Vroeger had Peter ook nog wel van die gave undercover acties (met die kampers destijdsquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:43 schreef Katana het volgende:
Peter R is niet meer wat het geweest is. Kijk het ook nooit meer.
Dalijk undercover in Nederland, dat kan ik wel waarderen
1. Man A gaat naar chatbox met vrouwen (denkt hij)quote:
Optie 1 t/m 7 zijn nog enigzins begrijpelijk, maar volgens mij maakt MSNM gebruik van TWAIN en spreekt hij de cam dus zonder tussenkomst van andere mik aan. Misschien mogelijk als hij z'n cam op een ander beeldscherm gericht zou houden, maar verder is het vergezocht.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:49 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
1. Man A gaat naar chatbox met vrouwen (denkt hij)
2. Man B gaat naar chatbox met mannen
3. Man B doet zich voor als een vrouw
4. Man A voegt Man B toe op msn
5. Man A gaat op cam rukken, met het idee dat hij chat met vrouw
6. Man B neemt het filmpje op
7. Man B gaat op zoek naar kleine meisjes
8. Man B gebruikt filmpje van Man A als zijn eigen cam (is mogelijk dacht ik)
Volgens mij heb ik het al een keer eerder gezien hoor, geen idee hoe het verder precies werkt..quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Optie 1 t/m 7 zijn nog enigzins begrijpelijk, maar volgens mij maakt MSNM gebruik van TWAIN en spreekt hij de cam dus zonder tussenkomst van andere mik aan. Misschien mogelijk als hij z'n cam op een ander beeldscherm gericht zou houden, maar verder is het vergezocht.
nee er zijn programmatjes waar je filmpjes kan laten afspelen in het webcam scherm met msn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Optie 1 t/m 7 zijn nog enigzins begrijpelijk, maar volgens mij maakt MSNM gebruik van TWAIN en spreekt hij de cam dus zonder tussenkomst van andere mik aan. Misschien mogelijk als hij z'n cam op een ander beeldscherm gericht zou houden, maar verder is het vergezocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |