Eerlijk gezegd is het niet zo'n heel groot verschil tussen Ispy en jou... Het scheelt er nog maar net aan dat je over 'hullies' begint.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:39 schreef editor2 het volgende:
reageer eens ontopic tonks.. eeeeh niezman kloon...zolang jij mij ispy noemt noem ik jou ook anders zeikdrol
Oh wat ze terug zeiden? Nou ze waren verbaastd dat ik zo reageerde en
stonden met een bek vol tanden en zeiden verder niks terug. Dat is het enige wat
gebeurde toen ik naast hun tafel stond voordat ik wegliep.![]()
hij zat de hele tijd dat die docenten daar zaten, wat te bedenken.quote:
Zo, dat is een hele mond vol en welbespraakt, heb je dat echt letterlijk zo gezegd tegen de heren want dan moet je wel een geheugenwonder zijn dat je het precies kan navertellen/opschrijven!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef editor2 het volgende:
Vanmiddag op een Universiteit geweest vanwege een lezing en in de aula even een korte woordenwisseling gehad met 2 arrogante docenten die meenden bijdehand te moeten zijn.
Het ging om niks eigenlijk,maar we hoeven ons natuurlijk niet alles te laten zeggen.
Ik nam plaats in de aula om even wat te eten en vond daarbij op de tafel waar ik ging zitten
2 achtergelaten dienbladen met lege borden. Normaal moet iedereen zijn dienblad wegbregen
want serveerders lopen daar niet rond om je achtergelaten rommel op te ruimen.
Ik had geen last van de dienbladen en nam gewoon plaats aan de tafel.
Komen er 2 docenten heel druk pratend aanlopen en verplaatsen die dienbladen naar een tafel ernaast om plaats te kunnen nemen aan de tafel waar ik ook zat. Vervolgens maakten ze een
opmerking over het feit dat ik op mijn laptop zat te werken in de trand van: " Nou seg kerl.. tegenwoordig laten de mensen om interessant te doen hun laptop zien ".Verder vervolgden ze hun gesprek over cijfers en scripties van studenten. Ik beet ze het volgende nog even toe toen ik opstond.
" Mannen, ik had altijd gedacht dat de babyboomers van de 60'er jaren zoveel fatsoensnormen hadden inzake het oplossen van problemen zoals vuile dienbladen even wegzetten ipv alleen maar te verplaatsen. Is dat een voorbeeld van leidinggeven? Enne..mag ik ook aannemen dat U zelf beiden digi-beten bent gezien uw eerdere opmerking over het feit dat mensen die op een laptop werken dit alleen maar uit het oogpunt van dikdoenerij doen? Mischien moet U beiden eens het verzorgde theoretische vicieuze hamsterwereldje dat zich Universiteit noemt achterlaten en een echte baan in het bedrijfsleven proberen te zoeken om te weten hoe de Maatschappij tegenwoordig in elkaar zit t.a.v flexibiliteit en kostenbesparend werken "![]()
uhh...jazeker!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk... Trek jij het waarheids gehalte van de OP nu in twijfel...
Ik denk dat hij deze 'overweldigende reactie' thuis verzonnen heeft en op Fok respect wil krijgen ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:29 schreef captain.lefteye het volgende:
Nou ben ik eigenlijk benieuwd wat de reactie was... en vooral waarom je daar niets over vertelt. Ik heb een vermoeden waarom je daarover zwijgt, namelijk dat ze bijzonder spitsvondig jou op je plek hebben gezet
Exactly. Waarschijnlijk heeft hij dit verhaal getypt direct na de opmerking van de docentenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Zo, dat is een hele mond vol en welbespraakt, heb je dat echt letterlijk zo gezegd tegen de heren want dan moet je wel een geheugenwonder zijn dat je het precies kan navertellen/opschrijven!!
Of is het toch een typisch gevalletje van shit-had-ik-dat-nou-maar-gezegd-enz.enz .
Ze zullen vast nog steeds wakker liggenquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:41 schreef Tobbes het volgende:
Dat was wel een keiharde dis!
[afbeelding]
dit is echt zo'n verhaal van wat hij had willen zegen, maar niet durfdequote:Op woensdag 22 maart 2006 00:06 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze 'overweldigende reactie' thuis verzonnen heeft en op Fok respect wil krijgen ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |