ik werkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef Candera het volgende:
Op deze manier leer je de waarde van geld kennen. Werken kreng!
Ik heb het ook zelf moeten betalen hoor...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
iedereen in mn omgeving die 18 is krijgt voor zn 18de verjaardag rijlessen, en ik wordt 11 april 18 en mag het voor 100% zelf betalen![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik ben jaloers![]()
Voor het geval de buschaffeur onwel wordt. Kans 1 op 100000. Maar ja, het is een kans he!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef _dirkjan_ het volgende:
"waar heb jij nou een rijbewijs voor nodig"
![]()
Leer maar eens met geld omgaan. Dit is wel eens goed voor jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
iedereen in mn omgeving die 18 is krijgt voor zn 18de verjaardag rijlessen, en ik wordt 11 april 18 en mag het voor 100% zelf betalen![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik ben jaloers![]()
ik werk superhard, en betaal alles. Vroeger is mij altijd verteld dat als ik niet rook dat ik dan rijbewijs krijg. Nu zeggen ze dat ik helemaal geen rijbewijs nodig hebquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leer maar eens met geld omgaan. Dit is wel eens goed voor je![]()
Gedraag je als een man en betaal het zelfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:49 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
ik werk superhard, en betaal alles. Vroeger is mij altijd verteld dat als ik niet rook dat ik dan rijbewijs krijg. Nu zeggen ze dat ik helemaal geen rijbewijs nodig heb![]()
Lees ook: Overactieve moeder
Zat bijna aan de 2000 euro....ook pas bij de 4de keer gehaald.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:48 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs ook helemaal zelf betaald. Heeft me 3000 gullden gekost. Maar ja, wat wil je als je 3 keer zakt![]()
Typisch geval van genaait worden door je oudersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:49 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Vroeger is mij altijd verteld dat als ik niet rook dat ik dan rijbewijs krijg. Nu zeggen ze dat ik helemaal geen rijbewijs nodig heb![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |