Yup, dat heb ik ook letterlijk lopen doen. Er belandde zelfs een druppel op mn blaadje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's kut.En helemaal in je tentamenweek! Lekker snotteren boven je blaadje.
![]()
Als je maar uit de buurt blijft.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:29 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Yup, dat heb ik ook letterlijk lopen doen. Er belandde zelfs een druppel op mn blaadje.![]()
Hail zakdoek!![]()
Nee, joh! Hoe kóm je erbij?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
Huh, wat is er nu met dat wijf op die foto's?
Neukt ze scholieren??
Klop het maar afquote:
Ja tuuuuurlijk, ik ben toch verslaafdquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Zit er toch nog iets positiefs aan.
En als je maar blijft fokken.
Wat aardig van hemquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, joh! Hoe kóm je erbij?!
Zij was per ongeluk door haar broek gescheurd en hij probeert het nu te naaien.
Afkloppen is voor mietjes!quote:

Ik heb er wel vertrouwen in.quote:
Jaaa, iedereen zegt dat.. Ik hoop zelf stiekem op een combiquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in.
Je weet wat ik gezegd heb.Wel de juiste volgorde blijven hanteren...
Dank je wel nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Voor hetzelfde geld heb je morgen piemolschurft
Hmmm, ik zie nu pas wát ik quote van jequote:Op woensdag 22 maart 2006 18:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je wel nog
Ik was een beetje de weg kwijt
Maar het gaat er nu eens niet om wat je het liefst wilt, maar wat het meest realistisch/efficiënt is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaa, iedereen zegt dat.. Ik hoop zelf stiekem op een combiMaar goed, ik ga mn best doen en we zien vanzelf wel wat er van komt, slechter kan iig níet
En ik heb er ook wel vertrouwen in... in mezelf dan, de rest moet ik afwachten.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je wel nog
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie nu pas wát ik quote van je
Mja...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het gaat er nu eens niet om wat je het liefst wilt, maar wat het meest realistisch/efficiënt is.
En vertrouwen in jezelf is al een goed begin.![]()
Dat roep ik ook al een jaar...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Voor hetzelfde geld heb je morgen piemolschurft
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je wel nog
Aan jezelf werken met een volle maag is inderdaad beter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja...
Naja, ik ga iig eten, ook goed![]()
Qua mensen is het zekerquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |