Snif snif, wat een schitterende handtekeningquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:29 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Jaaaay! Een nieuwe thread om ons door de play offs te loodsen op Fok!
![]()
Maduro en Vermaelen lieten idd veel puikere blunders zien de laatste weken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Joris Mathijsen zag er weer lekker uit bij die tweede goal hoor. Inderdaad jammer dat die niet bij Ajax zit!!
Ik heb liever dat ie blundert tegen topteams dan dat ie blundert tegen matige teams als Roda en Groningen. Als je 3e rangs aanvallers al niet geconcentreerd 90 minuten in je zak hebt, is het zorgelijker gesteld met je. Het valt wel even op met Joris ja (vond trouwens Timmer de hoofdschuldige van die goal met zijn rare uitkomen).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Joris blundert opmerkelijk vaak tegen topteams. Betis, PSV 2 x...
Een net-niet speler en van Geel maar roepen dat de hele wereld op Joris Mathijssen zat te wachtenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Joris blundert opmerkelijk vaak tegen topteams. Betis, PSV 2 x...
In de competitie maakt hij ook al 'n grote fout tegen PSV.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Joris Mathijsen zag er weer lekker uit bij die tweede goal hoor. Inderdaad jammer dat die niet bij Ajax zit!!
Ik begin ook meer en meer te twijfelen. Sowieso blijken de spelers van AZ nu het er echt om gaat niet zo goed te zijn als iedereen had gedacht/gehoopt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:09 schreef methodmich het volgende:
Precies. En tegen Feyenoord was ie ook niet sterk.
Ik denk toch echt dat Van Geel er naast zit, dat die jongen naar pakweg Real zou kunnen. Meer voor de subtoppers in Spanje ofzo.
Kromkamp heeft de laatste tijd regelmatig een basisplaats bij Liverpool.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik begin ook meer en meer te twijfelen. Sowieso blijken de spelers van AZ nu het er echt om gaat niet zo goed te zijn als iedereen had gedacht/gehoopt.
Kromkamp is geflopt bij Villareal en Liverpool, Lindenbergh is zo ongeveer de slechtste speler van Ajax, Mathijsen speelt lang niet foutloos, Opdam blijkt 'n omhooggevallen clubvoetballer te zijn, Huysegems breekt maar niet door, Landzaat valt tegen...
Allemaal geen materiaal voor Europese topclubs. Het gros van de spelers zou bij Ajax of PSV niet eens aan de bak komen zelfs.
Dan doe je het als AZ tóch goed, voetbal is om te beginnen een teamsport en als je met je team de onderlinge zwakheden dus bljikbar behoorlijk kan aanvullen en wegpoetsen doe je je werk zéér netjes en veel beter dan bij Ajax waar het al jaren zo is dat het niet aan de kwaliteiet van de 11 jongens op het veld ligt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:24 schreef methodmich het volgende:
Typisch voorbeeld van een ploeg waarin het team beter was dan de spelers individueel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |