ik werkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef Candera het volgende:
Op deze manier leer je de waarde van geld kennen. Werken kreng!
Ik heb het ook zelf moeten betalen hoor...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
iedereen in mn omgeving die 18 is krijgt voor zn 18de verjaardag rijlessen, en ik wordt 11 april 18 en mag het voor 100% zelf betalen![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik ben jaloers![]()
Voor het geval de buschaffeur onwel wordt. Kans 1 op 100000. Maar ja, het is een kans he!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef _dirkjan_ het volgende:
"waar heb jij nou een rijbewijs voor nodig"
![]()
Leer maar eens met geld omgaan. Dit is wel eens goed voor jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
iedereen in mn omgeving die 18 is krijgt voor zn 18de verjaardag rijlessen, en ik wordt 11 april 18 en mag het voor 100% zelf betalen![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik ben jaloers![]()
ik werk superhard, en betaal alles. Vroeger is mij altijd verteld dat als ik niet rook dat ik dan rijbewijs krijg. Nu zeggen ze dat ik helemaal geen rijbewijs nodig hebquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leer maar eens met geld omgaan. Dit is wel eens goed voor je![]()
Gedraag je als een man en betaal het zelfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:49 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
ik werk superhard, en betaal alles. Vroeger is mij altijd verteld dat als ik niet rook dat ik dan rijbewijs krijg. Nu zeggen ze dat ik helemaal geen rijbewijs nodig heb![]()
Lees ook: Overactieve moeder
Zat bijna aan de 2000 euro....ook pas bij de 4de keer gehaald.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:48 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs ook helemaal zelf betaald. Heeft me 3000 gullden gekost. Maar ja, wat wil je als je 3 keer zakt![]()
Typisch geval van genaait worden door je oudersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:49 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Vroeger is mij altijd verteld dat als ik niet rook dat ik dan rijbewijs krijg. Nu zeggen ze dat ik helemaal geen rijbewijs nodig heb![]()
tja oudersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja ik ben jaloers![]()
Je bent zo'n muts op wielen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zat bijna aan de 2000 euro....ook pas bij de 4de keer gehaald.
hmm 2000/4 = 500.. is dat voldoende als je het in 1x haalt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zat bijna aan de 2000 euro....ook pas bij de 4de keer gehaald.
Wat een berekeningquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
hmm 2000/4 = 500.. is dat voldoende als je het in 1x haalt?
Logisch nadenken is niet jouw sterkste punt he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
hmm 2000/4 = 500.. is dat voldoende als je het in 1x haalt?
ouders gescheiden, mn vader vindt t niet nodig, en mn moeder kan het niet permiteren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:55 schreef Leandra het volgende:
Mijn rijbewijs werd wel betaald (was een "niet roken en geen brommer" deal) maar een buurjongen kreeg voor zijn 21ste verjaardag ook nog ff een nieuwe auto...
Shit happens... je ouders kunnen het zich of niet permiteren, of ze vinden het niet nodig.
Who said life was fair?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:57 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
ouders gescheiden, mn vader vindt t niet nodig, en mn moeder kan het niet permiteren.![]()
ja sorry, normaal heb ik helemaal niet moeite mee dat er mensen zijn die meer krijgen, alleen beetje chagrijnig aarg nu, een vriend van me heeft zn rijbewijs gehaald en als ie examen haalt (zit ook in 6e klas) krijgt ie ook nog eens een nieuwe auto![]()
Die pik ontvoeren dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:57 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
ouders gescheiden, mn vader vindt t niet nodig, en mn moeder kan het niet permiteren.![]()
ja sorry, normaal heb ik helemaal niet moeite mee dat er mensen zijn die meer krijgen, alleen beetje chagrijnig aarg nu, een vriend van me heeft zn rijbewijs gehaald en als ie examen haalt (zit ook in 6e klas) krijgt ie ook nog eens een nieuwe auto![]()
dan vraag je geld voor je verjaardag...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja ik ben jaloers![]()
Diequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Solomon het volgende:
Bij mij was het zo dat als ik geen brommer ging rijden en niet ging roken ik mn rijbewijs betaald kreeg
Ik heb t helemaal zelf betaald. Ik snap die ouders van tegenwoordig niet dat ze zomaar het rijbewijs kado geven. Dan houden de kids geld over om te zuipen en te blowen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Ach ik heb het grootste gedeelte ook zelf betaald. Niet zeuren...gewoon werken!
en dan klagen sommigen..........quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:19 schreef Tasma het volgende:
zeur
heb -alles- zelf moeten betalen:
kleding
eten & drinken
schoolgeld
boekengeld
verzekering
alle ziektekosten (tandarts)
rijbewijs
toen ik 18 was lieten mijn ouders mij vallen als een baksteen. Hard werken is de enige oplossing, draaide weken van 65 uur![]()
Er zijn veel meer mensen die dingen zelf moeten betalen, en als je nou alleen je rijbewijs zelf moet betalen, klaag dan niet zo en neem een baantje. Je moet blij zijn dat je je school niet hoeft te betalen![]()
tuurlijk. weet je hoe fijn een rijbewijs is?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:18 schreef MLF het volgende:
waarom moet je per se op je 18e een rijbewijs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |