Over 2 maanden (eind mei) hoop ik verhuisd te zijn naar Amsterdam.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:05 schreef BeingCreative het volgende:
Hallo LUSH FANS!
Hier een berichtje van een Lush medewerkster...
Wij zijn heel hard op zoek naar nieuwe collega's bij Lush Kalverstraat.
Je komt in een onwijs gezellig team terecht en het werk is natuurlijk al about Lush :-)
Als je interesse hebt om te komen werken kun je een proefmiddagje draaien.
Dus bel, mail of ga langs met je CV!!!
GROETJES !!!![]()
Zo echt wel! We are famous!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Maar jezus he, zelfs Lush als bedrijf weet van ons bestaan. Nu moeten we helemaal een subforum krijgen natuurlijk![]()
![]()
Dat ik in Zwijndrecht woon...quote:
Tracktrace kent m'n pakketjes van ymme nog steeds nietquote:Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Tja, minder.quote:
Ow! Nog geen post gekeken vandaagquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef Vava het volgende:
XcUZ_Me, heb jij het krantje ook gekregen?
Die hadden ze hier vroeger ook, toen ik vorig jaar in Amsterdam was heb ik ze zien hangen. Je moet ze geloof ik bevriezen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef Bob. het volgende:
[afbeelding]
ik kan geen Chili's (of hoe je die taal ook mag noemen) maar zijn dat allemaal losse zakjes douchegel? wat grappig
![]()
Het is inderdaad makkelijk te vinden!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef SHE het volgende:
Ah, da's makkelijk...ik ben een auto adapt, maar het lijkt me toch slimmer dan met de trein te gaan.
Xcuz; ik heb nog karma cream en zeep voor je als je wil? Je mag het zo hebben...ik word er gek van.
De rest is helaas al vergeven ( lees : opgeeist )
Okayquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow! Nog geen post gekeken vandaag
Zal zo nog even de trap afstommelen!
Chileens?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef Bob. het volgende:
[afbeelding]
ik kan geen Chili's (of hoe je die taal ook mag noemen) maar zijn dat allemaal losse zakjes douchegel? wat grappig
![]()
Ja! Hij is er!! Thnx!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |