Een beetje tegenstijdig?quote:Op zondag 9 april 2006 03:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en ik vind absoluut niet dat ie niet kan zingen. En z'n liveoptredens zijn de beste optredens die ik ooit gezien heb.
Vergeet het maar, mensen die zo wanhopig zijn hebben allang zelfmoord gepleegdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou graag iemand willen horen die een bos rode rozen voor me wil plukken, én me keihard wil neuken.
Je bent ook geen poëzie-mens he, SunChaser.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Frans Bauer is oprecht. Die wil met je in een luchtballon of rode rozen voor je plukken. Spinvis zegt, ik wil alleen maar zwemmen maar je hoort intussen best dat ie het liefst keihard wil neuken. ZEG DAT DAN, Hypocriete zak. Nee, spinvis kan me niet bekoren.
Ik ben een vrouw van 40 met een Fok!-account.quote:Op zondag 9 april 2006 03:54 schreef Soho het volgende:
Ik ben een vrouw van 40 met een sigaret.
Er zijn genoeg mensen die niet kunnen zingen of waarvan ik tenminste vind dat ze vals zingen, waarbij het niet storend is. Maar bij Spinvis.... it rubs me the wrong way. En nog geen klein beetje. En het went ook niet. Jammer, want Gorki (wat ik vrij vergelijkbaar vind) kan ik wel hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 03:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en ik vind absoluut niet dat ie niet kan zingen. En z'n liveoptredens zijn de beste optredens die ik ooit gezien heb.
Met die bloemen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou graag iemand willen horen die een bos rode rozen voor me wil plukken, én me keihard wil neuken.
donder op dat zijn teminste ZEEUWEN op de drummer na geloof ikquote:Op zondag 9 april 2006 19:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik vind Spinvis ook zwaar oké, veeeel beter dan Blöf, da's pas overgewaardeerde semi-intellectuele grachtengordelzooi.
Nooit geweten dat dat tegenwoordig een keurmerk is voor goede muziek.quote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
donder op dat zijn teminste ZEEUWEN op de drummer na geloof ik
quote:
Wat natuurlijk gewoon onzin is, die jongens denken echt wel hard na over wat ze doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef Molluck het volgende:
Die vent denkt tenminste na over zijn muziek, dat kun je van Blof dus echt niet zeggen... (knip)
Dat is per definitie zo.quote:Op zondag 9 april 2006 21:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat tegenwoordig een keurmerk is voor goede muziek.
Spinvis wordt alleen gewaardeerd door mensen die intelligent willen overkomen doordat ze zijn (simpele) teksten begrijpen. Het is gewoon geestmasturbatie, echt intens sneu.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Helaas hebben we in Nederland geen last van orkanen, maar het wordt tijd dat jij eens overwaait.
Spinvis is een koning![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Helaas hebben we in Nederland geen last van orkanen, maar het wordt tijd dat jij eens overwaait.
Spinvis is een koning KEIZER![]()
Hoe kun je overgewaardeerd zijn als iedereen je een domme kneus vindt? Of is hij zelfs dán nog overgewaardeerd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef freak1 het volgende:
ik vind dat jij overgewaardeerd bent lieve sunchaser.
kusjes
freak1
Nee, je begrijpt me niet. Datgene wat ik niet begrijp is niet de muziek van ons Nieuwegeinse genie, maar het feit dat iedereen dat geneuzel zo ophemelt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:03 schreef PAA-053 het volgende:
Ja, dat is wat je 1 post geleden zei ja
Als de muziek je niet aanstaat kan dat gewoon toch? Je hebt alleen van die mensen die het afkeuren omdat het poetisch is, of daar een poging toe doet. Dat vind ik altijd zoiets triests.
Erik de Jongquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij kent Spinvis (wie het ook moge zijn) persoonlijk?
beetje sunchaser niveau dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:05 schreef star_gazer het volgende:
Ik kots op die mongool. Vooral die stem zeg
Zekers!! Spinvis heeft veel mooie nummers!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef Ice_Tea het volgende:
Spinvis heeft wel een paar prachtige nummers in elkaar gesampled. Bagagedrager uiteraard, maar ook Smalfilm kan ik over en over luisteren. "Ik ben een vrouw van veertig met een sigaret, ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed..."
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef PAA-053 het volgende:
De muziek van Spinvis is tof om te luisteren. Je kunt zijn teksten helemaal doodfilosoferen, maar dat zou je eigenlijk niet moeten doen. Wel leuk is het om er eens een beetje over na te denken.
Jammer dat er altijd zoveel mensen zijn die daar geen zin in hebben of het niet kunnen, en vervolgens gaan lopen verkondigen dat het kutmuziek is
Ik gebruik geen drugs en vind SPiv tof en mijn vrienden die wel gebruiken vinden Spiv niks.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:28 schreef nightfall het volgende:
volgens mij moet je drugsgebruiken om daar wat aan te vinden,. wat een troep is dat zeg.
ik geloof er geen zak van.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs en vind SPiv tof en mijn vrienden die wel gebruiken vinden Spiv niks.
WAT RAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR!
Je gelooft er niks van dat er mensen bestaan met een andere mening dan jij? raAr!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |