Ja. Deceptie-topic.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef Herkauwer het volgende:
In eerste instantie dacht ik ook dat je bedoelde dat Peter zelf ontmaskert was!
Nee, nu!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:07 schreef Drumpie het volgende:
Dus om 21.55 gaan ze undercover?
Als je 11 bent mag ik hopen dat je als ouders je kind nog wel zo onder controle hebt dat je in de gaten kunt houden wat ze doen op de pc.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef Drumpie het volgende:
Ouders mogen geeneens aan me pc zitten btw
Ik ben 13quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je 11 bent mag ik hopen dat je als ouders je kind nog wel zo onder controle hebt dat je in de gaten kunt houden wat ze doen op de pc.
"Is Engels voor adder."quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:22 schreef RijstNatie het volgende:
hehe je zag gewoon zowat een naakt foto van die 12 jarige...
viper wat een noob
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:33 schreef tong80 het volgende:
Peter, helemaal nat gaan vind ik een beetje ongepast in deze context.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:33 schreef tong80 het volgende:
Peter, helemaal nat gaan vind ik een beetje ongepast in deze context.
Die beelden zeggen anders voldoende. Is redelijk bewijs lijkt mequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef Roellio het volgende:
Wel enorm slim dat Peter R. eerst die kerel voor het blok zet met de camera en die vent vervolgens ik weet niet hoelang de tijd heeft om z'n pc en flat te schonen van compromiterend materiaal.
Hulde.
Idd daar heb ik nog niet eens bij nagedacht. Maar ja alles voor de kijkcijfers hequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef Roellio het volgende:
Wel enorm slim dat Peter R. eerst die kerel voor het blok zet met de camera en die vent vervolgens ik weet niet hoelang de tijd heeft om z'n pc en flat te schonen van compromiterend materiaal.
Hulde.
En alle andere slachtoffers, wat te denken van dat bewijsmateriaal?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die beelden zeggen anders voldoende. Is redelijk bewijs lijkt me
Bovendien was dat masturberen niet voor dat meisje, maar voor volwassenen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:55 schreef Honky het volgende:
"Dit is wat we noemen een heterdaadje"
Bijdezeweg: Iedereen kan MSN-teksten wijzigen en uitprinten door een simpel textbestandje te zoeken op je PC. Die foto's kan je zelf maken dus in feite hoeft het geen sluitend bewijs te zijn.
Ja moet je de verdachte even MSN-enquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef jp84 het volgende:
is het terug te kijken online ergens?
Ja, dat was ook wel overduidelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef Honky het volgende:
Volgens mij was het Viper_marcel@hotmail.com
Adres van dat meisje kon je uit die aflevering ook wel halen
Ze vervaagden het gedeelte van de emailprobvider en later loggen ze in op hotmail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |