Jep. Laat ze zelf maar nadenken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Desalniettemin zou het wielrennen zonder oortjes véél leuker zijn.
Dat weet ik niet. Alsof bijvoorbeeld 'n Oscar Freire in het peleton zoveel heeft aan Eric Dekker in de kopgroep of omgekeerd...quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:59 schreef mbn het volgende:
Ik denk dat het het koersen niet veel zou veranderen. Nu wordt er door de media te veel gewicht aan toegekend en ploegleiders werken daar graag aan mee, want dan krijgen ze meer aandacht. Ik denk dat bij biijvoorbeeld de Rabobank een Erik Dekker veel meer invloed heeft in de koers, dan Erik Breukink vanuit de auto.
Volgens mij zou Michael Boogert helemaal gek wordenquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:18 schreef placebeau het volgende:
Er zou alleszins veel mer ruzie zijn onder de renners.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:37 schreef Suijk het volgende:
Straks even wat Belgisch bier inslaan. Ik heb er al zin in!
Hier in Vlaanderen is het een prachtig lentezonnetje. Wel nog steeds veel wind.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef Sautor het volgende:
Als het weer net zo wordt als het hier nu is![]()
Dat niet alleen, bovendien met tegenwoordig de TVs in de auto, krijgen de renners vrijwel direct door wie er in de kopgroep zitten. Voor eendagskoersen maakt dat wel minder uit dan voor etappekoersen: in de auto kunnen ze snel het klassement erbij pakken en kijken of er gereden moet worden. Zonder oortjes is die communicatie veel lastiger.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, kijk naar de recente voorbeelden uit de Tour, Armstrong zat op vrijwel alle cruciale momenten met Bruyneel te praten.
Hier ook. Als het morgen ook zo waait, worden de eerste 120 km nog best lastig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hier in Vlaanderen is het een prachtig lentezonnetje. Wel nog steeds veel wind.
Er zijn mensen die de Tour hebben verloren door gebrek aan informatie over de kopgroep...quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:59 schreef mbn het volgende:
Ik denk dat het het koersen niet veel zou veranderen. Nu wordt er door de media te veel gewicht aan toegekend en ploegleiders werken daar graag aan mee, want dan krijgen ze meer aandacht. Ik denk dat bij biijvoorbeeld de Rabobank een Erik Dekker veel meer invloed heeft in de koers, dan Erik Breukink vanuit de auto.
Wie dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de Tour hebben verloren door gebrek aan informatie over de kopgroep...
Idd 1966. Radio Tour zweeg over de ontsnapping van Lucien Aimar. Toen Janssen erachter kwam, die toen achter in het peloton op zijn Van Peetegem's rustig rondfietste, was de schade al niet meer in te halen. Anders hadden we misschien wel een 2-voudige Tourwinnaar gehad/.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wie dan?
Jan Janssen? (1966 of zo, dacht ik).
Gilbert, Nuyens dacht ik ook niet de dag ervoor. Schijnt dus een spektakel te worden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij een verkenning van een natte Koppenberg raakten Pozzato, Bettini en Ballan niet tot boven zonder af te stappen. Franzoi slaagde daar wel in.
Als je een grote ronde wil winnen, dan moet je niet achteraan in het peloton zitten, dat is gewoon enorm dom.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd 1966. Radio Tour zweeg over de ontsnapping van Lucien Aimar. Toen Janssen erachter kwam, die toen achter in het peloton op zijn Van Peetegem's rustig rondfietste, was de schade al niet meer in te halen. Anders hadden we misschien wel een 2-voudige Tourwinnaar gehad/.
Neemt niet weg dat hij met de juiste koersinfo de Tour waarschijnlijk had gewonnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je een grote ronde wil winnen, dan moet je niet achteraan in het peloton zitten, dat is gewoon enorm dom.
Waar heb je dat gelezen trouwens?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij een verkenning van een natte Koppenberg raakten Pozzato, Bettini en Ballan niet tot boven zonder af te stappen. Franzoi slaagde daar wel in.
In een krant.quote:
omhoog lopen lijkt me al een rampquote:
ja leuk, heb het al een tijdje aanstaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg is nu al aan het voorbeschouwen.
En dan een onderscheid maken tussen momenten dat Boonen zelf in beeld is en niet in beeld is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja leuk, heb het al een tijdje aanstaan.
Kan er morgen iemand trouwens even turven hoe vaak "Boonen" genoemd wordt bij Sporza?
niet in beeldquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan een onderscheid maken tussen momenten dat Boonen zelf in beeld is en niet in beeld is.
Een goedaardig gezwel, schijnt ondertussen allemaal weer veel beter te gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Best een lekker wijf die Evy van Damme, maar was die niet ziek ofzo?
Inderdaad. Zijn in 2004 zelfs getrouwd, volgens mij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mooizo.
Vriendinnetje van Nick Nuyens toch?
Shit, weer gemist. Ik had wel effe willen lachenquote:
Dat criterium van Geraardsbergen was tof, ja, daar ben ik ook eens geweest. Ik weet niet meer wie er heeft gewonnen, maar wel dat Pantani meereedquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog altijd jammer dat het criterium van Geraardsbergen ter ziele is. Heb weleens in een café op de Kwaremont de Ronde gevolgd. Echt schitterend, onvergetelijk. Was ten tijde van de vete tussen Tchmile en Museeuw, waren er ook nog wielerhooligans actief.
Jammer dat het er niet meer is. Vergroot wel de legende van de Muur natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat criterium van Geraardsbergen was tof, ja, daar ben ik ook eens geweest. Ik weet niet meer wie er heeft gewonnen, maar wel dat Pantani meereed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |