abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36223114
Voor de liefhebbers van orbs. Hier wat voorbeelden die ik ontdekte op een partypicssite. Het betreft een feest waarbij de bezoekers haarscherp en vlekloos zijn gefotografeerd.

De foto's zijn door iemand onlangs genomen. Het betreft een 30 jaar geleden gekraakte kerk, in een toen leegstaand dorp, waar sindsdien talloze bezoekers hebben gefeest. Voor veel bezoekers heeft deze kerk een cultstatus. Hij werkt als een magneet op 'vrije geesten'. Door de jaren heen zijn talloze vrienden van deze kerk overleden: voornamelijk aan natuurlijke oorzaken. De foto's kunnen voor orbliefhebbers suggereren dat deze overledenen er nog steeds doorfeesten.
Hoewel de foto's zijn genomen op een gothicfeest worden in de kerk ook nog erediensten en herdenkingen gehouden.

De Kerk van Ruigoord:

Interieur met koorbalkon en feestenden:

2e foto zelfde camerastandpunt:

Interieur met zicht op het altaar:

Voorbeeld van de kwaliteit van de camera: mij onbekende bezoekers met lichtbal naast zich.

Nog een lichtballen en vlekkenfoto speciaal voor de sceptici:

Tussen de smetteloze foto's op de partysite staan nog meer pics met deze mogelijke orbs.

Liefhebbers moeten deze foto's maar kopieeren want ik weet niet hoe lang die site ze blijft vertonen en mijn picserver accepteert Fok! niet.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:19:05 #2
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36223151
vocht if you ask me
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36223210
Ben je daar wel eens geweest? Tis daar knap stoffig hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36223278
Bier if you ask me
pi_36223452
Gewoon water op je cameralens
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:36:56 #7
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_36223495
niet echt overtuigend dit...
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:39:17 #8
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_36223546
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef Lexjuuuh het volgende:
niet echt overtuigend dit...
Denk idd dat het een hele hoop dwarrelend stof is
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:39:23 #9
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36223547
denk dat het idd opstijgend (verdampt) zweet is
stay frosty
pi_36223662
Conclusies over water en stof op de lens is The Truth bekend.
Hier een greep uit andere topics over het fenomeen orb:

Overal lichtbollen..
Wat is dit?
Geesten te zien op foto's?
Orbs, expiriment naar het fenomeen
Orbs de dag na het kijken naar RTL 4
Foto's van
pi_36224406
Condens, zweet? Als daar licht op schijnt zie je dat als bolletjes/ronde vlekken..
-
pi_36225657
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
denk dat het idd opstijgend (verdampt) zweet is
Dit is idd ook mijn eerste gedachte.
Ikzelf heb ook regelmatig foto's die orbs vertonen, maar daar reageer ik meestal op als "verdorie.. ik moet toch meer stofzuigen met al die huisdieren en rondrennende kinderen"...

3 weken geleden heb ik echter een paar foto's gemaakt waar hiervan geen sprake lijkt te kunnen zijn, evenal vocht of lichtval door de zon lijken hier niet erg waarschijnlijk.

Mijn idee over orbs staat dus (nog) niet vast.
Er zijn naar mijn idee verschillende oorzaken mogeljik zoals je hierboven ook allemaal kan lezen (en dat zal bij de meeste foto's ook wel zo zijn), maar daarnaast heb ik alternatieve zaken nog niet uitgesloten.

Ik vind het in ieder geval wel leuk om deze foto's te zien.

Leuk verhaal ook er omheen !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36227413
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:07 schreef Mirage het volgende:Ikzelf heb ook regelmatig foto's die orbs vertonen, maar daar reageer ik meestal op als "verdorie...
...
maar daarnaast heb ik alternatieve zaken nog niet uitgesloten.

Leuk verhaal ook er omheen !
De maaker/maakster van deze 'mislukte' foto's heeft ze op die glossy partypeoplesite erbij gezet. Er staan verder geen 'mislukte' foto's tussen.

Deze kerk is afentoe ook een ontmoetingsruimte voor priesters, druides, sjamanen, marabouts, sadou's, tovenaars, heksen etc uit de hele wereld. Waaronder die van Hopi-Indianen, Aboriginee's en Tibettanen. Het is een enorme magneet van krachten. Dat maakt al dit stof ook zo interessant.
pi_36229866
quote:
3 weken geleden heb ik echter een paar foto's gemaakt waar hiervan geen sprake lijkt te kunnen zijn, evenal vocht of lichtval door de zon lijken hier niet erg waarschijnlijk.
De 'orbs' komen eigenlijk altijd op de foto door het gebruik van flitslicht en niet door de zon. Als je de flitser hebt gebruikt voor die foto's dan komt het daardoor.
quote:
Deze kerk is afentoe ook een ontmoetingsruimte voor priesters, druides, sjamanen, marabouts, sadou's, tovenaars, heksen etc uit de hele wereld. Waaronder die van Hopi-Indianen, Aboriginee's en Tibettanen. Het is een enorme magneet van krachten. Dat maakt al dit stof ook zo interessant.
Is dat zo? Wat zijn dat dan voor bijeenkomsten in die kerk? Heb je daar informatie over?

Btw, ik durf te wedden dat je in een doorsnee dampende skihut waar nog nooit een sjamaan binnen is geweest exact zulke vlekken op je foto krijgt.
pi_36229998
Op de eerste foto staan ook wat entiteiten, achteraan boven in de foto op de ballustrade
gave foto's man!
Orbsen komen graag op feesten nml, maakt niet uit wat voor feesten, ik denk dat ze dol zijn op massa energieen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:32:29 #16
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36230046
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Op de eerste foto staan ook wat entiteiten, achteraan boven in de foto op de ballustrade
gave foto's man!
Orbsen komen graag op feesten nml, maakt niet uit wat voor feesten, ik denk dat ze dol zijn op massa energieen
ik zie hem niet hoor
stay frosty
pi_36230170

de rood omcirkelde zijn de enties en de blauwe is een orb met een gezicht
een beetje een alienachtig gezicht
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36230186
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik zie hem niet hoor
jewel ff uitvergroten dan zie je ze vast wel!
pi_36230207
quote:
Zo zijn 'orbsen' ook dol op regenbuien, plekken waar rook is, mist en stoffige zolders.
pi_36230268
Sliert-orb

Zo hé, vaag hoor
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:42:25 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36230317
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:38 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Zo zijn 'orbsen' ook dol op regenbuien, plekken waar rook is, mist en stoffige zolders.
stay frosty
pi_36230344
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:40 schreef Freethinker het volgende:
Sliert-orb

Zo hé, vaag hoor
Goh, dat lijkt dan weer verdachte veel op de 'ectoplasmas' die RvdB heeft gekiekt. Die zijn dol op sigaretten want ze duiken verdacht vaak op op foto's van rokers.
pi_36230419
Als ik gebakjes eet komen ze ook meeeten, de orbsen en ze vinden het hééééél lekker , zeker roomsoezen en negerkopjes.
pi_36230429
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:43 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Goh, dat lijkt dan weer verdachte veel op de 'ectoplasmas' die RvdB heeft gekiekt. Die zijn dol op sigaretten want ze duiken verdacht vaak op op foto's van rokers.

Hardcore-ectoplasma-orbs
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_36230671
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:38 schreef Prst_ het volgende:

[..]

heb jij orbsen op je foto's?
Ik denk het niet, kijk trollen is leuk, maar als je niet weet waar je het over hebt hou dan je mond aub
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')