vorige deeltjesquote:ALGEMEEN
carrosserie 3-deurs, coupé
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 6 jaar
introductie februari 1988
einde mei 1989
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1590 cm3
boring x slag 75,0 x 90,0 mm
compressieverh. 9,5:1
max. vermogen 96 kW (131 pk)
6800tpm
max. koppel 143 Nm
5700tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening ohc
turbo nee
katalysator nee
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., dubb.dr.
wielophanging achter onafh., dubb.dr.
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor ja
stabilisator achter ja
remmen voor gev. schijven
remmen achter schijven
bandenmaat 185/60VR14
draaicirkel 9,0 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 3,76 m
breedte 1,68 m
hoogte 1,27 m
wielbasis 2,30 m
spoorbreedte voor 1,45 m
spoorbreedte achter 1,46 m
massa leeg 899 kg
max. toelaatbare massa 1290 kg
laadvermogen 391 kg
aanhanger geremd 700 kg
aanhanger ongeremd 430 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 196 - 337 l
inh. brandstoftank 45 l
PRESTATIES
topsnelheid 212 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,5 s
verbruik binnen beb. kom 0,0 l/100km
verbruik buiten beb. kom 0,0 l/100km
verbruik gecombineerd 6,7 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
Durven ze dan niet te posten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:14 schreef Fugie het volgende:
jes een honda, dat wordt veel pageviews :!
veel van die sjaakies die denken he vet een honda, dies vast vet getjoened! komen dan de op bekijkenquote:
ik snap niet wat leuk is aan een ronde crx ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:16 schreef M5 het volgende:
'k snap nog steeds niet (en zal wel nooit komen ook) wat er nu zo leuk aan zo'n vierkante CRX is.![]()
![]()
Ach, hij heeft wel een spoilertjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
veel van die sjaakies die denken he vet een honda, dies vast vet getjoened! komen dan de op bekijken
Je bent bekend met het feit dat er hier een potige neger rondloopt die een ronde CRX heeft?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik snap niet wat leuk is aan een ronde crx ?
Dat is toch de orginele vorm van de achterruit?quote:
Nee, volgens mij is dat een spoilerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is toch de orginele vorm van de achterruit?
ja. spoiler dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sjoem heeft gelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent bekend met het artikel in de grondwet over vrijheid van mening uiten enzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat er hier een potige neger rondloopt die een ronde CRX heeft?![]()
Jazekerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent bekend met het artikel in de grondwet over vrijheid van mening uiten enzo
nee daar ben ik niet bekend mee, ik straal een bepaalde rust uit waardoor mensen in mijn omgeving ook rustig zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JazekerMaar jij bent ook bekendt met het feit dat bepaalde bevolkingsgroepen nogal agressief kunnen reageren?
heb je ondertussen al een rijdende auto dan?quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JazekerMaar jij bent ook bekendt met het feit dat bepaalde bevolkingsgroepen nogal agressief kunnen reageren?
Ik wel ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je ondertussen al een rijdende auto dan?
Had tim een Alfa gekocht?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel ja.
Tim nietEn de Alfa kan ie ook niet meer gebruiken, want daar hangt de uitlaat onderuit.
Maar die is overmorgen denk ik wel weer gemaakt. Nu leent ie mijn moeders en zusjes auto maar.
Nee, die auto was van zijn opa, maar die is inmiddels alweer 2 jaar dood ofzo dus nu is ie van zijn oma, maar die heeft geen rijbewijsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had tim een Alfa gekocht?Ik heb er nog een in de aanbieding, tenminste, na zaterdag weet ik t zeker.
morgen ff langs Arnestein karren dan maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef Fugie het volgende:
nou, ik hoef ook geen crx
ik wil een porsche![]()
alsof ik daar nog niet vaak genoeg langs rijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef M5 het volgende:
[..]
morgen ff langs Arnestein karren dan maar
daar staat nog wel een garage met wat porsches. ook wel een leuke 944 voor een zacht prijsje denk ik
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef M5 het volgende:
ik heb een hele lijst met auto's die ik wel wil. maar m'n budget laat voorlopig nog niet zoveel toe van wat er op die lijst staat.
Het vorige SC-topic waar ik kwam was ook al een CRX.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef Googolplexian het volgende:
ijsmeisda's lang gelee
zo'n CRX topic doet wonderen
't grootste probleem hier is dat ik gewoon verwent ben wat auto's betreft en dus niet genoegen neem met 'n goedkoop bakkie. pas nog wezen kijken voor 'n '98 Golf 4 1.6 Highline, maar ik was niet te vreden. ding in prefecte staat, climate control, sport interieur, etc. etc. maar de motor was me niet goed genoeg. (lawaaig op de snelweg bij 120 km/h) dus maar weer veder zoekenquote:
zo anders resize je ffquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:37 schreef Fugie het volgende:
of deze 993, 40000 euro:
[afbeelding]
deze 996 was het, nog maar 70000:
[afbeelding]
toch handig om met ene opel te te starten wat dat betreftquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:38 schreef M5 het volgende:
[..]
't grootste probleem hier is dat ik gewoon verwent ben wat auto's betreft en dus niet genoegen neem met 'n goedkoop bakkie. pas nog wezen kijken voor 'n '98 Golf 4 1.6 Highline, maar ik was niet te vreden. ding in prefecte staat, climate control, sport interieur, etc. etc. maar de motor was me niet goed genoeg. (lawaaig op de snelweg bij 120 km/h) dus maar weer veder zoeken
anders zijn het mijn plaatjes nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:39 schreef M5 het volgende:
[..]
zo anders resize je ff
maar die 996 mag er zijn
opelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
toch handig om met ene opel te te starten wat dat betreft
alleen moet ik dus wel luxe hebben, alles electronisch enzo
Ach ja, ik moet wel. Ik ben ook een van de weinige met een auto in mijn klas. Terwijl de meeste toch al 19-20-21 zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:38 schreef M5 het volgende:
[..]
't grootste probleem hier is dat ik gewoon verwent ben wat auto's betreft en dus niet genoegen neem met 'n goedkoop bakkie. pas nog wezen kijken voor 'n '98 Golf 4 1.6 Highline, maar ik was niet te vreden. ding in prefecte staat, climate control, sport interieur, etc. etc. maar de motor was me niet goed genoeg. (lawaaig op de snelweg bij 120 km/h) dus maar weer veder zoeken
Complete Alfa (de mijne) ik wil er nl een op LPG, ik rij nl te veel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, die auto was van zijn opa, maar die is inmiddels alweer 2 jaar dood ofzo dus nu is ie van zijn oma, maar die heeft geen rijbewijs!
Dus reed Tim erin.
Maar wat heb je in de aanbieding? Een uitlaat of een Alfa?
LPGquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Complete Alfa (de mijne) ik wil er nl een op LPG, ik rij nl te veel.
Als je meer info wil moet je maar ff msn'n/mailen/bellen ben nu werken namelijk.
Dieselquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je meer info wil moet je maar ff msn'n/mailen/bellen ben nu werken namelijk.
niets in het nieuws.... komt misschien nog?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:15 schreef Ballebek het volgende:
Den Haag HS schijnt helemaal afgesloten te zijn + veel ME en politie ?
Meisje belde net dat er niks meer reed daar en dat het vol stond met ME...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:26 schreef M5 het volgende:
[..]
niets in het nieuws.... komt misschien nog?
Speelt ADO vandaag?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Meisje belde net dat er niks meer reed daar en dat het vol stond met ME...
nee was niet aan mij gericht, ging over een etentje ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:34 schreef M5 het volgende:
[..]wil ie keertje bier zuipen ofzo? of wat?
Er zitten gheile stoeltjes in (heb er hier nog twee staan - dat worden straks thuisbios stoeltjesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:16 schreef M5 het volgende:
'k snap nog steeds niet (en zal wel nooit komen ook) wat er nu zo leuk aan zo'n vierkante CRX is.![]()
![]()
ik ken wel leukere auto stoelen dan zo'n crx ding.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zitten gheile stoeltjes in (heb er hier nog twee staan - dat worden straks thuisbios stoeltjes)
ah. lekker handig van d'r. blond?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee was niet aan mij gericht, ging over een etentje ofzoHet is ook van een zij
Ze waren gratis en van de sjonnie die achter mijn oude studentenflat woondequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:50 schreef M5 het volgende:ik ken wel leukere auto stoelen dan zo'n crx ding.![]()
jij bent nog erger dan alexxxxquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze waren gratis en van de sjonnie die achter mijn oude studentenflat woonde
Ze lagen op een dag naast de vuilnisbakken, samen met zo'n 60% van de rest van zijn "auto".
Ik heb de rest van de CRX laten liggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:54 schreef Fugie het volgende:jij bent nog erger dan alexxxx![]()
't blijft japansquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:55 schreef Paladijn het volgende:
Bovendien, een CRX is hip. De zus van mijn beppe reed in een tot ze'm inruilde voor een Jazz... tegenwoordig klaagt ze dat ie zo traag optrekt
ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:57 schreef Paladijn het volgende:
En zeg nou zelf, wat is hier mis mee?
[afbeelding]
(Hebben de sjonnies ook nog wat aan dit topic...)
jezelf quotenquote:
Waarom geen 156 jtd eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:58 schreef PeuRac het volgende:
anders typ ik hetzelfde twee keer en begin je daar weer over te miepenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
jezelf quoten
Maar serieus, LPG is alleen maar zuinig, diesel zorgt veel meer rust (qua geluid) in je auto. als je een goede dieselmotor hebt teminste. en het rijdt ook nog prettiger vind ik, zeker op lange afstanden.
ik bedoelde zuinig met de centen, dat het iets meer in liters verbruikt wist ik ja. kun je niet bij ford gaan werken en daar die irritante gierende geluiden van die diesels daar wegwerken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:07 schreef vlad het volgende:
[..]
anders typ ik hetzelfde twee keer en begin je daar weer over te miepen![]()
![]()
ik ben ook diesel-fan hoorvind het ook prettig rijden en de techniek is stukken interesanter, maar ik werk nou eenmaal bij een gasboer, dus moet wel die reputatie een beetje oppoetsen
![]()
en ook even serieus: lpg is niet zuinig, juist iets minder zuinig dan benzine (er zit nou eenmaal minder energie in LPG dan in dezelfde hoeveelheid benzine), maar het is schoner en goedkoperen straks met onze nieuwe injector ook nog eens heel betrouwbaar
![]()
fordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:10 schreef M5 het volgende:
[..]
ik bedoelde zuinig met de centen, dat het iets meer in liters verbruikt wist ik ja. kun je niet bij ford gaan werken en daar die irritante gierende geluiden van die diesels daar wegwerken?kan ik rustiger werken.
Die Ka'tjes zijn ook lachwekkend en zonde van je geld.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef vlad het volgende:
[..]
fordals ik aan antieke auto's wil sleutelen solliciteer ik wel bij een museum
![]()
echt, die techniek van ze is oud... ik was twee jaar geleden nog bij een ford dealer binnen, staat daar gewoon een gloednieuwe KA. kijk ik op de kaart, ligt er een 8 klepper met stoterstangen invoorop lopen zoals audi en bmw hoeft niet, maar een beetje met de tijd meegaan mag wel dacht ik
![]()
en inderdaad die diesels van zewat een trekkers zijn dat zeg
m'n pa heeft een transit, zit gewoon echt geen gang in en dat geluid
![]()
ik zou nooit en te nimmer een transit kopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Die Ka'tjes zijn ook lachwekkend en zonde van je geld.
Er zijn nu ook transits die wel vooruit te branden zijn (mag ook wel met 135 pk en 375 Nm) en dat nog een beetje klinkt (zeker in een passagiers uitvoering)
En de nieuwste motoren hebben ze gejat van andere merken, dus ze weten zelf ook wel wat ze hebben
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:22 schreef M5 het volgende:
hoe vern**k ik m'n Gallardo:
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc29/th_65173_2006_Hamann_Lamborghini_Gallardo_Rear_Wing_Downshot_1280x960.jpg]afbeelding][/URL]
ff langs Hamann brengen
VW LT zou ik kiezen als bus. en dan een 5-cilinder diesel erin.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:27 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zou nooit en te nimmer een transit kopen![]()
ik heb liever een master/traffic of een vorige generatie ducatobetrouwbare auto's (al heeft de nieuwe traffic wel wat mankementen soms)
of een L300. ziet er niet uit maar is niet kapot te krijgen![]()
och, veel anders vind ik die 5 cilinder niet klinkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:28 schreef M5 het volgende:
[..]
VW LT zou ik kiezen als bus. en dan een 5-cilinder diesel erin.klinkt ook nog een klein beetje mooi.
ik ben effe op en neer werk gereden... was m'n ipod kwijt en was bang dat ie op m'n bureau lag. Die schoonmakers jatten van allesquote:
en de schoonmakers morgen klagen over onverwachte controlequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben effe op en neer werk gereden... was m'n ipod kwijt en was bang dat ie op m'n bureau lag. Die schoonmakers jatten van alles![]()
Maar hij lag dus wel op me werk maar in m'n la![]()
mwah. vond ik anders wel. en een 5-cilinder benzine klinkt idd altijd beter.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef vlad het volgende:
[..]
och, veel anders vind ik die 5 cilinder niet klinkendenk dat jij gewoon beter kan gaan voor de 5 in je golf
ja, die gasten zijn niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben effe op en neer werk gereden... was m'n ipod kwijt en was bang dat ie op m'n bureau lag. Die schoonmakers jatten van alles![]()
Maar hij lag dus wel op me werk maar in m'n la![]()
eerste muis geslooptquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
bo
Die homo's op m'n werk begrijpen het echt niet
In januari 10000 overuren.... krijg ik m'n loonstrookje gewoon 0.0 overuren
Zo kan ik ook geld verdienen
Betrouwbaar spul jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:42 schreef M5 het volgende:
vandaag nog gelachen op m'n werk, d'r waren 6 Range Rovers uit Engeland meegekomen op 'n schip, de kade op gereden, en 5 uur later doen ze het allemaal niet meer. helemaal niksen uiteraard staan ze lekker in de weg.
geweldig is datquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
bo
Die homo's op m'n werk begrijpen het echt niet
In januari 10000 overuren.... krijg ik m'n loonstrookje gewoon 0.0 overuren
Zo kan ik ook geld verdienen
Oh, geen interessequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik per 15 minuten tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:49 schreef M5 het volgende:
[..]
geweldig is datik houd het ook op het uur bij hoeveel ik gewerkt heb.
mja we dachten dat de vorige ploeg er mee heeft lopen kloten, want het is wel erg toevallig dat 6 auto's die achter elkaar staan en net van een boot afkomen het allemaal niet meer doen. was jammer, d'r stonden een paar 4.2 supercharged versies tussen en die zijn wel leuk om ff op de staart te trappen.quote:
Een 146 1.6 Boxerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:03 schreef BoJo het volgende:
wat voor Alfa ijsmeis?
ik zou echt wat anders gaan zoeken hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net zo lui als dat jij bent ja
Als je mijn topic leest weet je genoegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Robbiej het volgende:
Waarom zijn CRX'en pechautos dan ijsmeis?
Hij is lelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:57 schreef Paladijn het volgende:
En zeg nou zelf, wat is hier mis mee?
[afbeelding]
(Hebben de sjonnies ook nog wat aan dit topic...)
ik krijg serieus 7.41 uur uitbetaald voor 'n standaard shift. dat is 8 uur min 30 minl. pauze en de 5 min. die voor einde werktijd eerder gestopt wordt.quote:
ochtendje bij de tpg is lucratieverquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:53 schreef M5 het volgende:
[..]
ik krijg serieus 7.41 uur uitbetaald voor 'n standaard shift. dat is 8 uur min 30 pauze en de 5 min. die voor einde werktijd eerder gestopt wordt.randstad
7.41 uur. niet euro.quote:
TF had er gisteren anders flink zin inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:52 schreef LWaS het volgende:
Mensen, iemand die beetje kan photoshoppen hiero?
Ja dat zeker, anders gaan er dooie vallenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:52 schreef Fugie het volgende:
maar bara, die overuren krijg je toch nog wel ?
ik zou ook gewoon niet meer overwerken enzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat zeker, anders gaan er dooie vallen
Ik kijk ook wel af entoe, maar weet niet echt wat ik wil dus vrij lastigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zou echt wat anders gaan zoeken hoor![]()
je kunt altijd bij mijn werk terechtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel af entoe, maar weet niet echt wat ik wil dus vrij lastig![]()
Ja ging dat maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zou ook gewoon niet meer overwerken enzo
moet je natuurlijk geen schade rijden bij je verplichte rij-test zoals een meisje vandaag presteerdequote:
lekker ingeroosterd dan allemaalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ging dat maar zo makkelijk
Als je bij een klant om 15:00 zegt als nog niks af is....
Zo ik ben er vandoor![]()
Vroegah maakte ik nog veel meer overuren, daar ben ik sinds een tijdje mee gestopt
Aangezien de belastingsdienst die overuren nog meer belast dan normale uren kunnen ze fijn de tering krijgen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:00 schreef M5 het volgende:
[..]
moet je natuurlijk geen schade rijden bij je verplichte rij-test zoals een meisje vandaag presteerde
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:00 schreef M5 het volgende:
[..]
moet je natuurlijk geen schade rijden bij je verplichte rij-test zoals een meisje vandaag presteerde
Ja topplannerquote:
Hoeveel kamers had dat appartement van u?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb anders ook wel een baantje voor je met uitzicht op vliegtuigjes![]()
werk zei ik, niet woonruimtequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoeveel kamers had dat appartement van u?![]()
Carpoolen babyquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
werk zei ik, niet woonruimte![]()
enne ik ga niet met een kerl op 55 m2 zitten![]()
Dat is een optie jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
bedreigen we diegene die het appartement ernaast gekocht heeft dan kan jij die overnemen![]()
![]()
ik zie vrouwenhandel, hitman en afpersingen wel zitten. Derest nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is een optie ja![]()
Dude als we nou eens gewoon in het criminele circuit gaan![]()
Afpersing, mooie velgen jatten van auto's, wieplantage, vrouwenhandel vanuit dat gehucht waar je vandaan komt, in en export van organen![]()
Rijk gaan we worden![]()
Ja lijkt me ook het meeste geld in te verdienenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie vrouwenhandel, hitman en afpersingen wel zitten. Derest niet![]()
mij kun je wel freelance in huren voor het hitman gedeelte. kan ik dan een mooie sniperrifle van de zaak krijgen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie vrouwenhandel, hitman en afpersingen wel zitten. Derest niet![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef M5 het volgende:
[..]
mij kun je wel freelance in huren voor het hitman gedeelte. kan ik dan een mooie sniperrifle van de zaak krijgen?
quote:Auto vol hennepplanten tegen vangrail
De politie heeft maandag in een bestelauto 29 vuilniszakken vol met hennepplanten aangetroffen. Het voertuig bostste door een klapband op de A16 tegen de vangrail.
De bestuurder, een 44-jarige man uit Breda, had teveel alcohol genuttigd en werd aangehouden. Ook had hij brandwonden aan zijn hand door de airbag. Na behandeling in het ziekenhuis werd hij overgebracht naar het politiebureau.
Agenten roken in de auto een sterke lucht. In de laadruimte werden 29 vuilniszakken met hennepplanten aangetroffen. Nader onderzoek bracht de politie naar een bedrijfspand in Leimuiden. Daar vond de politie een kwekerij met nog eens 200 planten. De politie zet het onderzoek voort.
Nope... ik was bijna naar de bouwmarkt gegaan trouwens om een bijl te kopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:33 schreef M5 het volgende:
[..]
of is Alexxxxx met z'n bijl naar Den Haag vertrokken?
we maken wel een schedule, elke week roulerenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
Crap dan blijft afpersing over
Kunnen we we combineren met vrouwenhandel![]()
Die laat je neuken met een bekend iemand... foto's maken en hoplaaa chantage
Ik ben gestopt met dingen bij het grof vuil weghalen. En dat deed ik al alleen voor fietsen en dingen voor in de vuurkorfquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope... ik was bijna naar de bouwmarkt gegaan trouwens om een bijl te kopenDe kasten in de tuin zijn me een doorn in het oog, van de week gaat de fik er in.
eerst even wat kijken en vergelijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef M5 het volgende:
[..]
![]()
wel zo'n vette fireaxe natuurlijk:
[afbeelding]
ons huis is voor een deel met hout bekleed, dus moest maar nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Klonk het volgende:
je kunt de schuurtjes natuurlijk ook gewoon laten staan, en dan in de hens steken, combineer je al je hobby's want dan komt de brandweer en die brandweerwagens kun je weer op de foto zetten
Hij is goed bezichquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:23 schreef nikky het volgende:
StefanP wegens racistische opmerking week uit VBL.
Doe deze dan maar:quote:
maar een foto van al die brandweerwagens bij je eigen huisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb alles van de omliggende 20 kilomtere al op de foto qua brandweerauto.
Daar is geen brand voor nodig, maar een paar telefoontjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar een foto van al die brandweerwagens bij je eigen huis![]()
idd leuk voor later, maar wel eerst ff je huis leeg halen danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar een foto van al die brandweerwagens bij je eigen huis![]()
Volgens mij snap jij niet helemaal de bedoeling van hitmanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Doe deze dan maar:
[afbeelding]
Accuracy International AS50
Caliber: 12.7x99mm / .50BMG
Operation: gas operated, semiautomatic
Barrel: 692 mm
Weight: 14.1 kg empty
Length: 1369 mm
Feed Mechanism: 5 rounds detachable box magazine
ik geloof dat ik niet veel behoefte heb dat filmpje te zienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat zou je zeggen maar hugo liet laatst een filmpje zien
zo onopvallend mogelijk toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet helemaal de bedoeling van hitman![]()
firmware update?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
Fijn m'n nieuwe dvd brander geen de foutmelding power calibration error![]()
bij dvd's that is.... een cd branden gaat wel goed![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:33 schreef M5 het volgende:
[..]
zo onopvallend mogelijk toch?iig hoef ik er zo niet naast te staan.
H&K PSG-1 met silencer mag ook hoor.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:39 schreef M5 het volgende:
heb trouwens eens een filmpje gezien van een paar .50 BMG kogels die tegen een samurai zwaard werden geschoten (in de snij richting dus) duurde 7 kogels voordat het zwaard het begaf. sommige kogels werden gewoon precies in 2 stukken gesneden.
de meeste wel hoor...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:27 schreef Klonk het volgende:
en als ie echt groot is en bijvoorbeeld het huis van de buren ook meegaat dan komen ze mischien wel van 40 kilometer ver, en die heb je nog niet op foto staan
het is weer eind van de maand, vrijdag poker nightquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:43 schreef Fugie het volgende:
ik ga weer gratis geld winnen met poker (dan kan ik het morgen weer verliezen)
met maten pokeren zuigt, die maken vna die calls die zo onlogisch zijn en dan winnen ze nog ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is weer eind van de maand, vrijdag poker night![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
met maten pokeren zuigt, die maken vna die calls die zo onlogisch zijn en dan winnen ze nog ook
het is wel leuk maar is niet serieus te nemenquote:
m'n supervisor liep de vorige keer flink te bluffen, het werd gewoon overduidelijk na een tijdejquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is wel leuk maar is niet serieus te nemen
ik loop dan ook altijd maar beetje rond te kuttenGewoon callen en checken zonder kaarten te zien enzo
uiteraard, het was ook met het nodige sarcasme en de juiste smileyquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:53 schreef ijsmeis het volgende:
Hij is lelijk.
en om deze?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
haha ik moest lachen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik draai nu Meindert Talma, ga geen filmpjes meer kijken.
ik zou al vragen "wie?", maar wikipedia heeft gelukkig antwoordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik draai nu Meindert Talma, ga geen filmpjes meer kijken.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ik zou al vragen "wie?", maar wikipedia heeft gelukkig antwoord
Ik zal wel eens wat mp3tjes van'm leechen
Eerst "kijken" dan kopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik heb een link nara zn site gegeven, staan wel wat MP3tjes op dacht ik. En gewoon zn CD's kopen
Hij is goed.
Is ook goed ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Eerst "kijken" dan kopen
Piter Wilkens ken ik dan wel weer...
Ik weet er wel wat van afquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
Iemand online met verstand van velgen en maten?
wat moet je weten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
Iemand online met verstand van velgen en maten?
proberenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:15 schreef BoJo het volgende:
als de ET waarde 35 zou moeten zijn... maar ik velgen gevonden heb die helaas ET waarde 30 hebben. Dat gaat met mijn geluk nooit passen zeker?![]()
De volkskrant is niet bedoeld om te lezen, maar om je kont mee af te vegen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
what the hell, APK om de twee jaar ? zijn er hier volkskrant-lezers toevallig.....
http://www.autoworks.nl/default.aspx?nid=2132&abi=36968
heb je nog steeds een zwarte reet, maar dan van de inktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De volkskrant is niet bedoeld om te lezen, maar om je kont mee af te vegen.
hmmm.... sommige hebben van die spacers ertussen van 5 mm... dus dan zou je denken dat het zou moeten kunnen passen. Of beredeneer ik niet logisch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:16 schreef M5 het volgende:
[..]
proberen
nee, dat weet ik niet. dat zou je aan een alfa dealer kunnen vragen bijv.
je velg steekt 5mm verder naar buiten.
Jij mag m gebruiken om de open haard mee aan te steken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef M5 het volgende:
[..]
heb je nog steeds een zwarte reet, maar dan van de inktnee dank u.
je gaat ehm nog 5 mm verder naar buiten duwen? dat zou kunnen bij een ET waarde van 40 als ik het goed heb, dan komt ie op 35 uit. nu ga je met 5mm extra naar 25.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmmm.... sommige hebben van die spacers ertussen van 5 mm... dus dan zou je denken dat het zou moeten kunnen passen. Of beredeneer ik niet logisch?![]()
ik doe m'n best!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
doorposten jongens, ik heb deel 900 al klaar staan
nee ik bedoel sommige 155s die ik ken hebben 5 mm spacers er tussen om breder te lijken/spoorverbreders. Dus dan zouden ze bij mij niet aan moeten lopen als ik ze monteer zonder spacers?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:21 schreef M5 het volgende:
[..]
je gaat ehm nog 5 mm verder naar buiten duwen? dat zou kunnen bij een ET waarde van 40 als ik het goed heb, dan komt ie op 35 uit. nu ga je met 5mm extra naar 25.
ik lees verkeerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik bedoel sommige 155s die ik ken hebben 5 mm spacers er tussen om breder te lijken/spoorverbreders. Dus dan zouden ze bij mij niet aan moeten lopen als ik ze monteer zonder spacers?
dat zeg ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef M5 het volgende:
[..]
als je nu een ET waarde van 35 hebt en je zet er 5mm spacer tussen heb je denk het zelfde effect als een velg met ET30.
lijkt er op ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
zijn die FBGs aan het biermeeten ofzo?
dan loopt ie aan in je wielkasten? stuuruitslag verminderenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat zeg ik
maar volgens mij mag ik dan niet groter dan banden maat 205 hebben. Hier zit 215 op![]()
pffftt... het zal ook eens meezitten![]()
dat vermeod ik jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef M5 het volgende:
[..]
dan loopt ie aan in je wielkasten? stuuruitslag verminderen [afbeelding]
nog maar 59 postsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
sneller jongens, Sandra word ongeduldig
ga je d'r eerst doorsmeren, met dit tempo ben je vast optijd terugquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
sneller jongens, Sandra word ongeduldig
ze wil eerst achter de computer voor dat gebeurdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga je d'r eerst doorsmeren, met dit tempo ben je vast optijd terug![]()
zo lang zit ze er meestal niet achterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze wil eerst achter de computer voor dat gebeurd
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
Neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:33 schreef Borkydude het volgende:
Damn, jullie SC ers douwen die topics er wel erg snel doorheen.
Misschien moet ik maar eens gaan meedoen. Mag dat?![]()
mits je tof bentquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:33 schreef Borkydude het volgende:
Damn, jullie SC ers douwen die topics er wel erg snel doorheen.
Misschien moet ik maar eens gaan meedoen. Mag dat?![]()
Nee, ik lees al een tijdje niet meer terugquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je mn bootjesfoto voor hje nog geziien? teruglezen rakker!
vast geen 80kquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef M5 het volgende:
dan maar ff een pic spammen. zijn we weer een post verder
[afbeelding]
Gepimpte keversquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef M5 het volgende:
dan maar ff een pic spammen. zijn we weer een post verder
[afbeelding]
met duct tape en een dremel past allesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
hoerige tyfus, de 1 zegt dat het wel gaat passen, de andere weer niet![]()
Alles past met een hamer?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
hoerige tyfus, de 1 zegt dat het wel gaat passen, de andere weer niet![]()
ff sparenquote:
Wat zijn dat toch een heerlijk lelijke dingen ehquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/viewtopic.php?t=5180
Vandaar de hypotheekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
ff sparen
mijn broertje ook, die leert nu voor electricien ofzo. Maar die zou wel even een huis kopen over 10 jaar zonder hypotheek. ik zei, vriend dan kan je een schamel huisie kopen of een flatje hooguitNee nee 2 ton blabla
Toen ging ik hem maar even voorrekenen hoeveel die moest sparen voor 2 ton, dat was wat langer als 10 jaar
Op de voorpagina van de Leeuwarder Courant stond anders ook een spectaculaire containerbootfoto vandaagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat zijn dat toch een heerlijk lelijke dingen eh![]()
Vandaag deze nog gezien![]()
[afbeelding]
op de groene hilledijk toch niequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat zijn dat toch een heerlijk lelijke dingen eh![]()
Vandaag deze nog gezien![]()
[afbeelding]
nix hypotheek ik ga gewoon binnenlopen binnen nu en 5 jaarquote:
maar die fioto even op hun website zetten, ho maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op de voorpagina van de Leeuwarder Courant stond anders ook een spectaculaire containerbootfoto vandaag
Je doelt op de intellectueel minder begaafde schipper die gisteren een gigantische verkeersopstopping veroorzaakte, net op het moment dat ik bij het kruispunt voor de brug aankwam?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Op de voorpagina van de Leeuwarder Courant stond anders ook een spectaculaire containerbootfoto vandaag
beroepspokeraar wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
nix hypotheek ik ga gewoon binnenlopen binnen nu en 5 jaarMoet nog even ontdekken met wat, maar dat komt wel goed
Dat was voorbestemdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je doelt op de intellectueel minder begaafde schipper die gisteren een gigantische verkeersopstopping veroorzaakte, net op het moment dat ik bij het kruispunt voor de brug aankwam?
nee, een brandende containerboot in de golf van aden, ongeletterdequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je doelt op de intellectueel minder begaafde schipper die gisteren een gigantische verkeersopstopping veroorzaakte, net op het moment dat ik bij het kruispunt voor de brug aankwam?
ik wil je gezicht wel bewerken met mn bijl hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
zie ik nog niet helemaal lukken aangezien ik mijn pokerface zuigt![]()
Ik volg het LC digitaalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, een brandende containerboot in de golf van aden, ongeletterde
Van welk schip?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij gaat lopen grinniken bij goede kaarten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
zie ik nog niet helemaal lukken aangezien ik mijn pokerface zuigt![]()
Tuurlijk jongen, bljven dromenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
nix hypotheek ik ga gewoon binnenlopen binnen nu en 5 jaarMoet nog even ontdekken met wat, maar dat komt wel goed
Ik zou niet eens waten wat goede kaarten zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij gaat lopen grinniken bij goede kaarten?![]()
*grinnikt*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij gaat lopen grinniken bij goede kaarten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |