Ja, ik zit nu op die van Oostenrijk. ook mooi..bij elk stuk hebben ze een andere banner. Zat variatie voor hier dus bijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja leuk he! Ik heb er ook al eens naar zitten kijken, dan valt die van ons maar tegen![]()
Flimpjes zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik wil mijn avatar wel houden, ik maak denk ik een filmpje, dus die ik nu heb afgewisseld met die ene![]()
Ja, als filmpje (zo noem ik het maar even, wisselende plaatjes dusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Flimpjes zijn ook leuk.
Dus jij kan avatars maken? Mag ik verzoekjes indienen?
Ik wilde hem zondag proberen, maar ik was toen ook gaan zwemmen en daarna had ik geen zin meer om hier thuis ook nog in het bad te gaan liggen. Van te voren dacht ik juist nog dat het wel lekker zou zijn om al dat chloor van me af te wassenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef Elefes het volgende:
En heeft iemand Romance In A Stone al geprobeerd? Die klinkt zo geweldig, met een gedichtje
Zijn de Valentijnsproducten trouwens nog in de winkels te krijgen, of alleen nog maar via de online winkel?
Tof! Dan kom ik snel even bij je zeuren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, als filmpje (zo noem ik het maar even, wisselende plaatjes dus) lukt me wel.
Mail is er nog niet maar die zal zo wel arriverenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:54 schreef Elefes het volgende:
Oh en Vava, je hebt mail
Ik moet echt weer eens naar de Lush binnenkort!Misschien kan ik zaterdag wel even tijd maken.. Heb al te lang niets lekkers nieuws meer gekocht
Kan iemand mijj vertellen hoe de Mange Too ruikt?
Okayquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tof! Dan kom ik snel even bij je zeuren.
Verder met mijn internationale Lush site verkiezing... die van de Filipijnen is ook mooi! Catchy..
Ik zie het, die site is niet alleen van Lush zo te zien, lijkt een soort warenhuis.quote:
Ja, als ik het goed begreep kon je o.a Lush spullen naar mensen in Sri Lanka sturen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zie het, die site is niet alleen van Lush zo te zien, lijkt een soort warenhuis.
Ik heb je mail net ontvangen en weer een mail naar jou gestuurdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:54 schreef Elefes het volgende:
Oh en Vava, je hebt mail
Ik moet echt weer eens naar de Lush binnenkort!Misschien kan ik zaterdag wel even tijd maken.. Heb al te lang niets lekkers nieuws meer gekocht
Kan iemand mijj vertellen hoe de Mange Too ruikt?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, als ik het goed begreep kon je o.a Lush spullen naar mensen in Sri Lanka sturen.
Gaat het om een pakketje van ymme? Zo ja: haar moeder was ze gisteren vergeten weg te brengen naar het postkantoor... ze zou het vandaag doen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
Vandaag komt mijn LushVandaag komt mijn Lush
![]()
ja ik heb reteveel vertrouwen in de TPG![]()
Okay, leuk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:10 schreef Elefes het volgende:
Vava! Je envelop/pakketje is onderweg als het goed is
Mijne geeft ook nog niets hoor. Had ik ook bij ymme d'r t&t, duurde tot 's avonds laat voordat er actie te zien was. Beertje wazig, die tpg.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
De tracktrace-nummers die je me hebt gegeven ymme, leveren nog steeds een onbestaande zending op.
Heeft iemand een idee hoe vaak die tracktrace wordt bijgewerkt?
Klopt, ik wilde je nog gaan mailen. Ik was vanochtend toch in de buurt van het postkantoor, dus dacht het meteen maar even weg te brengenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Okay, leuk!
Ik heb geen mailtje meer van je gekregen over mijn voorstel, klopt dat?
Oa. met nog een hele andere shitload aan redenenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik zou het superleuk vinden, maar somehow denk ik dat een reiskostenvergoeding niet tot de secundaire arbeidsvoorwaarden hoort helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |