Je bent nu eenmaal neurotisch of niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mevrouwtje MB stelt zich weer eens aan.
Ik probeerde het terug te zoeken, maar het werd mij niet duidelijk. Iets dat te maken heeft met MB's trage laden ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar jullie 't over hebben
En je blijft ook niet tot 12 uur in je bed liggen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:27 schreef rena het volgende:
Ik ben dan al 3 weken wakker of zoNiet dat ik het leuk vind, maar ik kan gewoon niet vroeg naar bed
![]()
En je speelt door voor de koel-vriescombiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik probeerde het terug te zoeken, maar het werd mij niet duidelijk. Iets dat te maken heeft met MB's trage laden ofzo?
Dat wist ik alquote:
FLIKKER DAN OOK MAAR DOOD!!quote:
quote:
ik heb dat ook al 'n paar dagen... gewoon refreshen als 't net even wat langer duurtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:15 schreef MissBliss het volgende:
Waarom blijft ShowChat nou eeuwig laden bij mij, gisteren ook al
kijk, nu vallen de stukjes op hun plaatsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:49 schreef MissBliss het volgende:
Omdat ik nog nergens last van had toen alleen Babette, Dizer en ik hier gepost hadden, en toenjij en Bupa hier gepost hadden had ik weer hetlaad-probleem
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:33 schreef pberends het volgende:
Als MB over 10 jaar een verlepte heks is loopt ze te smachten naar iemand zoals Buup.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En je blijft ook niet tot 12 uur in je bed liggen?
IK BEN AL UITGESPEELD!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En je speelt door voor de koel-vriescombi.
Damn, zijn mooie beesten geworden, zeg!quote:
Waar zouden ze naar kijken?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Waarom laat je de afbeelding zien in de quote, Zhenar?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef babette21 het volgende:
je loopt trouwens wel 'n heel klein beetje 't topic te verneuken zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |