En UB40 fans ook nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andrea Bocelli?
Het zijn wel 8.000 kaarten hè? Daar moet toch wel aan te komen zijn?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:21 schreef spacemangraig het volgende:
Ik begin me een beetje zorgen te maken..
Waste is de naam van de winkel van Radiohead en een soort van fanclub.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, n00bvraag, maar wat is dat WASTE dan? En kunnen zij alle kaarten al wegkapen voor onze neuzen?
WASTE heeft maar een gelimiteerd aantal kaarten. De London kaarten van deze vvk zijn misschien uitverkocht, maar het overgrote deel gaat gewoon pas de 25e in de vvk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:13 schreef SnapZ het volgende:
London is al uitverkocht volgens de site, dus ik ben inderdaad blij dat ik nog kaarten heb!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, n00bvraag, maar wat is dat WASTE dan? En kunnen zij alle kaarten al wegkapen voor onze neuzen?
Dankjequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waste is de naam van de winkel van Radiohead en een soort van fanclub.
En ze kapen niet alle kaarten weg, maar een klein deel van de kaarten. Meeste zullen zaterdag in de vvk gaan.
Is er geen postkantoor in een wijk met weinig autochtonen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zal rustiger zijn denken jullie? Postkantoor in R'dam of het GWK in R'dam?
WASTE is de webwinkel van Radiohead, zie www.radiohead.com. Ik heb geen idee hoeveel tickets ze mogen verkopen, maar er stond dat alle zit en staanplaatsen in Londen al waren uitverkocht. Ik heb nergens iets gezien over hoeveel ze mogen verkopen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, daar woon ik alquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Is er geen postkantoor in een wijk met weinig autochtonen?![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jezus, Andrea Bocelli, UB40, Radiohead én Guns 'n Roses. Het is wel de dag van de wansmaak zeg..
Ligt eraan welkquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik zit rond ongeveer 7.30 bij het postkantoor. Zou dat op tijd zijn?
Toen zongen ze vast niet meer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef thaleia het volgende:
Toen ze aan de beurt waren waren de kaartjes op, uiteraard.
Nou ja, een paar weken terug ging ik kaarjtes voor de Arctic Monkeys halen. Dat concert was in 3 minuten uitverkocht. Ik was bij het postkantoor in Helmond (quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef thaleia het volgende:
Ik hoorde eens van iemand die kaarten voor Bowie had willen krijgen dat voor hem (en tientallen andere Bowiefans) in de rij een nogal langzaam iemand stond die kaartjes voor Harry Belafonte kwam halen. Terwijl ze zich achter hem stonden te verbijten besloten ze dat ze maar beter om de situatie konden lachen, en zijn The Banana Boat Song gaan zingen.
Toen ze aan de beurt waren waren de kaartjes op, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |