Over 2 maanden (eind mei) hoop ik verhuisd te zijn naar Amsterdam.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:05 schreef BeingCreative het volgende:
Hallo LUSH FANS!
Hier een berichtje van een Lush medewerkster...
Wij zijn heel hard op zoek naar nieuwe collega's bij Lush Kalverstraat.
Je komt in een onwijs gezellig team terecht en het werk is natuurlijk al about Lush :-)
Als je interesse hebt om te komen werken kun je een proefmiddagje draaien.
Dus bel, mail of ga langs met je CV!!!
GROETJES !!!![]()
Zo echt wel! We are famous!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Maar jezus he, zelfs Lush als bedrijf weet van ons bestaan. Nu moeten we helemaal een subforum krijgen natuurlijk![]()
![]()
Dat ik in Zwijndrecht woon...quote:
Tracktrace kent m'n pakketjes van ymme nog steeds nietquote:Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Tja, minder.quote:
Ow! Nog geen post gekeken vandaagquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef Vava het volgende:
XcUZ_Me, heb jij het krantje ook gekregen?
Die hadden ze hier vroeger ook, toen ik vorig jaar in Amsterdam was heb ik ze zien hangen. Je moet ze geloof ik bevriezen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef Bob. het volgende:
[afbeelding]
ik kan geen Chili's (of hoe je die taal ook mag noemen) maar zijn dat allemaal losse zakjes douchegel? wat grappig
![]()
Het is inderdaad makkelijk te vinden!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef SHE het volgende:
Ah, da's makkelijk...ik ben een auto adapt, maar het lijkt me toch slimmer dan met de trein te gaan.
Xcuz; ik heb nog karma cream en zeep voor je als je wil? Je mag het zo hebben...ik word er gek van.
De rest is helaas al vergeven ( lees : opgeeist )
Okayquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow! Nog geen post gekeken vandaag
Zal zo nog even de trap afstommelen!
Chileens?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef Bob. het volgende:
[afbeelding]
ik kan geen Chili's (of hoe je die taal ook mag noemen) maar zijn dat allemaal losse zakjes douchegel? wat grappig
![]()
Ja! Hij is er!! Thnx!quote:
Mooi dat hij er isquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Hij is er!! Thnx!
Samen met mijn officiële welkomstbrief van de NRC
Er is ook al 12.50 van m'n rekening afgeschrevenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is ook al 12.50 van m'n rekening afgeschrevenNu dus de brief én het welkomsonderzoek (
) Het is wachten op het welkomsgeschenk
Oh, en als ze erachter komen dat ik geen student meer ben, krijg ik het "carrièreabonnement', voor 18,50 per maand.
Ik lach me ziek
Ja, wat een dwaallichten daar zegquote:
yes pleasequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is inderdaad makkelijk te vinden!
Ik wil je laatste Karma-prullenbak wel zijn hoorWilde jij nou nog Snow Fairy? Hebben we ooit eens over en weer over gemaild, maar heb niks meer van je gehoord toen!
Wat is je mailadres ook alweer?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef SHE het volgende:
[..]
yes please
drukte drukte
Mail me nu even je adres, dan kan het morgen nog mee met de post
Ja behoorlijk! Ik ben echt benieuwd of je het welkomstgeschenk ook nog gaat krijgenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, wat een dwaallichten daar zegPrachtig
You've got mail!quote:
Het is inderdaad (zoals al gezegdquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:28 schreef SHE het volgende:
Ik ga zaterdag ook even naar Den Bosch denk ik..kan iemand me kort en bondig uitleggen waar ik het kan vinden? ( Ik kom vanuit R'dam ) en kom nooit in DB..maar die is volgens mij het dichtsbij?
Laat me ook even weten wat ik MOET meenemen!
Ik heb er zin an...alles is bijna op en de karma lijn ga ik maar weggooien...word nu echt doodziek van die lucht![]()
Mijn cv is bekend bij Lush van de ronde van vorig jaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:02 schreef BeingCreative het volgende:
WERKEN BIJ LUSH.
Het is per direct... en als je goed je best doet krijg je om te beginnen een contract van 3 maanden.
We zijn echt HEEL hard op zoek, dus... SPREAD THE WORD!!!
Mijn moeder ging 2 weken geleden voor het eerst de Lush binnen, de mannen bleven buiten staan en de vriendin van mijn moeder vond al die luchtjes bij elkaar erg heftig en ging dus ook vrij snel naar buiten, mijn moeder zei heel droog toen haar vriendin vroeg of zij geen last had van die luchtjes: Nee dat ben ik al gewend bij Anitra thuisquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Aarti het volgende:
Volgens mij ga ik scheel kijken van alle geurtjes als ik 40 uur per week in de Lush werk
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:18 schreef Shirley het volgende:
Ik kom net uit bad en heb Christmas Carol gebruikt. Hij zag er zo lief uit en keek me gewillig aan, dus hopla, ding erin! Eenmaal bruisend schrok ik me kapot. Eén en al glitter.. Het zag er wel heel leuk uit, maar ondertussen ging er al door me hoofd dat ik dat ook nog allemaal weg moest krijgen na het badderen. ( Wat trouwens ook wel is gelukt.)
De geur was trouwens wel erg lekker, en daarna zat ik onder de glitters. Toch nog even afgespoeld onder de douche, maar zelfs nu zie ik nog glitters op m'n armen. Had dus leuker geweest om die te gebruiken voor het uitgaan.
Maar al met al een lekker Lush bad weer.
Turbo Bubble ruikt zo? Oh, die ga ik onthouden. Ik ben sowieso een BBS mens... dat bruisen vind ik niks. Nog 4 dingen te gaan en dan zijn ze op.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die glitters zijn mooi en idd heel leuk voor je uit gaat. Als je wel het geurtje wil, maar minder glitters dan is de Turbo Bubble een aanraderEn dan heb je nog bubbles ook.
Is het zo ergquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Turbo Bubble ruikt zo? Oh, die ga ik onthouden. Ik ben sowieso een BBS mens... dat bruisen vind ik niks. Nog 4 dingen te gaan en dan zijn ze op.
Nou....het is geen kwelling om in bad te gaan hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Is het zo erg
Ik ga in me in het weekend even buigen over de avatars hoornu nog ff 3 dagen werken
![]()
Hier ook geen kwelling om in bad te gaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou....het is geen kwelling om in bad te gaan hoor.
En doe rustig aan, het heeft geen haast
En nog steeds niet...quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tracktrace kent m'n pakketjes van ymme nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |