meer topics hoor, echt niet alleen in het ajax-topic. Juist ook ajacieden hebben er een handje van om het in andere topics te doen.
PSV en Feyenoord topics zijn enigszins normaal. Verder zie ik het jou alleen doen in de Utrecht en Groningen topics, maar dat is een beetje over en weer 'zieken'. In het Ajax topic is geen normale discussie meer mogelijk.
quote:
Ik vind dat wie bewust met dodelijke ziektes en meer van die heftige woorden gaat schelden, meteen gewieberd moet worden. Anders gedoog je het.
Ik vind dat het overdreven wordt. Voor mij persoonlijk is het alleen een woord van 6 letters. Punt. Bedoel ik de ziekte echt niet mee. Dat het voor anderen kwetsend kan zijn, kan ik begrijpen. Maar het is wel zo dat de maatschappij nu eenmaal tegenwoordig wat harder is. Zolang het niet persoonlijk wordt kan ik er niet mee zitten.
quote:
Een beetje sarren en jennen hoort bij de voetbalcultuur al moet het niet uit de hand lopen.
Klopt. Op een leuke, sarcastische manier. Niet een pure treiterende manier die uren door moet gaan. Punt is ook dat je moet weten wanneer het leuk is geweest.
pi_36907739
Juist, Bliksemschigt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36907828
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind dat het overdreven wordt. Voor mij persoonlijk is het alleen een woord van 6 letters. Punt. Bedoel ik de ziekte echt niet mee. Dat het voor anderen kwetsend kan zijn, kan ik begrijpen. Maar het is wel zo dat de maatschappij nu eenmaal tegenwoordig wat harder is. Zolang het niet persoonlijk wordt kan ik er niet mee zitten.
Dat is fijn maar het gaat niet om jou. Het is kwetsend en dus moet het niet worden gebruikt. Maar CMT heeft blijkbaar een soort vrijstatus op Fok!
pi_36907848
pi_36907860
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar CMT heeft blijkbaar een soort vrijstatus op Fok!
Klopt inderdaad. Jij niet. Dat doet zeer.
pi_36907863
quote:

[..]

PSV en Feyenoord topics zijn enigszins normaal. Verder zie ik het jou alleen doen in de Utrecht en Groningen topics, maar dat is een beetje over en weer 'zieken'. In het Ajax topic is geen normale discussie meer mogelijk.
Ligt dat ook niet ten dele aan de ajax-users die vaak ieder gevoel voor ironie ontberen en als puberale geitjes op ieder graspolletje inhappen?
pi_36907918
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ligt dat ook niet ten dele aan de ajax-users die vaak ieder gevoel voor ironie ontberen en als puberale geitjes op ieder graspolletje inhappen?
Ja. Ik negeer het gewoon.
  donderdag 13 april 2006 @ 00:08:09 #235
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36907942
quote:
Ik vind dat het overdreven wordt. Voor mij persoonlijk is het alleen een woord van 6 letters.
Dat is voor jou persoonlijk.... Voor andere mensen is het kwetsend en ik denk niet dat het de bedoeling is om op VBL onnodig te kwetsen
pi_36907946
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is fijn maar het gaat niet om jou. Het is kwetsend en dus moet het niet worden gebruikt.
Het gaat ook niet om jou.
quote:
Maar CMT heeft blijkbaar een soort vrijstatus op Fok!
Jullie zijn wat dat betreft gelijkwaardig hoor, de dingen die ik zo hier en daar lees. 9 van de 10 keer begin je zelf. Zoals nu dus ook weer.
pi_36907961
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Veel reageren er ook op. Die zijn net zo irritant.
pi_36907971
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om jou.
[..]

Jullie zijn wat dat betreft gelijkwaardig hoor, de dingen die ik zo hier en daar lees. 9 van de 10 keer begin je zelf. Zoals nu dus ook weer.
Juist. Zelf heel gluiperig lopen te klieren en dan achteraf gaan janken in een FB-topic. Dat is 'm ten voeten uit.
pi_36907974
quote:
Je hebt het blijkbaar niet gevolgd, geeft niet maar bemoei je er dan ook niet mee. En ik vind het schokkend om te horen dat je het woord k****r normaal vindt in discussies.
pi_36908003
quote:

[..]

Veel reageren er ook op. Die zijn net zo irritant.
Er is geen zak aan als niemand reageert, dan kappen ze al snel. Daarom is het Utrecht topic ook zo gezellig, zit vol happertjes
pi_36908041
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Dat is voor jou persoonlijk.... Voor andere mensen is het kwetsend en ik denk niet dat het de bedoeling is om op VBL onnodig te kwetsen
Klopt. Maar ik doe het niet bewust en wil mensen ook niet kwetsen.

Maar ik vind wel dat het overdreven wordt. Je hoeft je niet alles persoonlijk aan te trekken.
pi_36908047
Gewoon niet reageren op de hele post.
Edit: Niet voor BS bedoeld, maar voor het figuur boven hem.
pi_36908077
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar ik vind wel dat het overdreven wordt. Je hoeft je niet alles persoonlijk aan te trekken.
Nee, niet alles maar dit soort termen zijn gewoon persoonlijk. Wat is er op tegen om ze niet te gebruiken?
pi_36908092
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt het blijkbaar niet gevolgd, geeft niet maar bemoei je er dan ook niet mee.
Ik lees wel meer dan alleen VBL hoor. Nu was de discussie voorbij en begin JIJ zelf weer over CMT en geen ban te krijgen. En ik mag mijn mening best geven.
quote:
En ik vind het schokkend om te horen dat je het woord k****r normaal vindt in discussies.
Aha. Dus. We verschillen van mening. En nu?
  donderdag 13 april 2006 @ 00:13:53 #245
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36908119
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik doe het niet bewust en wil mensen ook niet kwetsen.

Nee, maar jij hoeft dat woord ook niet te gebruiken
pi_36908141
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, niet alles maar dit soort termen zijn gewoon persoonlijk. Wat is er op tegen om ze niet te gebruiken?
Hoezo zijn ze persoonlijk? Voor mij is het net zo persoonlijk hoor.

Zolang de intentie niet is om het iemand bewust toe te wensen en het in de emotie van het moment wordt gebruikt, dan wil er nog wel eens een WOORD wat gewoon makkelijk in de mond ligt uit mijn mond komen. Het is niet zo dat ik met k-lijer en krijg de tyfus maar ga lopen smijten in een discussie.
pi_36908145
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

Aha. Dus. We verschillen van mening. En nu?
Trek je aan het kortste eind want dat soort termen worden gemiddeld niet getolereerd door de moderatie, en terecht.
pi_36908161
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is niet zo dat ik met k-lijer en krijg de tyfus maar ga lopen smijten in een discussie.
Andere users wel. Daar ging het hier over.
pi_36908184
Het gaat er over dat jij constant loopt te kloten en dan hier verontwaardigd gaat huilen om een ban. Dat is sfeerverziekend. Het woordje 'kanker' niet.
pi_36908200
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Trek je aan het kortste eind want dat soort termen worden gemiddeld niet getolereerd door de moderatie, en terecht.
Net liep je nog te janken dat het wordt gedoogd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')