Peter is hier toch ook al heel lang mee bezig ?quote:Verdachte brief in zaak Nicky Verstappen
MAASTRICHT - Een inwoonster van Nieuwenhagen (Landgraaf) heeft vrijdagavond bij een wandeling op de Brunssummerhei een brief gevonden die verwijst naar de moord op Nicky Verstappen in 1998. Dat meldde de politie dinsdag.
In de handgeschreven brief suggereert de schrijver de dader van de moord te zijn. In dichtvorm schrijft hij: "Geen haat rechtvaardigt deze daad, ze gaf me veel plezier, maakte van mij een dier". En verder: "De dienstplicht trainde mij, daarom ben ik nu vrij". Want, gaat schrijver verder: "Doordat de politie heeft gefaald, heb ik het gehaald".
De brief is getekend met het onderschrift L. Genius. De politie neemt de zaak hoog op en onderzoekt de brief, die bij het monument van Nicky op de Brunssumerhei lag.
Het meisje was zelf ook imbeciel, als zo'n vent zegt maak deze foto's bestaat er toch ook zo iets als vrije wil.. en doe je het gewoon nietquote:
het zal mij benieuwen...ben wel van plan om te gaan kijken !quote:Op zondag 30 april 2006 09:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Dinsdag Kennedy-Night hoorde ik op de radio. Met nieuwe getuigen... Ik ben benieuwd.
bronquote:Peter R. de Vries tot 2009 bij SBS 6
Peter R. de Vries tekent voor drie jaar bij SBS 6. Door het tekenen van het nieuwe contract verbindt De Vries zich tot de zomer 2009 exclusief aan SBS 6. Zijn programma Peter R. de Vries, misdaadverslaggever zal ook de komende jaren bij SBS 6 te zien blijven.
Daarnaast zijn De Vries en SBS 6 in gesprek over andere programma’s die hij de komende jaren als programmamaker en/of presentator zal gaan verzorgen.
Door de nieuwe verbintenis tussen Peter R. de Vries en SBS 6 komt er een einde aan alle onzekerheid. Vele media speculeerden de afgelopen maanden al over een eventueel vertrek van de misdaadverslaggever.
SBS is erg verheugd dat de samenwerking tussen Peter R. de Vries en SBS 6 een vervolg krijgt. SBS Programmadirecteur Eric van Stade: “Peter is een icoon in omroepland. De kwaliteit van zijn programma’s zijn van een superieur en constant niveau. Als ik kijk welke ernstige misdrijven door de inmenging van zijn programma Peter R. de Vries, misdaadverslaggever zijn opgelost, dan kan ik alleen maar erg blij en trots zijn dat Peter ook de komende jaren bij SBS te zien zal blijven.”
“Ik ben erg blij met het nieuwe contract bij SBS 6”, aldus De Vries. “Er waren inderdaad meerdere kapers op de kust, maar de goede samenwerking met SBS 6 door de jaren heen en de mogelijkheden die zij mij in de komende jaren bieden, gaven de doorslag om te blijven. Het is een succesformule gebleken en dat heb ik zwaar laten wegen.”
Vanavond dusquote:Op zondag 30 april 2006 09:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Dinsdag Kennedy-Night hoorde ik op de radio. Met nieuwe getuigen... Ik ben benieuwd.
Mooi onderwerp.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk er ook naar, hier ging mijn profielwerkstuk over![]()
Ik kijk totdat Den Blijker begint en kijk na de onderbreking weer het laatste stukje.quote:
Ja, dat van de grootte van Dallas vind ik ook onvergetelijk Vergeeflijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:59 schreef David Letterman het volgende:
vind tot nu toe de voice-over tendentieus, sommige feiten worden nu al verdraaid...
mijn oordeel tot nu toe:
een uitzending van lik de kut...
te slecht voor woorden...
Hoezo? Hij heeft toch de credits aan die Dankbaar gegeven?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef golfer het volgende:
Pretentie-volle borstklopperij van De Vries, terwijl alle 'feiten van hem' uit een boek van een ander komen.
Ik ook niet, goeie versie iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef H.Flick het volgende:
Was dat U2 met Paint it Black? Ik wist helemaal niet dat ze die gecovered hadden.
Ah een lullig kruisjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:13 schreef VoreG het volgende:
Staat er eigenlijk een soort standbeeld op de plek waar Kennedy werd neergeschoten? (nee niet op de weg, maar in dat gras ergens)
Haat jij het nieuws ook zo?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:24 schreef Whizzkith het volgende:
ik haat het als mensen in de camera kijken als ze iets vertellen
Precies. Interessant materiaal over de single bullet theory: http://mcadams.posc.mu.edu/sbt.htmquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:20 schreef DrDentz het volgende:
die kogel maakte eigenlijk een rechte lijn, want in het reconstructie filmpje zitten ze wel erg netjes achter elkaar, ze zaten een beetje gedraaid en Kennedy zat hoger dan die man voor hem
zal nooit gebeuren...helaas maar waar...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:14 schreef Zwansen het volgende:
Het blijft interessant. Ik zou dit echt eens opgelost willen zien...
Wat denk jij wat er gebeurd is?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:26 schreef David Letterman het volgende:
[..]
zal nooit gebeuren...helaas maar waar...
heb er nu al ongeveer 80 tot 100 boeken, studies over gelezen, maar de echte waarheid zullen we nooit kennen...
Ja iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
Iedereen liep de grasheuvel op om de schutter te vinden? Nee, iedereen wilde juist ontsnappen.
Zeer tendentieuze speculatie inderdaad, we zien wat mensen wegrennen en er wordt gemakshalve maar even geconcludeerd dat ze achter de schutter aangingen. Waarom hebben ze hem niet gepakt dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
Iedereen liep de grasheuvel op om de schutter te vinden? Nee, iedereen wilde juist ontsnappen.
het maakt toch helemaal niks uit. Sowieso niet belangrijk voor het verhaal. Het is toch wel duidelijk dat er een schutter stond of de mensen nu wegrenden uit paniek of omdat ze Clint Eastwoord wilde uithangen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:33 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Zeer tendentieuze speculatie inderdaad, we zien wat mensen wegrennen en er wordt gemakshalve maar even geconcludeerd dat ze achter de schutter aangingen. Waarom hebben ze hem niet gepakt dan?
Dit is ook nog maar een uur bezig. Het duurt toch 3,5 uur?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:39 schreef Klingon het volgende:
Pfff, leuk en aardig... maar heb verder nog niks nieuws gehoord. Meeste van deze verhalen zijn ook te lezen op internet. Geloof ook echt niet in het Oswald-verhaal... er zit vast meer achter, maja... net of dat ooit nog boven water komt.
yes dan ben ik 51, weet ik eindelijk of hij het echt was of nietquote:
Precies, voor de gemiddelde kijker is het goed te volgen en is het boeiend, mezelf even tot de gemiddelde kijker rekenend. Voor de echte onthullingen (voor zover die er zijn) zul je toch echt tot na hart van nederland moeten wachten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bedenk even dat de gemiddelde kijker er weinig van weet. Dus ik zou maar geduld hebben als ik jullie wasde echte onthullingen zijn pas om 23.45
mee eens zijnde...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik blijf erbij: bout-docu tot nu tpe.
Peter heeft z'n feiten niet op een rijtje.quote:Just before the 1964 presidential election, President Johnson ordered the Warren Commission documentations to be sealed against public availability for 75 years (until 2039). However, in 1992 Congress enacted the President John F. Kennedy Assassination Records Collection Act of 1992. Congress questioned the legitimate need for continued protection of such records, after three decades of secrecy. The purpose of the Act was to gather and accelerate the public release of assassination related documents.
The Act requires all documents related to the assassination that have not been destroyed to be released to the public by no later than 2017.
Since 1992, many documents have been gathered and unsealed. However, tens of thousands of pages of other documents will remain classified and sealed, away from the public until 2017
bron: Wikipedia
En dan wordt ook nog eens herhaald welke onthullingen er al gedaan zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Precies, voor de gemiddelde kijker is het goed te volgen en is het boeiend, mezelf even tot de gemiddelde kijker rekenend. Voor de echte onthullingen (voor zover die er zijn) zul je toch echt tot na hart van nederland moeten wachten.
Rustig tong, rustig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Nee geen bout Docu. Maar wel bout in de zin van we zien niks nieuws
Ik ben rustig hoorquote:
wat is dat nummer van net?quote:
THEM - Gloriaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef WeebI het volgende:
[..]
wat is dat nummer van net?
puntje van mijn tong
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |