abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36248666
vorig topic

Wilders: weg met gelijkheidsbeginsel.

hier verder
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:51:24 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36248689
Ik doe met hem mee.
pi_36248713
Seneca

kijk hier de bron

Bron
pi_36248734
Ik doe ook nog wel een keertje mee
pi_36248790
ik niet, ik ga slapen
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36248794
Als dit betekent dat Meki voor eens en voor altijd de mond gesnoerd wordt zal ik zeker een stem op Wilders overwegen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:54:49 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_36248826
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
Als dit betekent dat Meki voor eens en voor altijd de mond gesnoerd wordt zal ik zeker een stem op Wilders overwegen.
En waaraan ontleen jij die illusie

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36248829
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
kijk hier de bron
http://www.telegraaf.nl/binnenland/35599891/PvdA:_Media_respectloos_jegens_allochtonen.html
Dat zegt de PvdA. En kneusje van Hulten zou ik niet bepaald objectief willen noemen, een groot deel van de kiezers waar de PvdA zijn overwinning van 7 maart aan te danken heeft zijn namelijk van allochtone afkomst.
pi_36248862
Meki, vooralsnog heeft de meerderheid van de Nederlanders LINKS gestemd. Wilders is een gevaarlijke man en heeft ongetwijfeld een verborgen agenda, maar zo zwart-wit als jij het schetst is het nou ook weer niet.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:56:10 #10
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36248875
quote:
Nou, idd.
pi_36248881
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Steijn het volgende:

[..]
een groot deel van de kiezers waar de PvdA zijn overwinning van 7 maart aan te danken heeft zijn namelijk van allochtone afkomst.
O?
pi_36248909
Als ik elke dag tientallen doodsbedreigingen kreeg van moslims zou ik het ook overwegen...
pi_36248931
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wilders is een gevaarlijke man en heeft ongetwijfeld een verborgen agenda
De kaalkopjes hun eigen graf laten graven met die belasting verlagingen?
pi_36248941
quote:
nou dat gaat moeilijk
pi_36248949
quote:
Vrijheid van meningsuiting is het hoogste goed! Maar dat betekent niet dat die moslims zomaar alles kunnen zeggen

Zoiets?
pi_36248962
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef Monidique het volgende:
O?
Een rondje.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:58:23 #17
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36248978
TT aangepast aan eerste deel.
pi_36248988
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Als ik elke dag tientallen doodsbedreigingen kreeg van moslims zou ik het ook overwegen...
die doodsbedreigingen heeft ie zelf om gevraagd
als je naar Israel gaat en je beledigt constant Rabijnnen dan krijg je ook doodsbedreigingen
dus kan ik alleen zeggen eigen schuld dikke bult .

wat zou je gaan overwegen ?
pi_36249041
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
Neen, niemand mag met de dood worden bedreigd of gedood worden omdat hij zijn mening geeft.
quote:
als je naar Israel gaat en je beledigt constant Rabijnnen dan krijg je ook doodsbedreigingen
Dat is natuurlijk net zo fout.
pi_36249043
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat zegt de PvdA. En kneusje van Hulten zou ik niet bepaald objectief willen noemen, een groot deel van de kiezers waar de PvdA zijn overwinning van 7 maart aan te danken heeft zijn namelijk van allochtone afkomst.
hij heeft wel gelijk
pi_36249056
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
Seneca

kijk hier de bron

Bron
Allereerst: als de Telegraaf zoals jij zegt allochtonen verafschuwt, waarom zouden ze dan een nieuwsbericht in hun eigen krant plaatsen waar ze dat zelf toegeven? Daar gaat je redenering dus al mank.

Maar even over het bericht zelf. Eerst deed Wouter Bos een uitspraak dat hij bang was dat het grote aantal allochtonen dat op de PvdA gestemd had de partij autochtone stemmers zou gaan kosten. Toen dat in het nieuws kwam waren veel allochtonen, waaronder jij, daar heel verontwaardigd over!

Nu beschuldigt diezelfde Pvda de Telegraaf ervan dat ze een wig wil drijven tussen de autochtonen en de allochtonen. Terwijl het de PvdA was die deze uitspraak heeft gedaan, niet de Telegraaf! Als dit bericht al iets aantoont, dan is het blijkbaar dat de PvdA geen respect heeft voor allochtonen.

De Telegraaf bericht het alleen maar. Dat kun je ze niet verwijten, daar zijn ze immers een krant voor. Om nog maar te zwijgen over dat de PvdA natuurlijk absoluut geen objectieve bron is. Doordat de Telegraaf die uitspraak van Bos heeft bericht heeft de PvdA op zijn flikker gehad van haar allochtone kiezers. En terecht! Je zou zelfs kunnen zeggen dat de Telegraaf door dit bericht te plaatsen opkwam voor de belangen van de allochtonen! Nogal zwak van de PvdA om dan de Telegraaf daarop aan te gaan vallen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_36249079
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
prcs, en ik denk dat dat ook meespeelt.

Hij laat zich teveel meeslepen door z'n prive situatie. Dat geld dus voor hem, maar niet voor mij en jou (denk ik). Hij verliest het doel van politiek (besturen van een land) uit het oog, ten bate van z'n persoonlijk wrok tegen moslims.
Een hele grove fout mijninziens.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36249088
quote:

[..]

Een, zij doen het ook, dus doen wij het ook, redenatie?

Kom je net van de basisschool af ofzo?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_36249089
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef Meki het volgende:

[..]

hij heeft wel gelijk
Hij heeft geen gelijk.
pi_36249116
quote:

[..]

Kerel je woont in Nederland, hier is het niet normaal om iets subjectiefs als beledigingen met geweld te beantwoorden... Daarnaast is Israel een joodse staat, Nederland geen islamitische
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')