omhoog lopen lijkt me al een rampquote:
ja leuk, heb het al een tijdje aanstaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg is nu al aan het voorbeschouwen.
En dan een onderscheid maken tussen momenten dat Boonen zelf in beeld is en niet in beeld is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja leuk, heb het al een tijdje aanstaan.
Kan er morgen iemand trouwens even turven hoe vaak "Boonen" genoemd wordt bij Sporza?
niet in beeldquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan een onderscheid maken tussen momenten dat Boonen zelf in beeld is en niet in beeld is.
Een goedaardig gezwel, schijnt ondertussen allemaal weer veel beter te gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Best een lekker wijf die Evy van Damme, maar was die niet ziek ofzo?
Inderdaad. Zijn in 2004 zelfs getrouwd, volgens mij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mooizo.
Vriendinnetje van Nick Nuyens toch?
Shit, weer gemist. Ik had wel effe willen lachenquote:
Dat criterium van Geraardsbergen was tof, ja, daar ben ik ook eens geweest. Ik weet niet meer wie er heeft gewonnen, maar wel dat Pantani meereedquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog altijd jammer dat het criterium van Geraardsbergen ter ziele is. Heb weleens in een café op de Kwaremont de Ronde gevolgd. Echt schitterend, onvergetelijk. Was ten tijde van de vete tussen Tchmile en Museeuw, waren er ook nog wielerhooligans actief.
Jammer dat het er niet meer is. Vergroot wel de legende van de Muur natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat criterium van Geraardsbergen was tof, ja, daar ben ik ook eens geweest. Ik weet niet meer wie er heeft gewonnen, maar wel dat Pantani meereed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |