En waaraan ontleen jij die illusiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
Als dit betekent dat Meki voor eens en voor altijd de mond gesnoerd wordt zal ik zeker een stem op Wilders overwegen.
Dat zegt de PvdA. En kneusje van Hulten zou ik niet bepaald objectief willen noemen, een groot deel van de kiezers waar de PvdA zijn overwinning van 7 maart aan te danken heeft zijn namelijk van allochtone afkomst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
kijk hier de bron
http://www.telegraaf.nl/binnenland/35599891/PvdA:_Media_respectloos_jegens_allochtonen.html
Nou, idd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
Als dit betekent dat Meki voor eens en voor altijd de mond gesnoerd wordt zal ik zeker een stem op Wilders overwegen.
O?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
een groot deel van de kiezers waar de PvdA zijn overwinning van 7 maart aan te danken heeft zijn namelijk van allochtone afkomst.
De kaalkopjes hun eigen graf laten graven met die belasting verlagingen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wilders is een gevaarlijke man en heeft ongetwijfeld een verborgen agenda
nou dat gaat moeilijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is het hoogste goed! Maar dat betekent niet dat die moslims zomaar alles kunnen zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
die doodsbedreigingen heeft ie zelf om gevraagdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Als ik elke dag tientallen doodsbedreigingen kreeg van moslims zou ik het ook overwegen...
Neen, niemand mag met de dood worden bedreigd of gedood worden omdat hij zijn mening geeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
die doodsbedreigingen heeft ie zelf om gevraagd
Dat is natuurlijk net zo fout.quote:als je naar Israel gaat en je beledigt constant Rabijnnen dan krijg je ook doodsbedreigingen
hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat zegt de PvdA. En kneusje van Hulten zou ik niet bepaald objectief willen noemen, een groot deel van de kiezers waar de PvdA zijn overwinning van 7 maart aan te danken heeft zijn namelijk van allochtone afkomst.
Allereerst: als de Telegraaf zoals jij zegt allochtonen verafschuwt, waarom zouden ze dan een nieuwsbericht in hun eigen krant plaatsen waar ze dat zelf toegeven? Daar gaat je redenering dus al mank.quote:
prcs, en ik denk dat dat ook meespeelt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Als ik elke dag tientallen doodsbedreigingen kreeg van moslims zou ik het ook overwegen...
Een, zij doen het ook, dus doen wij het ook, redenatie?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
als je naar Israel gaat en je beledigt constant Rabijnnen dan krijg je ook doodsbedreigingen
dus kan ik alleen zeggen eigen schuld dikke bult .
wat zou je gaan overwegen ?
Kerel je woont in Nederland, hier is het niet normaal om iets subjectiefs als beledigingen met geweld te beantwoorden... Daarnaast is Israel een joodse staat, Nederland geen islamitischequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
als je naar Israel gaat en je beledigt constant Rabijnnen dan krijg je ook doodsbedreigingen
dus kan ik alleen zeggen eigen schuld dikke bult .
wat zou je gaan overwegen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |