Kom kom, verzin eens iets beters.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach kom op, probeer je niet sterker voor te doen dan je bent he. Effe kijken: over een paar maanden is het duidelijk dat Floortje en Raffaela allebei zijn geflopt
Nu komt het hoor, het jankfestijn van de IDOgroep
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom kom, verzin eens iets beters.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach kom op, probeer je niet sterker voor te doen dan je bent he. Effe kijken: over een paar maanden is het duidelijk dat Floortje en Raffaela allebei zijn geflopt
Nu komt het hoor, het jankfestijn van de IDOgroep
Whehequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
Kom kom, verzin eens iets beters.
Mag ik op mijn manier stangen jongensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Wat hij zegt.
Hiermee jaag ze écht niet weg, hoor!
Mogen zij dat dan ook?quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Whehe
Alsof zij hem kenden
(Buup post effe de twee mongolensmilies)
Wie bedoel jij met "zij"?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mogen zij dat dan ook?
Liegerdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet écht gedaan, hoor.!
Maar tof dat jij je zo goed voelt terwijl ik nog niks heb gedaan.
Je zei dat ik noteloos wasquote:
Hoe noem je dat dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh!
Dat was geen liegen.![]()
Hm....tja als ik de spelregels zo doorlees mag bijna iedereen op zijn eigen manier stangen. Behalve de ex Idols posters die hebben al hun kruit al verschoten in IDOquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Stangers.
Vreemdgaanquote:
Ik vroeg jou nietsquote:
Ik ben al heel erg geöntIDOd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Hm....tja als ik de spelregels zo doorlees mag bijna iedereen op zijn eigen manier stangen. Behalve de ex Idols posters die hebben al hun kruit al verschoten in IDO [afbeelding]
Eens een IDO altijd een IDOquote:
Sneeuwt het nou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |