Ik ga sowieso naar de start, en dan misschien naar de kwaremont, maar dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef Bartoli het volgende:
nog mensen, zoals ik misschien, die zondag naar vlaanderen afzakken?. Of in het geval van de vlamingen die erheen gaan![]()
Lekker met die kasseienquote:Op maandag 27 maart 2006 16:56 schreef -skippybal- het volgende:
Even een weerkaartje voor zondag, is nog wel ver weg dus kan nog alle kanten op:
[afbeelding]
Trekrichting is naar het noordoosten.
Misschien wel een natte Ronde![]()
Ik ben aan een VIP kaart vh Nieuwsblad geraakltquote:Op maandag 27 maart 2006 17:05 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik ga sowieso naar de start, en dan misschien naar de kwaremont, maar dat valt nog te bezien.
lekker fietsweerquote:WEER weerpraatje volgende dagen
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Donderdag valt er vooral over de
zuidelijke landshelft behoorlijk wat
regen. Elders wordt het mogelijk droger
met kans op enkele zonnige perioden
over het noorden en het noordwesten.
Het waait vrij hard.
Vrijdag en tijdens het weekeinde blijft
het weer vrij wisselvallig. Soms zijn
er wel langere droge perioden met een
aantal opklaringen. Tussendoor regent
het echter ook of vallen er een paar
buien.
Meestal liggen de maxima tussen 10 en
15. Van nachtvorst is er geen sprake en
wellicht blijven de minima in
Vlaanderen boven 5 graden.
En LBL in de natte sneeuwquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:09 schreef Drewie het volgende:
De ronde moet in de voorjaarszon gereden worden, PR in de gietende regen
Die zullen vast al paraat staan en uitzenden, wanneer Tom Boonen zijn hotelkamer uitstaptquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
Iig vanaf 12.35 al op de NOS, Sporza zal zeker niet later zijn.
Denk dat op de NOS eerst nog korfbal en andere onzinsporten (quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
Iig vanaf 12.35 al op de NOS, Sporza zal zeker niet later zijn.
Je vergeet Arvesen nog te noemen. Maar CSC denk ik niet dat ze potten kunnen breken. Cancellara heeft de grote stap nog niet kunnen zetten en Kroon en Arvesen missen de klasse om in zo'n klassieker echt om de winst mee te kunnen doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:39 schreef beldoire het volgende:
Cancellara iemand? En Kroon erbij betekent dat CSC misschien nog wel 1 van de kanshebbers is om in de top 5 te gaan rijden.
Maar Kurt-Arle heeft nou niet zo'n super vorm volgens mij. Maar ik zei ook niet winst, ik zei top 5quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:00 schreef mbn het volgende:
[..]
Je vergeet Arvesen nog te noemen. Maar CSC denk ik niet dat ze potten kunnen breken. Cancellara heeft de grote stap nog niet kunnen zetten en Kroon en Arvesen missen de klasse om in zo'n klassieker echt om de winst mee te kunnen doen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Denk dat op de NOS eerst nog korfbal en andere onzinsporten ()worden uitgezonden. Sporza zal wel weer een studio hebben neer geplant met geschiedenis, interviews en het nationaal kampioenschap wie de langste erectie krijgt van Boonen.
Die was zaterdag in de Brabantse Pijl minstens even goed als Kroon. Hij knapte ontzettend veel werk op en lag mede aan de basis van Kroon zijn kansen. Doordat hij dan uiteindelijk niet op het podium staat wordt dat wel eens vergeten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:13 schreef beldoire het volgende:
Maar Kurt-Arle heeft nou niet zo'n super vorm volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |