Heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ook ff reageren dan maar.
Zometeen ff douchen en kleren aandoen om naar de begrafenis te gaan.
Eerst ff koffie.
Dankequote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel veel sterkte.
Voor jezelf is het misschien wel okay zo. Maar op begrafenissen kun je vaak zo tegen het verdriet van anderen aanlopen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef Electro-Worm het volgende:
Jij jij ... jij vieze na-aperGarie is dood en ew leeft nog en we ouwehoeren altijd in MIJN stijl.. NA-APER
![]()
![]()
Ach ja! ben in ieder geval heeeeeeeeeeel blij weer terug te zijn in een huis vol dozen (dus dat verhuisdoos idee klopt wel geloof ik)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:55 schreef nokwanda het volgende:
Hey Draakje
Blij dat je er weer bent. Vervelend is dat.... je gaat er met een zere poot in en komt er met 2 zere poten weer uit.
Ik weet trouwens ook niet meer in welk topic Lillith Wicca dat precies schreef maar misschien kun je haar mailen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal:)
Inderdaad, ik heb het zelf ook, alweer zo'n 15 jaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:13 schreef draculettetje het volgende:
Ha daar is Lilith, die ik helemaal nog niet ken, aangenaam dus,
heb van vamp begrepen dat jij iemand kent die veel met dystrofie kan?
oke dank je wel!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het zelf ook, alweer zo'n 15 jaar.
Ik zal je zijn gegevens wel even mailen, hij boekt echt hele goede resultaten.
je bent iig de goede zijweg ingeslagenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zie er pico-bello uit voor iemand die duf is
Nee, verzorgd genoeg voor de plechtige dienst. Bijna 14 dagen zonder alcohol ik denk dat het echte resultaat nog moet komen. Dat het nog langer de tijd nodig heeft. Sporten ook niet echt actief gedaan. Ik keek ff in de spiegel en dacht van, dat kan beter dat kan frisser.
Over 35 minuten dus de deur uit.....16:00 terug ongeveer. Lange dag maar goed, ook dit gaat voorbij.
Nu nog ff koffie drinken, muziek maar ff achterwege laten.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent iig de goede zijweg ingeslagen
Ja hoor... er is wel leven.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:35 schreef vamperotica het volgende:
hallo
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:43 schreef UncleScorp het volgende:
pfff die 911-topics zijn om te kotsen op den duur
Trollen en etters![]()
Ik begin er stilaan genoeg van te krijgen, tot grote vreugde van anderenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Toen ik in TRU kwam speelde dezelfde discussie met Redux, als ik me niet vergis.
Was net zo'n hanengevecht.
Maar iedere, en werkelijk iedere discussie hier lijkt te verzanden in een wellus/ nietus ding. Ook de 9/11 topics EN de meeste andere topics.
Dus haal ik inmiddels mijn schouders op en post vrolijk door.
same herequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Toen ik in TRU kwam speelde dezelfde discussie met Redux, als ik me niet vergis.
Was net zo'n hanengevecht.
Maar iedere, en werkelijk iedere discussie hier lijkt te verzanden in een wellus/ nietus ding. Ook de 9/11 topics EN de meeste andere topics.
Dus haal ik inmiddels mijn schouders op en post vrolijk door.
Dat is deels ook een kwestie van toelaten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik begin er stilaan genoeg van te krijgen, tot grote vreugde van anderen
eyyy scorpy nog geneuktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:03 schreef UncleScorp het volgende:
Beter hier wat over sex komen lullen
Veel ontspannender
Hé wat dacht je ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eyyy scorpy nog geneukt
Heren, heren tochquote:
Ik denk dat vrouwen meer én uitgebreider over sex praten dan mannenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heren, heren tochgedraag je!
Er zitten ook dames in de zaal hoor![]()
Een hele goede middag iedereen![]()
uhuh uhuh heb een keertje gelunched met 3 vriendinnen die net daarvoor naar de sexshop waren geweest.... jezus zeg en dan dacht ik dat ik veel over sex praatte en dachtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen meer én uitgebreider over sex praten dan mannen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vrouwen is meer blabla dan boemboem
Zonder blabla is er weinig aan boemboemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
goe goequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoest met airsoften Oompje?
Zie je wel..............alleen boemboemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra wil een aantal Tokyo Marui Airsoft guns
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=Tokyo+Marui&btnG=Zoeken
blabla is my middle namequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zonder blabla is er weinig aan boemboem![]()
En dat is nou het probleem van mannen he, boemboem lukt wel maar blabla.............
![]()
heb vandeweekend mn AK47 en M16 verkochtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra wil een aantal Tokyo Marui Airsoft guns
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=Tokyo+Marui&btnG=Zoeken
hmm spanking is oook leuk ja ... om te geven da isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zie je wel..............alleen boemboem![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heren, heren tochgedraag je!
Er zitten ook dames in de zaal hoor![]()
Een hele goede middag iedereen![]()
verkocht ..... wrom??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
heb vandeweekend mn AK47 en M16 verkocht
Nu wil ik nog een Thompson![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Speak for yourself.
Ik vind vrouw zijn op zich al genoeg. Laat staan een ddame zijn.
Is dat gek... als het alleen maar 2x boem boem is en dan niks meer is het ook niet echt gezellig, he !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen meer én uitgebreider over sex praten dan mannen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zonder blabla is er weinig aan boemboem![]()
En dat is nou het probleem van mannen he, boemboem lukt wel maar blabla.............
![]()
Nou ik had me toch een full metal M16 besteld hé ... daarom mochten deze weg zodat ik alsnog een Thompson erbij kan nemen, en nog een Colt M1911quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
verkocht ..... wrom??
als we samen gaan shoppen krijgen we dan kwantiteitskortingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou ik had me toch een full metal M16 besteld hé ... daarom mochten deze weg zodat ik alsnog een Thompson erbij kan nemen, en nog een Colt M1911
Wij zijn evengoed in blabla als vrouwen in boemboemquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wij zijn evengoed in blabla als vrouwen in boemboem
![]()
Het is hier Belgie hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als we samen gaan shoppen krijgen we dan kwantiteitskorting
krijg je daar geen kwantiteitskortingen?quote:
Er zijn meer vrouwen goed in beide dan mannen. Maar dat zal voornamelijk liggen aan het vermogen of gebrek daaraan tot multi-tasking.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wij zijn evengoed in blabla als vrouwen in boemboem
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
Nou in dit artikel krijg je pas korting als je met een ganse airsoftploeg komt kopen
gecondoleerdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Van mijn oom.
Ik zag mijn oom ongeveer 1 a 2 keer per jaar.
?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zie je UncleSorp, iteejer begrijpt het![]()
Feedbackquote:
quote:
En dan vind jij het erg om een vrouw te zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:
* nokwanda rolt met de ogen
zucht.... mannen
Welnee... ik hoef alleen niet ook nog een dame te zijn. Die twee zijn niet noodzakelijkerwijs hetzelfde, weet jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En dan vind jij het erg om een vrouw te zijn![]()
je kan niet zonder onsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:
* nokwanda rolt met de ogen
zucht.... mannen
True !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee... ik hoef alleen niet ook nog een dame te zijn. Die twee zijn niet noodzakelijkerwijs hetzelfde, weet je
damn die sexpoppen zijn ook niet meer wat ze geweest zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga ff wat ijzer pompen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Dames, ik maakte alleen gebruik van mijn ABN
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
damn die sexpoppen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn![]()
pomp ze barra![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik neem je taak wel over US
dames.... ik kan een massage gebruiken
ik ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik neem je taak wel over US
dames.... ik kan een massage gebruiken
Krijg je van mij een astrale massage voor je verjaardagquote:
Joepie!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg je van mij een astrale massage voor je verjaardag
[afbeelding]
Moet ik het zelf doen of zal ik een mooie jongen sturen?quote:
Hihi...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben wat aan de vroege kant ha ha (nou ja iets meer als een uurtje)
en ik weet ook helemaal niet of de zoessie het leuk vind
maar ik wil gewoon lekker puh hier de eerste zijn:
HARTELIJK PROFICIAT
![]()
en een fijne dag morgen
met veel taartjes enzo!
![]()
nouhou..... denk datik hier dan met een andere, jalourse, mooie jongen zit...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik het zelf doen of zal ik een mooie jongen sturen?![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nouhou..... denk datik hier dan met een andere, jalourse, mooie jongen zit...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als ik het doe is HIJ degene die extra geniet
Omdat hij er niet ligt?quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:40 schreef vamperotica het volgende:
mogguh trouwens
jawel hoor....quote:
Dan heb ik erg veel medelijden met de tandarts, de huisarts, de fysiotherapist en VOORAL met de verloskundige en de gyneacoloogquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
jawel hoor....
Maar niet als hetgaat om vreemde/andere handen die aan zn dinnetje zitten...
quote:
sorry moest gefeli wordenquote:
Honderd kusjes jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:23 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ha 100???![]()
en nogmaals gefeli hiep hiep hoera de zoessie!![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb ik erg veel medelijden met de tandarts, de huisarts, de fysiotherapist en VOORAL met de verloskundige en de gyneacoloog![]()
en jij feli met je zussiequote:Op woensdag 22 maart 2006 11:27 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen en hallo
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:41 schreef vamperotica het volgende:
monster hoort de brievenbus.... roept.. Ik posje haal...
Komt terug met envelop..Hoewa hoewa...
Ik maak m open.... Stille vampje.......
Met mij gaat het wel, met jou ookquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:30 schreef gaai het volgende:
Hey.....is die wedstrijd van fok!-games weer voorbij, Barra?
![]()
mij gaat het ook goedquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel, met jou ook
Naar omstandigheden gaat het goedHeb niet veel te klagen behalve wat moeheid.
Druk druk druk druk druk druk druk. Vannacht 15 pagina's aantekeningen gemaakt. Maar dat ligt niet aan de lente. Maar goed, ik ga vannacht lekker slapen weer
Weblog begint vorm te krijgen nu. Ik ga ook foto's maken van de natuur nog. Ontspanning is belangrijk.
Maar ik weet het ook niet nu, ik zit soms vast maar ik wil dus ooit in ontspanning niet vast zitten. Dat ik niet meer zo nodig vooruit hoef te strijden om vrijheid te ervaren. Maar dat begrijpt niemand volgens mij. Dus ook in pure stilstand vrijheid ervaren. En niet continu zoals mijn hele leven moeten vechten voor dat kleine beetje geluk. Dat geluk vanzelfsprekend is ook. En dat rust aangeboren lijkt en zo kan ik doorgaan.
Een heldere droom, zuiverheid ook wel. Rust en ontspannenheid. paradisum. Daar werk ik naartoe dus. En daar zet ik me voor in de hele tijd.
Het is nu doorbijten door de zure appel. Maar het resultaat mag ik straks van genieten. En dan ga ik eeuwig rusten op een lauerkrans
De lentequote:Op woensdag 22 maart 2006 13:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mij gaat het ook goedVan de week wel ziek geweest maar nu weer fris en fruitig
![]()
Ik word ook redelijk vrolijk van het feit dat het eindelijk lente is, officieel dan, nu de temperatuur nog een beetje omhoog graag, ik heb echt de zon weer nodig. Maar ik heb al helemaal schoonmaakkriebels enzo, ben continue aan het poetsen en ruimen thuis.
Goed plan, foto's buiten maken in de natuur. Persoonlijk kan ik erg genieten van de dingen die je daar tegenkomt, zo zag ik vanmorgen 'mijn' zwanen (die voer ik al een tijdje) met z'n tweetjes naast elkaar in het zonnetje zitten, hun veren op te poetsenEn daar kan ik dan dus echt blij van worden
![]()
Ook kan je buiten altijd weer nieuwe energie opdoen, zo voel ik dat dan tenminste.
story of my lifequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:
vroeger zocht ik altijd naar een reden om wat te vieren, iedere dag had ik wel een reden tot een feestje![]()
Nu heeft ook iedere dag een reden tot een feestje, maar dan wel zonder bier nu. Anders blijf ik brak.
En zo lijkt iedereen op elkaar welquote:
precies, vogeltjesquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De lente![]()
Toevallig was ik net ff buiten en was ik aan de warme lente aan het denken. Ik ga dus deze lente en zomer heeeeeeeel veel buiten zitten. De computer gaat een lente-zomer slaap houden hier. Ik ga gewoon de hele dag liggen ontspannen en opladen van energie. Iedere dag de hele dag slapen buiten, muziekje erbij op de achtergrond en mediteren.
Ik verlang gewoon naar rust, naar vredige rustHeb rust nodig ook. En ook daarom schrijf ik nogmaals zoveel. Daarom heb ik de hele nacht aantekeningen liggen maken. Om te werken naar rust.
Vandaag zag ik een geel vogeltje in de tuin. Geen kanarie of wat dan ook. Een geel vogeltje. Eerste keer dat ik zo'n vogel zag. Hij zat in de vijver zichzelf te wassen ook, en toen ik ff aan het kijken was, vloog hij of zij weg.
En dan het fluiten van de vogelsVanmorgen hoorde ik een vogel die super goed kon fluiten. Met hele mooie tonen.
Heb er zin in![]()
En geloof maar dat ik het ervan ga nemen deze lente en zomer. Zonder bier, gewoon alcoholvrij op het terras in de tuin. En bijtanken maar. De batterij opladen helemaal.
Rust
Zon![]()
Warmte![]()
Ik wil eeuwige rust. Meer hoef ik dus echt niet in het leven. Eeuwige rust en dan hoor je mij nooit meer klagen.
Eeuwige lente zou ik willen toevoegen nog, maar dat hoeft niet eens. De winter kom ik ook steeds beter door. Het gaat me om ontspannen zijn. Nirvana bereiken misschien wel. Als Nirvana de juiste benaming is.
geeft toch niksquote:Maar goed, ik praat weer veel over mezelf. .
stoer! Ik kan dus echt niet zonder koffiequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:16 schreef gaai het volgende:
Ik ben afgekickt van de koffie.......![]()
Nu ben ik officiëel geheelonthouderster-dinges........![]()
Oh maar ik drink het nog wel hoor.......alleen niet meer de héle dag.....en ik krijg geen koppijn meer als ik niet op tijd m'n 'shot' neem......quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
stoer! Ik kan dus echt niet zonder koffie![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:16 schreef gaai het volgende:
Ik ben afgekickt van de koffie.......![]()
Nu ben ik officiëel geheelonthouderster-dinges........![]()
*tisk* jij drinkt het écht helemáál niet meer hè..........quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook gaai.. heb al in 3 maanden geen kop koffie meer gedronken
!
ey Lil je bent blauw !quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, en is niet van de alkohol hoor![]()
Klappuh gehad?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, en is niet van de alkohol hoor![]()
je mist me gewoon hequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:05 schreef nokwanda het volgende:
Kan ff niet bijlezen. Heb visite.
Maar ik ben wel zo nieuwsgierig om af en toe hier te loeren. Erg he !!!
Dus af en toe krijs ik ff tussendoor.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
hey Barra
Of de kat is verkeerd gaan liggenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:24 schreef sararaats het volgende:
weet je, ik geef het op
ik ben toch nergens welkom
Ehm.....neej....eigenlijk niet.....maar het is natuurlijk ook niet zo dat ik je in de gaten hou ofzo....quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik word op FOK! uitgekotst, valt het dan niet op?
maakt niet uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:21 schreef gaai het volgende:
[..]
Ehm.....neej....eigenlijk niet.....maar het is natuurlijk ook niet zo dat ik je in de gaten hou ofzo....![]()
![]()
*geeft sara een knuffel*quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
Och het went, geloof mequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:18 schreef sararaats het volgende:
quote:
Is internet dan zo anders dan irl?quote:Daarnaast, beter dan IRL uitgekotst worden![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:40 schreef displission het volgende:
hmm..er valt dan maar 1 ding te zeggenBlaas die kaarsen uit en doe een wensje !! Vampje, misschien komt ie wel uit
Daar wordt je laaaang zo wakker niet van als van een stevige stoot caffeinequote:Op donderdag 23 maart 2006 07:36 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen! Ik ben de weg kwijt tis veels te vroeg voor mij
= in thee dan maar
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar wordt je laaaang zo wakker niet van als van een stevige stoot caffeine
gelukkig niet ook een arm eruit!quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Zie t nu pas....
En voor me.... Zoessie in dr nieuwe bad... vol thee en pootje uit het water....
je hebt smsquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gelukkig niet ook een arm eruit!
en beterschap met de waterpokken!
ik ga nu naar de fysio dan naar nieuwe huisje!
dus ben pas laat weer terug!
idd goed dat je t ff zegtquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:28 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Hier is het huis nog stil... wat een rust zeg. Kind moet pas laat naar school en slaapt uit. Tante op de logeerkamer ligt ook nog heerlijk te pitten.
Ik vroeg me vanochtend af of de vogeltjes hier ook plat Nimweegs fluiten. Ik dacht zuiver dat ik er een hoorde roepen: wa mo j e?![]()
NEEEEE... ze zijn leuk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kut vogels gaan altijd op mijn dak zitten fluiten...
tijd voor de windbuks
ze zitten duidelijk niet op jou dak...die beesten fluiten hard joh!quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
NEEEEE... ze zijn leuk.![]()
![]()
Ze maken me aan het lachen. ook als ik er ontijdig wakker door word.
jaaaaa metro... met jou ook?quote:
hoest met de vriendin??quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
Ja hooralleen doodmoe
Maarja, niet zo raar. Kom telkens weer klusjes tegen die gedaan moeten worden in huis
En telkens denk ik nu ga ik rustig aan doen en dan zie ik weer iets wat nog moet worden gedaan en voor je het weet is de avond al weer om
quote:
Waarom denk je dat ie zo moe is?quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik groet U prinsen en prinsessen van dit Universum!!!!!
Koffie iemand?
Ik wel !!!!!!
quote:
Heb je nu koffie met alcohol danquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Dit is mijn 2e kop koffie
Ik drink er nog een paar en schakel over op alcohol-vrij straks.
Prinsen en prinsessen van het UniversumDat is de juiste benaming voor ons. Nu nog actief misbruik maken van onze situatie. En dan niet Willem Alexender als onze koning dus
Maar hij mag gerust koning zijn van Nederland hoor. Als hij dat leuk vindt
Echte koningen en kongininnen zijn anders te noemen denk ik. Die zijn actiever op vele gebieden.
nee hij gaat overschakelen op alcohol vrij bierquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb je nu koffie met alcohol dan
lieve sararaats, hier word je zeker niet uitgekotst hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
Inderdaad mooi weertjequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef Marietje_34 het volgende:
goeiemorgen lieve mensen
wat een mooi weer he.
Ik ga er gewoon nog niet van genieten....quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad mooi weertje
Einde van de week wordt het 15 graden. Hopelijk met zon en zonder regen.
Goedemorgen trouwens ook
Lekker rustig dagje vandaag
ik ben vandaag wat later begonnen, en op weg naar mijn werk kwam ik mijn zwanen weer tegen. Het mannetje herkent me nu echt, hij kwam gelijk op me afgewaggeldquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad mooi weertje
Einde van de week wordt het 15 graden. Hopelijk met zon en zonder regen.
Goedemorgen trouwens ook
Lekker rustig dagje vandaag
Everywhere you go, always take the weather with youquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon nog niet van genieten....
Elke keer als ik denk dat het eindelijk lekker weer gaatworden, krijg je naeen paardagen weer klote weer......
Ik heb een keer een knal-gele eend gefotografeerd bij de eendjes-vijver hier in Brunssum, daar heb je ook veel witte en zwarte zwanen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ben vandaag wat later begonnen, en op weg naar mijn werk kwam ik mijn zwanen weer tegen. Het mannetje herkent me nu echt, hij kwam gelijk op me afgewaggeldHij eet uit mijn hand
![]()
Vrouwtje is wat schichtiger, die blaast af en toe nog een beetje. Ik heb met mijn telefoon geprobeerd foto's te maken:
Mannetje zwaan
[afbeelding]
vrouwtje zwaan
[afbeelding]
Ik vind het zulke schitterende vogels![]()
ja, het valt mij ook nog best mee, de kwaliteit van die foto'squote:Op donderdag 23 maart 2006 12:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mooie pics girl! goeie cam in je telefoon!
en wat cute van die beesten
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Everywhere you go, always take the weather with you
Gewoon de zon mee naar buiten nemen en dan komt de zon vanzwelf wel naar voren
Maar ik heb zin in de lente jah, ik denk dat het een prachtige tijd gaat worden
eenden zijn ook zo cutequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb een keer een knal-gele eend gefotografeerd bij de eendjes-vijver hier in Brunssum, daar heb je ook veel witte en zwarte zwanen.
Tijden gehad dat mensen die zwanen dede vermoordenDe nek omdraaien. Schijnt dat zo'n zwaan met zijn vleugel flink kan slaan, die breekt zo je arm.
Inderdaad mooie dierenIk ga als het warmer wordt weer het park in om foto's te maken ook
Lekker fotograferen
ik liep het net ook al te neurienquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
jij en je liedjes in mn hoofd stoppen!
een zwarte samsung, die nieuwe die je kan uitschuiven, ik weet het nr ff niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat voor telefoon had je nou ook al weer?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
jij en je liedjes in mn hoofd stoppen!
same here.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik liep het net ook al te neurien![]()
Ik vind het juist leuk.... Krijg steeds een ander liedje in mn hoofd als ik jouw berichatjesw leesquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Doe ik niet met opzet. Nu staat Dido op met " see the sun".
Echt een aanrader, muziek waar spontaan de zon van gaat schijnen. Sowieso haar stem alleen al![]()
En wie weet is het weer ook afhankelijk een beetje van de massale stemming van de mensen, om het maar op het paranormale te gooien
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk.... Krijg steeds een ander liedje in mn hoofd als ik jouw berichatjesw lees
Nicequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
gister nieuw snowboard gekocht + bindingen![]()
![]()
ben er erg blij mee
Idd niet op in gaan Droompje, dat soort sukkels heb je er nou eenmaal altijd wel bijquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben de schuldigeStraks gooi ik Koos Alberts erin, zingen jullie dan ook mee?
Net ff in muziek bezig met nieuwe stijl op het subforum hier, kwam er weer zo'n gebruiker langs die liep te trollen, ik ga ook nog in op zulke gebruikers. Loopt hij onverhoede pogingen te doen om anderen het leven zuur te maken hier.
Weet je wat ik zei. "Doe je geen moeite, er zijn slechts weinig mensen die een plek in mijn hart hebben op fok, vooral ook de mensen in deze topic, het merendeel van de gebruikers kan dus echt letterlijk dood neer vallen, dus waarom zou ik dieper ingaan op die mensen".
?
Ik hou het dan liever mezelf makkelijk. Scheelt een hoop energie.
Inderdaad, en daarbij heb ik me veels te lang laten gek maken door eikels hier op fok!. Tis toch van de zotte dat je je laat gek maken op een forum? En niet alleen op een forum, in het echt dus ook. Komt iemand van 2 koppen groter en 3 schouders breder in het echt mij lastig vallen dan sla ik hem ook naar de grond om het maar zo uit te drukken. In ieder geval wijs ik ook in het echt de lastige mensen de weg, al doe ik het via hypnose en mind-controlquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Idd niet op in gaan Droompje, dat soort sukkels heb je er nou eenmaal altijd wel bij![]()
Ik ken het nummer ook nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:40 schreef gaai het volgende:
Inmiddels heb ik dat liedje met "i wanna soak up the sun....pompompom.....i wanna tell everyone.....pompom" ( verder ken ik 'm niet..), volgens mij van sheryl crow ( of hoe-ever je dat ook maar tikt ) wel een happy-go-lucky liedje......
![]()
Ja gisterenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
blauwtje gelopen? heel flauw... ik weet. ben melig
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
gister nieuw snowboard gekocht + bindingen![]()
![]()
ben er erg blij mee
hey hey heyquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:40 schreef gaai het volgende:
Zo! Nu heb ik vandaag 2 uur intensief gesport........en nu ga ik heel even bijlezen.....en dan zometeen het kind halen, meteen langs de Aldi voor de weekboodschappen......en dan....helemaal nix meer....ow wacht.....nog hamburgers bakken voor het gepeupel
....maar dán.....nix !
![]()
Ow en btw... kind is z'n wiebeltand kwijt ! Hij's er zo stoer van.....![]()
You're welcomequote:
jalouziequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
Hé nokkie weer aan 't lachen met mijn sexleven ja ?
![]()
Blauw is voor jongensquote:
Als moderator valt het nog enigszins mee, maar een roze mod straalt geen gezag uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blauw is voor jongens
Roos voor meisjes
![]()
Dat was zo'n open doel.... was gewoon stom geweest om niet te scorenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
Hé nokkie weer aan 't lachen met mijn sexleven ja ?
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was zo'n open doel.... was gewoon stom geweest om niet te scoren![]()
Die zie ik meestal erg snel. Maakt zo'n piepje bij binnenkomst.quote:
rokershoestjequote:
quote:
En je weet zeker dat t aan de foon ligt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef draculettetje het volgende:
Ik wil gewoon een andere mobiele telefoon!
deze heeft echt kuren, eerst dacht ik dat het aan het ziekenhuis lag,![]()
maar nu doet ie nog steeds nie wat goe is!![]()
![]()
nee maar ik kreeg jou sms pas toen ik je terug smsde en nu ben ik boos en verdrietigquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En je weet zeker dat t aan de foon ligt?
Sommige zien me op tijden liever gaan dan komen jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:01 schreef nokwanda het volgende:
Heb je daar zoveel ervaring mee dan?
Ik vind er zeker verschillen tussen zitten. Op Internet zijn de meeste doorgaans opener. Daarnaast zie je maar een selectieve kant van iemand zonder duidelijk beeld en dat maakt het toch anders imho. Ook de beoordeling.quote:Is internet dan zo anders dan irl?
Ik denk van niet.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee maar ik kreeg jou sms pas toen ik je terug smsde en nu ben ik boos en verdrietig
Moe en visitequote:
wezen fitnessen met me baasquote:
is wel vreemdja, van de foon...quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee maar ik kreeg jou sms pas toen ik je terug smsde en nu ben ik boos en verdrietig
Alleen op vrijdag???quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:03 schreef displission het volgende:
een hele goede "geile" morgen(ja het is vrijdag dan mag dat)
gelukkig.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:14 schreef displission het volgende:
hehedat zeiden ze vroeger toch altijd
van mij mag je het elke dag zeggen hoor
![]()
Zolang ze de waterpokken zelf houden en niet aan jou doorgeven wel ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:42 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.....
Waterpokkenmonsterstjeszijn lief
En dan hek t nie over de waterpokken zelf......
Ik kon vandaag idd uitslapenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:22 schreef vamperotica het volgende:
denkt de restvan de ouwehoertjes dat hetal weekend is ofzow???
Wakker worden.... Opstaan....
Koffie!!!
juvenalis dilemma??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo allahoi.
Ik heb de hele nacht gelezen in een boek van Dan Brown. Over het kraken en ontcijferen van codes ging het boek over. Goed boek. Alleen teveel koffie gehad gisteren. Vandaag drink ik slaap-thee. Drink ik tot 23:00 koffie dan slaap ik niet.
Ik heb foto's gemaakt vanmorgen
Zal een posten nu.
[afbeelding]
Ik liep dus terug naar huis en zag een vogel boven op de boom rond 06:30. Meteen foto genomen
Tijd voor sigaret en dan ga ik weer loggen.
Prettige dag verder
dont let it spoil your moodquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:22 schreef UncleScorp het volgende:
morgeu
allee de 911-topics heb ik ook weeral gehad ... moet ze daar weer in elkaars gat zien kruipen ... zielig
maar hé ... its friday![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |