quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
Idols The complete story..... moeite om naar te kijken? Ik heb het zaterdag niet gezien namelijk
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is dat de moeite niet waard. [afbeelding]
Nee, duh.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar jij heb het natuurlijk niet gevolgd Idols?
ik heb dus niks te doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:24 schreef BVO het volgende:
Best aardig hoor. Zou er niet voor thuis blijven, maar als je niks te doen hebt is het wel leuk.
ik vond 't wel vermakelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb dus niks te doenVandaar dat ik het vraag.... ik zet het wel aan op de achtergrond
Ik moest weer op het einde huilen, dat doe ik mezelf niet meer aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb dus niks te doenVandaar dat ik het vraag.... ik zet het wel aan op de achtergrond
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, duh.Ik laat me nog liever nemen door een roedel hitsige wolven.
Maar dan slaak ik wel wat hogere kreten dan de gemiddelde IDO-zangeres.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:43 schreef rena het volgende:
[..]
Dat wil ik zien, dat levert pas kijkcijfers op
![]()
![]()
Je krijgt pas echt stemmen als je vervolgens ook nog zwanger blijkt te zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan slaak ik wel wat hogere kreten dan de gemiddelde IDO-zangeres.
sommige dingen kun je beter niet hard op zeggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:43 schreef chansadres het volgende:
Ik moest weer op het einde huilen, dat doe ik mezelf niet meer aan
En dan knip je de laatste emoticon even wegquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
sommige dingen kun je beter niet hard op zeggen![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zovel mogelijk mensen erop aanspreken, dan is het ook in Amsterdam niet onmogelijk binnen redelijke tijd een aardige woning te krijgen. Misschien zit je in beginsel niet in het paleis van je dromen, maar doorstromen gaat best snel.
Ik ben in A'dam begonnen met een kamer van 3 bij 4m, waar ik samen met mijn toenmalige vriend woonde.
Via een onderhuurwoning in de Pijp, een krakkemikkig appartement en een heus Holly Hobby huisje in de Baarsjes eindigde ik in een prachtig appartement met twee balkons, twee slaapkamers, badkamer met ligbad en overal cv aan de gracht op de Baarsjesweg.
En toen ging ik voor de liefde terug naar Eindhoven.
Yeps, maar ik had het al veel eerder moeten doen. Ik heb nu een enorme (vervelende) wake-up call van mn vriend gehad, maar het zat al tijden fout met mij. Maar goed, ik zie het nu in dus, en ga er wat aan doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:20 schreef alwaysthebest het volgende:
A koezie MB.![]()
Wat een dramatische beslissing, je leven omgooien.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps, maar ik had het al veel eerder moeten doen. Ik heb nu een enorme (vervelende) wake-up call van mn vriend gehad, maar het zat al tijden fout met mij. Maar goed, ik zie het nu in dus, en ga er wat aan doen
Da's kut.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef Andiyan het volgende:Ik word ziek
Ik voel het aankomen, word steeds verkouder, keelpijn neemt ernstig toe, waterige oogjes, loopneus en moeheid.
![]()
Tot overmaat van ramp mídden in den tentamenweek. Vandaag weer 2 matige gemaakt.![]()
Let's just all blame on on the sickness!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |