met werken verdien je dat niet hoor, dan moet je crimineel wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, bljven dromen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
een heeeeel klein beetje een boten-bierdrink-OP
Er staan er hier wel meer dan 1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat hier in het dorp
Sandra is even
moeten er ook zijn, anders is de smaenleving niet in balansquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef LWaS het volgende:
[..]
met werken verdien je dat niet hoor, dan moet je crimineel worden![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat hier in het dorp
Sandra is even
Doe ik het voorquote:mits je tof bent
(bbereid je wel voor op anderhalf jaar gebash als ontgroening.. op zn minst)
like duhquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er staan er hier wel meer dan 1
Oranjeboomstraatquote:
ahquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
like duhmaar die specifieke op de foto
Ook van Mutz?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, en nu alle dames naaktfoto's plaatsen!
nou ja, de meeste dan
de kleine letters waren voor MutZ bedoeld ja, maar ik vond het zo grof haar bij naam te noemen.quote:
Ach, gister kwam ze ook precies op het goede moment binnenvallen, dus waarom nu niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de kleine letters waren voor MutZ bedoeld ja, maar ik vond het zo grof haar bij naam te noemen.
Mja, ze is mod geweest met de vorige forumsoftware he, net als TF.. die krijgen automatisch een melding als over ze geluld word.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, gister kwam ze ook precies op het goede moment binnenvallen, dus waarom nu niet?
ben je weer geil danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, gister kwam ze ook precies op het goede moment binnenvallen, dus waarom nu niet?
Dat was wel heel mooi gister trouwens:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ze is mod geweest met de vorige forumsoftware he, net als TF.. die krijgen automatisch een melding als over ze geluld word.
Kan niet anders, ik zie het keer op keer weer gebeuren namelijk
Hij was mooi inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was wel heel mooi gister trouwens:
Hugster: Gadverdegadvervdegadver MutZ bah gadver
1post later: Mutz: hoi jongens, lang geleden
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]waarom geloven mensen me tegenwoordig?
Is het dan toch dat kleurtje ?
en een paar posts later:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was wel heel mooi gister trouwens:
Hugster: Gadverdegadvervdegadver MutZ bah gadver
1post later: Mutz: hoi jongens, lang geleden
quote:
Je leven, wat doen ze?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:02 schreef Hugster het volgende:
maargoed, dat internet lag er dus sinds vanmiddag 16:00 ofzo uit![]()
ja ik heb wel uren kunnen maken jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je leven, wat doen ze?
Lekker geleerd zeker in die tijd?![]()
hoeveel uur ga je er doorheen slapenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had vandaag de wekker om 11 uur gezetmaar kwam er om 13:30 uit
verkeerde knopje gedrukt
Oh, en ik ben sinds vandaag de persoon met de meete posts op Fok in maart
toch niet toevallig van autodemontagebedrijf Klein Gunnewiek?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hallo zoon van de neef van het autodemontagebedrijf
ouwe praat me er niet van, dat hele volwassen gebeurenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:42 schreef Hugster het volgende:
volwassen gek?!
Gefeliciflaps nog dan[afbeelding]
Die van die crossauto's?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
toch niet toevallig van autodemontagebedrijf Klein Gunnewiek?
dan moet je het gewoon stilletjes voorbij laten gaan iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ouwe praat me er niet van, dat hele volwassen gebeuren
en ik was 18 dagen geleden op wintersport en ik hect 0 waarde aan een verjaardag![]()
Dat zou idd ontzettend toevallig zijn als onze *** verbanden heeft met autodemontagebedrijf Klein Gunnewiek!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die van die crossauto's?Dat zou toevallig zijn!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bijna net zo stom als deze bankRobberDie dombo is maar mooi overmeesterd!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
ha-ha-ha-laat-dat-in-bij-mijn-naam-maar-weg-a-drie-aan-tje-ha-ha-ha
quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Breeekie brekie brekie, is er iemand staaaaaaaaaaaande bij?
Heerlijke intelligente blik in z'n ogenquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb nog steeds een stuip van die kop van die bakkenist
Naast pa op de tweezitsbankquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heerlijke intelligente blik in z'n ogen![]()
Iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Naast pa op de tweezitsbankIn zn boxer en T-shirt
Heerlijk zulke mensen
quote:
Peurac ook nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, gelukkig vind Xtreem het helemaal niet erg dat we grapjes met zn naam maken
Ik weet haast zeker dat dat wel het geval isquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Benieuwd of de neef van zn vader van zijn cliënt met de CL600 dat ook vind
Ach, je weet het he, in het oosten hebben ze en nogal demontabele mening.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker dat dat wel het geval is
ja is zoquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, je weet het he, in het oosten hebben ze en nogal demontabele mening.
wie was dat dan? Wat heb ik gemistquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ook
Incolumis
Na gister de ontmaskering van een ook_gek wannabe, vandaag de hermandeperman-wannabe
jij doelt op 1 maserati neem ik aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:12 schreef BoJo het volgende:
zo ontkwam ik net mooi aan een vette bekeuring![]()
voor me was een sjon in een calibra en een vrouw in een masturbatie aan het racen, dus ik die sjon aan de kant duwen en er voorbij bleren... zie ik verderop achter de struiken politie jasjes dus vol in de remmen en dat vrouwtje naast me ook.
Heel schijnheilig langzaam voorbij rijden en naar elkaar lachen en zwaaien![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mitsubishi of hoe je die japanse meuk ook schrijft![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mitsubishi of hoe je die japanse meuk ook schrijft![]()
nostalgiequote:
jump jumpquote:
No, warlord....quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:14 schreef Mukie het volgende:
wie heeft Lord of war al gezien?
Want degenen die dit nog niet hebben gedaan: DOEN!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
jump jump
you should know
you should know cause
jump jump
[irritant jengeltje dreunt door]
i prefer my version betterquote:
Jump Jumpquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]![]()
I'm da micky-d-macky-d-micky-d-macky-mac-daddy ..
Da micky-d-macky-d-micky-d-macky-mac!
Geef mij eigenlijk die andere Jump maar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jump Jump
The Mac Dad will make you Jump Jump
The Daddy Mac will make you Jump Jump
Kris Kross will make you Jump Jump
uh huh uh huh
*meespringt
juistumquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:29 schreef jozef444 het volgende:
nic cage toch in lord of war ?
yepquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:29 schreef jozef444 het volgende:
nic cage toch in lord of war ?
jij heb er maar éénquote:
Ik heb een goldie oldie (hip hop) playlist gemaaktquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
* Googol heeft de nostalgie-schijven d'r in gepleurd
Now playing : Joe Public - Live and Learn
Next : Lidell Townsell - Nu Nu
oe jaaaaaquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geef mij eigenlijk die andere Jump maar.
Jump Around dus
I'm the cream of the crop,
I rise to the top,
I never ate a pig, 'cause a pig is a cop
or better yet a terminator
like Arnold Schwarzenegger
tryin to play me out like as if my name was Swaggart.![]()
hey lipjequote:
heb KRS-One, Public Enemy, SWV, Jade, etc allemaal in mn mp3 speler zittenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
* Googol heeft de nostalgie-schijven d'r in gepleurd
Now playing : Joe Public - Live and Learn
Next : Lidell Townsell - Nu Nu
dat moest welquote:
beidequote:
Ik heb een playlist gemaakt van alle Turn Up The Bass cd'squote:Op woensdag 22 maart 2006 11:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb KRS-One, Public Enemy, SWV, Jade, etc allemaal in mn mp3 speler zitten
Sisters With Voices... lekker hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb KRS-One, Public Enemy, SWV, Jade, etc allemaal in mn mp3 speler zitten
das geen gouwe ouwe rap/hiphopquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb een playlist gemaakt van alle Turn Up The Bass cd'sWas wel een avondje werk maar het resultaat is 3 uur en 20 minuten gahwe ahwuh.
kauwe ouwe stuitermuziekquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb een playlist gemaakt van alle Turn Up The Bass cd'sWas wel een avondje werk maar het resultaat is 3 uur en 20 minuten gahwe ahwuh.
een origineel neerlands productquote:
Deze lijst heb ik samengesteld voor m'n vriendin toen ze een weekendje naar Drenthe ging met vriendinnen ... Dit -samen met Ben Liebrand's Discomix- is het meeste gedraaid.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:50 schreef lipje het volgende:
Turn Up The Bass - 15\07 - Army of lovers - Crucified.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het is niet mijn persoonlijke voorkeur, hoor... maar elk nummertje brengt wel herinneringen naar boven.
En da's leuk, JA
Waarom? ... Meewerken is veel makkelijker, hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ik moet wel een beetje weerstand bieden tegen al die negers hier eh
dat nooitquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom? ... Meewerken is veel makkelijker, hoor.
metallica - enter sandmanquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
*Luistert nu naar: Barry White - All Time Greatest Hits - Love's Theme
Jazzquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:12 schreef Hugster het volgende:
Mukie en Googol, The Box is wel gers voor jullie nu hoor! Allemaal oude neger muziek
quote:
goeie film inderdaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:14 schreef Mukie het volgende:
wie heeft Lord of war al gezien?
Want degenen die dit nog niet hebben gedaan: DOEN!
als ik dat doe denk ik dat er hier binnen het bedrijf een hoop mensen boos op me zijnquote:
helemaal mee eensquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Deze lijst heb ik samengesteld voor m'n vriendin toen ze een weekendje naar Drenthe ging met vriendinnen ... Dit -samen met Ben Liebrand's Discomix- is het meeste gedraaid.
Het is niet mijn persoonlijke voorkeur, hoor... maar elk nummertje brengt wel herinneringen naar boven.
En da's leuk, JA
als ik terugkom van mn werk rond 19uquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:12 schreef Hugster het volgende:
Mukie en Googol, The Box is wel gers voor jullie nu hoor! Allemaal oude neger muziek
als ik alles moet opschrijven wat ik leuk vind, ben ik nog wel ff bezigquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:23 schreef Hugster het volgende:
Techno, club
Morgen 14:30 begint het weerquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:55 schreef Sjoem het volgende:
Morgen nog 1 dagje en ik heb weer weekend![]()
Ik ken hetquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:33 schreef vlad het volgende:
[..]
als ik dat doe denk ik dat er hier binnen het bedrijf een hoop mensen boos op me zijnen mp3speler is geen optie
![]()
Utreg me stadsjiejquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Tss
Ik weet niet hoe laat ik terug ben van "Utreg", vast niet zo heel laat![]()
Gorillazquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:01 schreef Googolplexian het volgende:
*luistert Q-Tip feat. Busta Rhymes - N.T.
next : Gorillaz - Clint Eastwood
Echt meesterlijk hoe laat jij het gemak van de ipod hebt ontdektquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:37 schreef BoJo het volgende:
iPod![]()
ik heb allemaal oude meuk van m'n pa erop gezet. CCR, Rolling Stones etc![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:13 schreef Hugster het volgende:
m'n ouders zijn weer eens richting de sauna vertrokken
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:18 schreef Hugster het volgende:
en we krijgen nieuw interpret
Wanadoo 20mbit ipv Planet 6 mbit
pizzatje bellen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze doen het veel te vaak
Ik moet dan weer voor mezelf koken enzo
och als het alleen om de verbinding gaatquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:18 schreef Hugster het volgende:
en we krijgen nieuw interpret
Wanadoo 20mbit ipv Planet 6 mbit
Ga dan meequote:Op woensdag 22 maart 2006 13:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze doen het veel te vaak
Ik moet dan weer voor mezelf koken enzo
Daar heb ik nu ook eens zin inquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:13 schreef Hugster het volgende:
m'n ouders zijn weer eens richting de sauna vertrokken
Er wordt voor mij gekooktquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ga dan mee![]()
En koken is leukEn wat ga je vandaag koken?
Ja da's niet altijd heel denderend. Maar we gebruiken toch vrijwel alleen mobieltjes hier in huis. Die telefoon is een leuke extra.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:20 schreef lipje het volgende:
[..]
och als het alleen om de verbinding gaat
De telefonie van hun ligt vaak plat
Werk ze lipjequote:Op woensdag 22 maart 2006 13:22 schreef lipje het volgende:
[..]
Er wordt voor mij gekookt
ohja eten op het werk![]()
weken
Ik vind de sauna niet zo tofquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ga dan mee![]()
En koken is leukEn wat ga je vandaag koken?
mjah ik vond hem toen ik hem net had na een paar keer eigenlijk te groot en zwaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Echt meesterlijk hoe laat jij het gemak van de ipod hebt ontdekt![]()
Nu wil je over een tijdje een nieuwe, en ook nog een Mac erbij
Ik vind Turkse stoombaden lekkerder. Dat is niet helemaal hetzelfde als een sauna, toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind de sauna niet zo tof![]()
En ik ga roerbak mie maken
Ik schiet soms wel eens keihard in de lach in een volle trein om de Mannen van de Radioquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef Sjoem het volgende:
Theo Maassen heb ik ook op mijn iPod staan
Nee een sauna is inprincipe droog, op een klein beetje damp na.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vind Turkse stoombaden lekkerder. Dat is niet helemaal hetzelfde als een sauna, toch?
Lekker
Jama das niet live zien en horenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef Sjoem het volgende:
Theo Maassen heb ik ook op mijn iPod staan
Ik las het jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik vond hem toen ik hem net had na een paar keer eigenlijk te groot en zwaar.
Nu is het wel chill, aangezien ie gewoon op m'n bureau ligt en niet in een jas zak ofzo![]()
gisteren ben ik zelfs terug gereden naar m'n werk om 19:00 omdat ik hem vergeten was en bang was dat de schoonmakers hem zouden jatten![]()
nopequote:Op woensdag 22 maart 2006 13:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vind Turkse stoombaden lekkerder. Dat is niet helemaal hetzelfde als een sauna, toch?
Lekker
die 2Gen 10 GB nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik las het ja![]()
En zo'n nano past opzich vrij gemakkelijk in een broekzak![]()
Ik ga zeterdag na FC Utreg - Heracles, dat is ook lachenquote:
Volgens mij moet ik dan echt naar adem happen. Ik kan niet zo goed tegen droge lucht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee een sauna is inprincipe droog, op een klein beetje damp na.
exact.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
nope
turks is stoom/water
sauna vnl alleen warmte
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik schiet soms wel eens keihard in de lach in een volle trein om de Mannen van de Radio![]()
![]()
![]()
Ieuw.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
exact.
En je bent er vaak in een gezelschap van tussen het leven en schijndood verkerende verlepte vellen.
Jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En dan iedereen je aankijken
Ik heb vanochtend iedereen lastig gevallen met een niesbuiIk kon maar niet stoppen.
ik straks voor het eerstquote:
mensen die je aankijken is leukquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kan er echt niets aan doen hoor, ik kan ook moeilijk stoppen danHet is gewoon te meesterlijk hoe die 2 elkaar soms aanvullen, ik ga letterlijk kapot.
![]()
![]()
Voetbal, das toch die sport met die honkbalknuppels?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga zeterdag na FC Utreg - Heracles, dat is ook lachen![]()
Nee, maar heb jij die?quote:
och, ik om er anders iedere keer zeiknat uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee een sauna is inprincipe droog, op een klein beetje damp na.
Liever een sauna dan een turks bad, wat dat slaat op mn keel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik dan echt naar adem happen. Ik kan niet zo goed tegen droge lucht.
Een auto met airco is ook niet echt iets voor mij.
Nou nee, maar op vakantie al best vaak gehad. Gewoon bij het huisje zelf.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, maar heb jij die?
En ze doen dan weer zo'n heel programma eh met massages en verschillende baden en rustig dineren daar. Maardan ben je zo weer je dag kwijt joh
heerlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, maar heb jij die?
En ze doen dan weer zo'n heel programma eh met massages en verschillende baden en rustig dineren daar. Maardan ben je zo weer je dag kwijt joh
Ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Liever een sauna dan een turks bad, wat dat slaat op mn keel.
die e rnu is, geen idee, in Maastricht in't theater.quote:
Tegen beter weten inquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
die e rnu is, geen idee, in Maastricht in't theater.
vriend van me is gaan scheiden en had dus een kaartje over
rare jongens ja, die scandinaviersquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:35 schreef vlad het volgende:
sauna in met z'n allen en dan rechtsreeks naar buiten en door een gat in het ijs de zee in plonsen bij -20![]()
![]()
het op twee dingen na lekkerste gevoel ter wereld![]()
krijg je dan geen gigantische schok? Lijkt me niet goed voor je hartquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:35 schreef vlad het volgende:
sauna in met z'n allen en dan rechtsreeks naar buiten en door een gat in het ijs de zee in plonsen bij -20![]()
![]()
het op twee dingen na lekkerste gevoel ter wereld![]()
* BoJo ziet De Hugster dit doen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Moet je gewoon je tong uitsteken of boos kijken, dan kijken ze meestal wel snel weg.
Oh, dus het is hilarisch? Dan lacht de hele trein uiteindelijk met Hugster mee.quote:
dat doen best veel mensenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
ik gebruik mijn iPod nu eigenlijk meer als een iPod Shuffle met overgewicht![]()
Zooi liedjes erop gedumpt, shuffle aan en ik kijk nooit op het scherm![]()
schijnt juist het tegenovergestelde effect te hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
krijg je dan geen gigantische schok? Lijkt me niet goed voor je hart![]()
* Fugie kijktquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:40 schreef Hugster het volgende:
ik ben vandaag wel weer uber ballo, helemaal in roze en geel
* Fugie kijkt nog eensquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga d'r nog snel 1 halen dan gek voor je te laat bent![]()
!!
Heb je al weekend ofzo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga hier ook de deur niet mee uit hoor
toch 190 nummertjes hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dan valt er ook niet zoveel te browsen eh
Succesquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee 2 weken vrij om te leren
Wat ik ook maar eens ga doen zo.
Waar stonden ze?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:12 schreef BoJo het volgende:
zo ontkwam ik net mooi aan een vette bekeuring![]()
voor me was een sjon in een calibra en een vrouw in een masturbatie aan het racen, dus ik die sjon aan de kant duwen en er voorbij bleren... zie ik verderop achter de struiken politie jasjes dus vol in de remmen en dat vrouwtje naast me ook.
Heel schijnheilig langzaam voorbij rijden en naar elkaar lachen en zwaaien![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |