WASTE is de webwinkel van Radiohead, zie www.radiohead.com. Ik heb geen idee hoeveel tickets ze mogen verkopen, maar er stond dat alle zit en staanplaatsen in Londen al waren uitverkocht. Ik heb nergens iets gezien over hoeveel ze mogen verkopen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, n00bvraag, maar wat is dat WASTE dan? En kunnen zij alle kaarten al wegkapen voor onze neuzen?
Ja, daar woon ik alquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Is er geen postkantoor in een wijk met weinig autochtonen?![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jezus, Andrea Bocelli, UB40, Radiohead én Guns 'n Roses. Het is wel de dag van de wansmaak zeg..
Ligt eraan welkquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik zit rond ongeveer 7.30 bij het postkantoor. Zou dat op tijd zijn?
Toen zongen ze vast niet meer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef thaleia het volgende:
Toen ze aan de beurt waren waren de kaartjes op, uiteraard.
Nou ja, een paar weken terug ging ik kaarjtes voor de Arctic Monkeys halen. Dat concert was in 3 minuten uitverkocht. Ik was bij het postkantoor in Helmond (quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef thaleia het volgende:
Ik hoorde eens van iemand die kaarten voor Bowie had willen krijgen dat voor hem (en tientallen andere Bowiefans) in de rij een nogal langzaam iemand stond die kaartjes voor Harry Belafonte kwam halen. Terwijl ze zich achter hem stonden te verbijten besloten ze dat ze maar beter om de situatie konden lachen, en zijn The Banana Boat Song gaan zingen.
Toen ze aan de beurt waren waren de kaartjes op, uiteraard.
Nee volgens mij niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet je een Radiohead-ik-ben-officieel-fan-account hebben om daar te kunnen bestellen?
Een password? Waarvoor dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
Voor de definitieve bestelling vragen ze nog wel een adres en password.
Om een account te maken waarmee je je bestelling in de gaten kunt houdenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een password? Waarvoor dan?
Duvel is erdoor... ben benieuwd of 't lukt!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Om een account te maken waarmee je je bestelling in de gaten kunt houden
Gelukt volgens mijquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duvel is erdoor... ben benieuwd of 't lukt!
woohoo! feliquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is het gelukt![]()
![]()
Nou maar hopen dat ze niet gejat worden door een postmedewerker...
Dat weet ik niet meer! Ik weet wel dat ik ze altijd RUIM voor het concert kreeg. Reken op zo'n 2 a 3 weken max vanaf moment van bestellen, als t goed is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duurt het lang voordat je ze hebt doorgaans nein?
Ok, tof!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:59 schreef nein het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer! Ik weet wel dat ik ze altijd RUIM voor het concert kreeg. Reken op zo'n 2 a 3 weken max vanaf moment van bestellen, als t goed is.
Best ernstig, maar waarschijnlijk kom ik msn mensen, radiohead msgboard mensen en dan ook misschien nog fokkers tegenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, tof!
We kunnen nog een fok!meet organiseren ook daar.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef Q. het volgende:
In het Gelredome kwam ik thaleia tegen. En ik bleek in de rij naast Vixenfromhell te zitten.
Hahahaaquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef nein het volgende:
[..]geinig!
hoe kwam je er achtr? je gaat lijkt me niet random vragen of iemand toevallig ook "vixenfromhell" heet...
thaleia kende ik al en vixen meldde het later in het Radiohead topic aan me.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef nein het volgende:
[..]
geinig!
hoe kwam je er achtr? je gaat lijkt me niet random vragen of iemand toevallig ook "vixenfromhell" heet...
Misschien dat ik es reageer op een duitser die keihard NEINNNN roeptquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahahaa
Tegen mij kunnen ze 't nog wel proberen... Excuse me..? En ik reageer wel.
Je hebt mail gehad van waste? met order nummer? dan heb je ze wel hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:12 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik ze heb. Krijg een bevestingsmailtje, maar de bevestigingsspagina zegt 'too busy'
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:11 schreef nein het volgende:
oh schattigThom is op het officiele messageboard om even te verontschuldigen voor het zooitje bij de ticketverkoop daar!
Ik weet niet of ik 't ga proberenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:12 schreef nein het volgende:
[..]
Misschien dat ik es reageer op een duitser die keihard NEINNNN roept
Ach, ik vind het liefquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig is waar hij excuses voor kan maken. Dit gebeurd zo bij alle voorverkopen via internet
Ik vergeef het je hoor, ik zou het zelf ook niet doen. Uit angst op een of andere nazi mevrouw te lijken ofzo...quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 't ga proberen.
Des te beter voor de UB40 (quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
het wordt zaterdag rustig bij de GWK/Postkantoor
Yep. Tof!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:12 schreef nein het volgende:
[..]
Je hebt mail gehad van waste? met order nummer? dan heb je ze wel hoor.
Hmmmm ben/was eigenlijk ook een beetje UB40 fan....quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Des te beter voor de UB40 () en Bocelli fans!
Beetje wel jahquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:15 schreef nein het volgende:
Ach, ik vind het lief
Maar de vraag was 10 keer hoger dan ze dachten! (hoe naief)
Oohhh, zo hard bedoel ik 't niet hoor! Veel plezier alvast dan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmmm ben/was eigenlijk ook een beetje UB40 fan....![]()
![]()
![]()
En ik lees net dat ze zelfs in Enschedekomen en ik denk dat ik daar toch wel van de partij ben/wil zijn.....
Ik heb een zeer brede muzieksmaak.... al vind ik zelf Rammstein niet echt super ik heb ze op Werchter gezien En daarbij concerten/festivals bezoeken, is gewoon leukquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oohhh, zo hard bedoel ik 't niet hoor! Veel plezier alvast dan!
Ik vind alleen 't verschil tussen UB40 / Radiohead zo groot
Maar ach, ik ga ook naar Rammstein concerten, dus ik heb geen recht van spreken![]()
Hee Peaceman gaat ook de 8e naar Belle & Sebastian..... dus wij gaan ook de 10e maar dat komt zoiezo beter uit voor ons...quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:40 schreef Q. het volgende:
Ik ga de 10e, omdat ik de 8e al naar Belle & Sebastian ga, 2 dagen achter elkaar is beetje te veel van het goede weet ik uit ervaring.
Hm bij mij doet ie het ook niet... Maar ik heb de bevestiging, dus ze zorgen maar voor mijn kaarten!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef Q. het volgende:
Hey, ik heb nu wel een order number, maar ik kan hem niet tracen, zegt dat mn login niet bestaat terwijl ik die toch echt wel heb aangemaakt. Gaat dat problemen geven?
Waar moet je kijken dan!?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:31 schreef Q. het volgende:
Okay. Lukt toch wel. Zat op de verkeerde plek te zoeken.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
*weer ademhaalt*
Ja ben wel blij, blauw staat me niet zoquote:
Wij komen ook uit Enschede, misschien kunnen we wat afspreken.... wij denken met de auto te gaan trouwens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Ravage het volgende:
Ik kom trouwens vanuit Enschede (heb wel een OV) maar zit toch ff te twijfelen of ik met de auto of trein ga. Want als ik met de trein ga moet ik uiterlijk om 23:30 de trein terug hebben. Of zit er een treinstation in de buurt van Amsterdam waar ik met de auto heen kan gaan, daar parkeren en het laatste stuk met de trein?
Weesp is vanuit Enschede een goeie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Ravage het volgende:
Ik kom trouwens vanuit Enschede (heb wel een OV) maar zit toch ff te twijfelen of ik met de auto of trein ga. Want als ik met de trein ga moet ik uiterlijk om 23:30 de trein terug hebben. Of zit er een treinstation in de buurt van Amsterdam waar ik met de auto heen kan gaan, daar parkeren en het laatste stuk met de trein?
Ja, maar dat is niet handig als het Nederlands Elftal in de ArenA speelt, zoals het de Kaiser Chiefs, de laatste keer dat ik in de HMH was.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
HMH is volgens mij voorzien van behoorlijk wat grote parkeergarages
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet handig als het Nederlands Elftal in de ArenA speelt, zoals het de Kaiser Chiefs, de laatste keer dat ik in de HMH was.![]()
vertel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb kaartjes.
Ehm, Waste?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:43 schreef Laton het volgende:
vertel.
sorry, topic te snel geskipt. Vroeg me af waar je de kaarten had gekocht omdat ik in de veronderstelling was dat de voorverkoop nog niet gestart was.quote:
Ook al gaat het postkantoor om 8 uur open, de verkoop start om 10 uur. Om 8 uur kun je dus nog geen kaartjes krijgen. Verkoop is dus niet afhankelijk van de openingstijd....quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gaat het postkantoor pas om 10.00 open... geen idee hoe laat ik er zal gaan zitten eerlijk gezegd.
Je mag wel naast mij en mn zusje staan hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
Ik wil ook! Nu nog iemand vinden die met mij mee wil... Ik ken te weinig (lees: geen) Radiohead fans!![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
Ik wil ook! Nu nog iemand vinden die met mij mee wil... Ik ken te weinig (lees: geen) Radiohead fans!![]()
Q!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag wel naast mij en mn zusje staan hoor..
Goed plan!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat koop een kaartje en loop de zaal in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |