Helaas hebben we in Nederland geen last van orkanen, maar het wordt tijd dat jij eens overwaait.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef SunChaser het volgende:
Spinvis, schijn je mooi te moeten vinden. Je hoort het overal en het is apart en mooi zeggen ze. Ik vind t rotzooi, stom gewauwel op domme muziek.
Wanneer waait deze hype weer over
Frans Bauer is oprecht. Die wil met je in een luchtballon of rode rozen voor je plukken. Spinvis zegt, ik wil alleen maar zwemmen maar je hoort intussen best dat ie het liefst keihard wil neuken. ZEG DAT DAN, Hypocriete zak. Nee, spinvis kan me niet bekoren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
Spinvis, ja. Een politiek correcte Frans Bauer, zeg maar.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Frans Bauer is oprecht. Die wil met je in een luchtballon of rode rozen voor je plukken. Spinvis zegt, ik wil alleen maar zwemmen maar je hoort intussen best dat ie het liefst keihard wil neuken. ZEG DAT DAN, Hypocriete zak.
Tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou graag iemand willen horen die een bos rode rozen voor me wil plukken, én me keihard wil neuken.
Whahaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Frans Bauer is oprecht. Die wil met je in een luchtballon of rode rozen voor je plukken. Spinvis zegt, ik wil alleen maar zwemmen maar je hoort intussen best dat ie het liefst keihard wil neuken. ZEG DAT DAN, Hypocriete zak. Nee, spinvis kan me niet bekoren.
Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:33 schreef HenryHill het volgende:
Je trekt de vergelijking met Blof... heeft 'ie dan ook van die pseudo-intellectuele teksten waarvan je zegt "volgens mij is het de bedoeling dat mensen hier over nadenken en er dan een hele mooie metafoor uithalen... maar eigenlijk zuigt de tekst gewoon?"
Dit soort posts snap ik dan weer niet. Dat jij het niks vindt wil toch nog niet zeggen dat het geen muziek is ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:35 schreef Herhenk het volgende:
SpinvisDat ze die bagger uberhaupt durven te associeren met muziek
![]()
En als je daar ook niet van kan genieten gewoon niet luisterenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:40 schreef korenwolfje het volgende:
SpinvisGewoon luisteren, niet teveel bij filosoferen
Als ik experimentele electronica wil horen luister ik wel naar Jean Michel Jarre.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:40 schreef korenwolfje het volgende:
SpinvisGewoon luisteren, niet teveel bij filosoferen
Een gast die al pratend de grootste onzin uitkraampt met af een toe lafjes een gitaar op de achtergrond kan je toch geen muziek noemen of wel soms?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Dit soort posts snap ik dan weer niet. Dat jij het niks vindt wil toch nog niet zeggen dat het geen muziek is ofzo?
Ik word er niet bepaald vrolijk van, als je even het topic had doorgelezen had je dat zelf ook kunnen zien. Maar wat is volgens jou dan de definitie van muziek?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:41 schreef Herhenk het volgende:
[..]
Een gast die al pratend de grootste onzin uitkraampt met af een toe lafjes een gitaar op de achtergrond kan je toch geen muziek noemen of wel soms?![]()
Maar goed smaken verschillen.. Als jij er vrolijk van wordt mijn zege heb je![]()
Spinvis iig niet..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik word er niet bepaald vrolijk van, als je even het topic had doorgelezen had je dat zelf ook kunnen zien. Maar wat is volgens jou dan de definitie van muziek?
Ik weet niet wat het is, maar ik heb altijd het idee dat vooral mensen die of in de psychiatrie werkzaam zijn, of er behandeling genieten dit soort muziek waarderen.quote:
wordt ook in de varkensbaai gebruikt door de CIAquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik heb altijd het idee dat vooral mensen die of in de psychiatrie werkzaam zijn, of er behandeling genieten dit soort muziek waarderen.
Ik ben ook muziekliefhebber maar ik vind Spinvis kutquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:41 schreef Kogando het volgende:
Spinvis is wel ok, beter dan blof iig. Maar wel typisch iets aparts wat niet zo bekend is daarom populair onder de muziekliefhebbers zodat ze iets leuk kunnen vinden wat de massa niet kent.
quote:Het Laatste Wonder - Er is geen camera Er is geen ander licht en andere beelden zijn er niet Foto van de sneeuw aan de overkant De verhalen gaan van je buik, je tong je vinger in zijn mond en dat het eindigt bij de zee. De verhalen gaan. Was er ooit zo'n mooie zomermode? Nooit was je zo bruin... Foto in de tuin en je vrienden zongen 's avonds alle nummers mee Geef maar toe je zag een wonder wel Maar je hoorde geen geluid Iedereen was weg En het laatste wonder wacht wel om je heen Er is geen camera Er is geen andere sneeuw Een ander einde is er niet Sprookje zoals jij, eindigt bij de zee Eindigt bij de zee
Dat vind ik juist het enige goede nummer van hem.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef apestaartje het volgende:
Ik dacht dat ik samen met de topicstarter de enige zou zijn die er (negatieve) kriebels van krijgt, het leek me muzikaal namelijk net iets te verantwoord om af te kraken. Maar het valt mee.
Die tekst van 'smalfilm'!![]()
Moet je er ook nog RealPlayer voor installerenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef oheng het volgende:
Voor alle andere masochisten onder ons, die net zoals ik natuurlijk perse deze meuk moeten beluisteren:
http://www.spinvis.be/
Klik op Kijkvoer -> Clips
Realplayer vereist: http://www.codecguide.com/download_real.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |