Ach nog steeds is mijn mp3spelert kleiner mooier en goedkoperquote:
Radio Yeah!quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:18 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ach nog steeds is mijn mp3spelert kleiner mooier en goedkoper
(en heeft een radio!)
moet je eens naar radio 1 luisterenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Radio Yeah!
JUIZZZE FM *reclame* welkom bij juizeeee fm *reclame* liedje *reclame*
Tis alleen die geforceerde iTunes die de braakneigingen bij me oproepen, en de hoge prijs per MB, ook bij grotere capaciteiten...quote:
Ik ben anders dik tevreden met mijn Appelquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:07 schreef Wimo. het volgende:
Ik moet toch ff klagen ... al jaren roep ik het hardste dat apple alleen meuk maakt![]()
Tot voorkort had ik natuurlijk groot gelijk .. de computers zijn niks waard ...
Het is iPod. is dat zo moeilijk?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:24 schreef The_Terminator het volgende:
Zie ook niet in waarom die I-Pod's zo populiar zijn. Vaak genoeg negatief nieuws over die dingen gelezen op Tweakers. Bijv. accu's die niet goed werken, of koptelefoon aansluitingen die niet goed contact maken.
Tevens vind ik ze veel te duur. Heb zelf een Creative Zen 20GB van 2 jaar oud, ding doet het nog steeds perfect, en was lang niet zo duur als een I-Pod.
Die klachten die ik beschreef vielen juist net buiten de garantie, dat is even balenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Geloof mij nou dat als jouw iPod niet goed werkt dat je binnen een paar dagen een nieuwe hebt via de post.
Hoer van het consumeren, hoer van het funshoppen, hoer van de marketing, hoer van de corporate crooksquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:24 schreef tonks het volgende:
Apple heeft wel al mijn geld opgegeten.
Vorig jaar: iPod mini, IPod 20gb, Mac mini, Mighty mouse
Dit jaar: iPod nano, iMac intel
verkapte pimp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |