abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 23:36:25 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_36250539

De Alkmaarderhout....

... en het nieuwe DSB stadion.

Praat hier de frustratie's na weer een kansloze nederlaag tegen AZ van je af. Of geniet met je AZ-hart na over de zoveelste overwinning.

Spui hier ook je totaal niet terzakendedoende stikjaloerse mening over de voorbestemde ongeslagen kampioen van 2006/2007, Championsleague / Uefacupwinnaar '07 en de hofleverancier van de WK-winnaar van 2006.

Met een record van 5000 kijk-hits per topic moet ik vaststellen dat AZ zelfs in dit miezerige Fokforum met een straatlengte voor Ajax, PSV en Feyenoord topics eindigt.

Stiekem zijn de meesten van jullie dus fan-binnenvetters die niet uit de kast durven te komen, of afgunstige meelurkers waarbij een vreemde zure boluslucht opborrelt zodra jullie dit territorium betreden.

Schaam je dus niet, schuchtere stille broeders, dit topic is speciaal voor jullie op therapeutische basis gestart om je diepste angsten los te laten voor de sprankelendste ploeg van NL.

Links:
www.az.nl - Officiele clubsite
www.az.tv - Samenvattingen, interviews, specials

Vorige topics:
AZ #10: Kunstgras voor artistiek voetbal?
AZ #9: Tot Vlaarter!
AZ #8 : Kruistocht door Europa
AZ #6 : Met Louis Kampioen 2005/2006 + Uefa-Cup

[ Bericht 12% gewijzigd door Stereotomy op 23-03-2006 12:56:15 ]
Confidence through competence
  woensdag 22 maart 2006 @ 01:29:24 #2
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_36253188
Jaaaay! Een nieuwe thread om ons door de play offs te loodsen op Fok!

pi_36260497
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 01:29 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Jaaaay! Een nieuwe thread om ons door de play offs te loodsen op Fok!

Snif snif, wat een schitterende handtekening
tevens een schaamteloze tvp
  donderdag 23 maart 2006 @ 02:09:43 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_36286819
Enig idee waarom Meerdink niet meespeelde tegen PSV? Toen de namen opgenoemd werden in het stadion zat ik toch wel even te knipperen met mijn oren. Van Gaal die er altijd op hamert om rechtsbenige spelers neer te planten op rechts en linksbenige op links roeleert Van Galen, Perez *en* Huysegems op rechts!

Waarom?
Confidence through competence
  donderdag 23 maart 2006 @ 02:30:20 #5
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_36286892
Omdat Meerdink een prutser is en van Gaal denkt dat het type Huysegems beter op die prutser van een Ball kan spelen.

Edit: Uh ja, wellicht iets meer van variatie en verassing proberen te zorgen.
pi_36288016
Mooie post, I haat Farfan, wat is dat een triest joch.
Ik weet nog niet waarom, maar hij zuigt onwijs!
pi_36289027
Farfan met zijn swalbes, wat zielig ja.
Ik vond huysegems tegenvallen weer.
pi_36289409
Ik ook, was geen gelukkige zet met hem op rechts. Jammer verder. Gelijkopgaande strijd, penals-shootuit was denk ik meer terecht geweest, was echt zo'n wedstrijd daarvoor. Vond de defensie wel weer echt heel goed spelen, complete PSV-aanval werd volledig geneutraliseerd door die 4. Is al eens anders geweest. Tot dat lucky zondagsschot erin ging in de verlenging was er niks aan de hand.

PSV's defensie hield ook te makkelijk stand. Arveladze verloor weer alles in de lucht van Alex en hield geen bal vast, en Huysegems, Perez en van Galen hadden meer moeten creeren in de duels, dan was het ook niet zo'n schaakwedstrijd geworden. Had meer spektakel verwacht, maar als AZ eens niet vol op de aanval gaat, dan blijkt PSV ook maar weinig zin te hebben iets extra's te doen en van die ruimte gebruik te maken. Die leunen ook maar alleen maar achterover met hun engelengeduld. Anyway, op naar de tweede plek in de competitie.

De text in de OP mag trouwens best aangepast worden naar eigen inzicht. Heb die een keer bedacht half jaar terug ofzo, maar dat is geen verplichte kost voor een AZ topic, leef je eens creatief uit zou ik zeggen.
pi_36302605
Joris Mathijsen zag er weer lekker uit bij die tweede goal hoor. Inderdaad jammer dat die niet bij Ajax zit!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 maart 2006 @ 18:37:51 #10
36461 Joppy
geen colaboy
pi_36304634
tvp
Let the beat control your body!
  donderdag 23 maart 2006 @ 18:42:58 #11
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36304790
tvp
  donderdag 23 maart 2006 @ 18:48:20 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36304947
ulp
pi_36315484
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Joris Mathijsen zag er weer lekker uit bij die tweede goal hoor. Inderdaad jammer dat die niet bij Ajax zit!!
Maduro en Vermaelen lieten idd veel puikere blunders zien de laatste weken.

Als je blundert bij Ajax, moet het esthetisch mooi zijn. Frequent technisch verzorgt blunderen dus. Essentieel voor het eisenpakket achterin.

Jaap en zijn rode kaarten-verslaving gaat wat dat aangaat perfect passen in het plaatje. Ik verwacht verder dat wij binnen niet al te lange tijd Tom Zoontjes kunnen slijten aan jullie als de volgende top AZ-aankoop. Joris blundert niet vaak en mooi genoeg.
pi_36333095
Joris blundert opmerkelijk vaak tegen topteams. Betis, PSV 2 x...
www.thuisuiteten.nl
pi_36334743
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Ik heb liever dat ie blundert tegen topteams dan dat ie blundert tegen matige teams als Roda en Groningen. Als je 3e rangs aanvallers al niet geconcentreerd 90 minuten in je zak hebt, is het zorgelijker gesteld met je. Het valt wel even op met Joris ja (vond trouwens Timmer de hoofdschuldige van die goal met zijn rare uitkomen).

Ik constateer weer eens te opportuun scorebord-oordeelisme. Tot voor kort was Joris nl de enige speler die bij AZ nog nooit een treffer van zijn directe tegenstander had toegelaten in de defensie van AZ (Eredivisie en UC) en ook niet in Oranje. Sinds afgelopen december is die unieke serie bij AZ wel doorbroken (bij oranje nog niet).

Objectief nuchter analyserend over de hele lijn, blijft het natuurlijk een klasbak waar jullie TD bijzonder op geilt, omdat ie daarmee denkt een europese topper in wording in huis te halen. Het zal echter beperkt blijven tot Zoontjes, want Joris gaat binnen 2 jaar van AZ naar Bayern, Barca, Real, Chelsea, Man U of Arsenal.
pi_36337050
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Een net-niet speler en van Geel maar roepen dat de hele wereld op Joris Mathijssen zat te wachten .

Hij moet nog veel leren, heeft veel talent, maar op ditsoort blunders wordt je carriere beoordeeld.
Yeah baby Yeah!
pi_36348515
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
In de competitie maakt hij ook al 'n grote fout tegen PSV.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36350787
Precies. En tegen Feyenoord was ie ook niet sterk.

Ik denk toch echt dat Van Geel er naast zit, dat die jongen naar pakweg Real zou kunnen. Meer voor de subtoppers in Spanje ofzo.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:10:33 #19
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36350816
NIeuwe stadion ziet er niet eens zo fout uit. Al kan die niet tippen aan de Alkmaarderhout, dat is gewoon cult.
A.M.A.B
pi_36351099
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:09 schreef methodmich het volgende:
Precies. En tegen Feyenoord was ie ook niet sterk.

Ik denk toch echt dat Van Geel er naast zit, dat die jongen naar pakweg Real zou kunnen. Meer voor de subtoppers in Spanje ofzo.
Ik begin ook meer en meer te twijfelen. Sowieso blijken de spelers van AZ nu het er echt om gaat niet zo goed te zijn als iedereen had gedacht/gehoopt.

Kromkamp is geflopt bij Villareal en Liverpool, Lindenbergh is zo ongeveer de slechtste speler van Ajax, Mathijsen speelt lang niet foutloos, Opdam blijkt 'n omhooggevallen clubvoetballer te zijn, Huysegems breekt maar niet door, Landzaat valt tegen...

Allemaal geen materiaal voor Europese topclubs. Het gros van de spelers zou bij Ajax of PSV niet eens aan de bak komen zelfs.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36351144
Typisch voorbeeld van een ploeg waarin het team beter was dan de spelers individueel zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_36352262
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik begin ook meer en meer te twijfelen. Sowieso blijken de spelers van AZ nu het er echt om gaat niet zo goed te zijn als iedereen had gedacht/gehoopt.

Kromkamp is geflopt bij Villareal en Liverpool, Lindenbergh is zo ongeveer de slechtste speler van Ajax, Mathijsen speelt lang niet foutloos, Opdam blijkt 'n omhooggevallen clubvoetballer te zijn, Huysegems breekt maar niet door, Landzaat valt tegen...

Allemaal geen materiaal voor Europese topclubs. Het gros van de spelers zou bij Ajax of PSV niet eens aan de bak komen zelfs.
Kromkamp heeft de laatste tijd regelmatig een basisplaats bij Liverpool.
Schaars speelt een tijd zeer sterk, als die zie ik ook binnen een paar jaar naar een topclub verhuizen.
pi_36352639
Dat valt wel mee, een keer of 7 gespeeld in de competitie geloof ik. Schaars vind ik wel een goede, maar de rest... ik moet nog zien of ze het ooit gaan maken bij 'n topclub.
pi_36355447
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:24 schreef methodmich het volgende:
Typisch voorbeeld van een ploeg waarin het team beter was dan de spelers individueel zijn.
Dan doe je het als AZ tóch goed, voetbal is om te beginnen een teamsport en als je met je team de onderlinge zwakheden dus bljikbar behoorlijk kan aanvullen en wegpoetsen doe je je werk zéér netjes en veel beter dan bij Ajax waar het al jaren zo is dat het niet aan de kwaliteiet van de 11 jongens op het veld ligt.
Yeah baby Yeah!
pi_36388889
Lul maar een end weg allemaal met jullie afgunst.

Haris de Grote.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')