hoezo dat nou weer niet?quote:
wacht maar tot je een dochter hebtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:27 schreef NiteSpeed het volgende:Niet roken Niet drinken tot hun 16e, en als het te erg wordt niet meer uitgaan Niet uitgaan tot ze ontwikkeld/zelfstandig genoeg zijn, leeftijd hangt dus af van de volwassenheid van mijn kinderen Duidelijke structuur in hun leven Mits zelfstandig/ontwikkeld/volwassen genoeg mogen ze best een relatie hebben en bij elkaar slapen
ik hoef geen zwangere tienerdochter..quote:
Er had best één post kunnen blijven staan. Het ging abusievelijk dubbelquote:
die van mij echt niet..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef Sport_Life het volgende:
- blowen of andere drugs gebruiken
- doordeweeks niet te laat naar bed, weekend maakt niet uit
- bijbaantje vanaf 16 jaar mits dat mogelijk is
Lekker ouderwets trouwens, dat vriendje niet mag blijven slapen. Mits ouder dan 15 zou me dan echt geen probleem zijn.
tja tegen die tijd...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Internet en MSN kan me ook niet schelen. Ik durf te wedden dat mijn kinderen slim genoeg zijn om er verstandig mee om te gaan.
5 dubbel?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er had best één post kunnen blijven staan. Het ging abusievelijk dubbel![]()
On-topic:Niet roken ![]()
Nou ja dat mogen ze sowieso allemaal wel van me (en een rijbewijs krijgen ze sowieso, dat is een stukje onderwijs wat hoort bij een goede opvoeding).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:25 schreef amaranta het volgende:
In navolging op dit topic:
Wat mocht jij vroeger niet van je ouders?
Nu deze!
Mijn kinderen mogen later:niet roken/drinken geen scooter/brommer (daarentegen krijgen ze hun rijbewijs als ze niet roken of brommer hebben gereden) niet zelf bepalen hoe laat ze naar bed gaan vriendje mag niet blijven slapen niet te laat thuiskomen van het stappen, ik bepaal wel hoe laat ze thuiskomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |