Heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ook ff reageren dan maar.
Zometeen ff douchen en kleren aandoen om naar de begrafenis te gaan.
Eerst ff koffie.
Dankequote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel veel sterkte.
Voor jezelf is het misschien wel okay zo. Maar op begrafenissen kun je vaak zo tegen het verdriet van anderen aanlopen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef Electro-Worm het volgende:
Jij jij ... jij vieze na-aperGarie is dood en ew leeft nog en we ouwehoeren altijd in MIJN stijl.. NA-APER
![]()
![]()
Ach ja! ben in ieder geval heeeeeeeeeeel blij weer terug te zijn in een huis vol dozen (dus dat verhuisdoos idee klopt wel geloof ik)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:55 schreef nokwanda het volgende:
Hey Draakje
Blij dat je er weer bent. Vervelend is dat.... je gaat er met een zere poot in en komt er met 2 zere poten weer uit.
Ik weet trouwens ook niet meer in welk topic Lillith Wicca dat precies schreef maar misschien kun je haar mailen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal:)
Inderdaad, ik heb het zelf ook, alweer zo'n 15 jaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:13 schreef draculettetje het volgende:
Ha daar is Lilith, die ik helemaal nog niet ken, aangenaam dus,
heb van vamp begrepen dat jij iemand kent die veel met dystrofie kan?
oke dank je wel!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het zelf ook, alweer zo'n 15 jaar.
Ik zal je zijn gegevens wel even mailen, hij boekt echt hele goede resultaten.
je bent iig de goede zijweg ingeslagenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zie er pico-bello uit voor iemand die duf is
Nee, verzorgd genoeg voor de plechtige dienst. Bijna 14 dagen zonder alcohol ik denk dat het echte resultaat nog moet komen. Dat het nog langer de tijd nodig heeft. Sporten ook niet echt actief gedaan. Ik keek ff in de spiegel en dacht van, dat kan beter dat kan frisser.
Over 35 minuten dus de deur uit.....16:00 terug ongeveer. Lange dag maar goed, ook dit gaat voorbij.
Nu nog ff koffie drinken, muziek maar ff achterwege laten.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent iig de goede zijweg ingeslagen
Ja hoor... er is wel leven.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:35 schreef vamperotica het volgende:
hallo
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:43 schreef UncleScorp het volgende:
pfff die 911-topics zijn om te kotsen op den duur
Trollen en etters![]()
Ik begin er stilaan genoeg van te krijgen, tot grote vreugde van anderenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Toen ik in TRU kwam speelde dezelfde discussie met Redux, als ik me niet vergis.
Was net zo'n hanengevecht.
Maar iedere, en werkelijk iedere discussie hier lijkt te verzanden in een wellus/ nietus ding. Ook de 9/11 topics EN de meeste andere topics.
Dus haal ik inmiddels mijn schouders op en post vrolijk door.
same herequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Toen ik in TRU kwam speelde dezelfde discussie met Redux, als ik me niet vergis.
Was net zo'n hanengevecht.
Maar iedere, en werkelijk iedere discussie hier lijkt te verzanden in een wellus/ nietus ding. Ook de 9/11 topics EN de meeste andere topics.
Dus haal ik inmiddels mijn schouders op en post vrolijk door.
Dat is deels ook een kwestie van toelaten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik begin er stilaan genoeg van te krijgen, tot grote vreugde van anderen
eyyy scorpy nog geneuktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:03 schreef UncleScorp het volgende:
Beter hier wat over sex komen lullen
Veel ontspannender
Hé wat dacht je ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eyyy scorpy nog geneukt
Heren, heren tochquote:
Ik denk dat vrouwen meer én uitgebreider over sex praten dan mannenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heren, heren tochgedraag je!
Er zitten ook dames in de zaal hoor![]()
Een hele goede middag iedereen![]()
uhuh uhuh heb een keertje gelunched met 3 vriendinnen die net daarvoor naar de sexshop waren geweest.... jezus zeg en dan dacht ik dat ik veel over sex praatte en dachtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen meer én uitgebreider over sex praten dan mannen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vrouwen is meer blabla dan boemboem
Zonder blabla is er weinig aan boemboemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vrouwen is meer blabla dan boemboem
goe goequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoest met airsoften Oompje?
Zie je wel..............alleen boemboemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra wil een aantal Tokyo Marui Airsoft guns
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=Tokyo+Marui&btnG=Zoeken
blabla is my middle namequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zonder blabla is er weinig aan boemboem![]()
En dat is nou het probleem van mannen he, boemboem lukt wel maar blabla.............
![]()
heb vandeweekend mn AK47 en M16 verkochtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra wil een aantal Tokyo Marui Airsoft guns
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=Tokyo+Marui&btnG=Zoeken
hmm spanking is oook leuk ja ... om te geven da isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zie je wel..............alleen boemboem![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heren, heren tochgedraag je!
Er zitten ook dames in de zaal hoor![]()
Een hele goede middag iedereen![]()
verkocht ..... wrom??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
heb vandeweekend mn AK47 en M16 verkocht
Nu wil ik nog een Thompson![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |