Denk idd dat het een hele hoop dwarrelend stof isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef Lexjuuuh het volgende:
niet echt overtuigend dit...
Dit is idd ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
denk dat het idd opstijgend (verdampt) zweet is
De maaker/maakster van deze 'mislukte' foto's heeft ze op die glossy partypeoplesite erbij gezet. Er staan verder geen 'mislukte' foto's tussen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:07 schreef Mirage het volgende:Ikzelf heb ook regelmatig foto's die orbs vertonen, maar daar reageer ik meestal op als "verdorie...
...
maar daarnaast heb ik alternatieve zaken nog niet uitgesloten.
Leuk verhaal ook er omheen !![]()
De 'orbs' komen eigenlijk altijd op de foto door het gebruik van flitslicht en niet door de zon. Als je de flitser hebt gebruikt voor die foto's dan komt het daardoor.quote:3 weken geleden heb ik echter een paar foto's gemaakt waar hiervan geen sprake lijkt te kunnen zijn, evenal vocht of lichtval door de zon lijken hier niet erg waarschijnlijk.
Is dat zo? Wat zijn dat dan voor bijeenkomsten in die kerk? Heb je daar informatie over?quote:Deze kerk is afentoe ook een ontmoetingsruimte voor priesters, druides, sjamanen, marabouts, sadou's, tovenaars, heksen etc uit de hele wereld. Waaronder die van Hopi-Indianen, Aboriginee's en Tibettanen. Het is een enorme magneet van krachten. Dat maakt al dit stof ook zo interessant.
ik zie hem niet hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Op de eerste foto staan ook wat entiteiten, achteraan boven in de foto op de ballustrade
gave foto's man!
Orbsen komen graag op feesten nml, maakt niet uit wat voor feesten, ik denk dat ze dol zijn op massa energieen
jewel ff uitvergroten dan zie je ze vast wel!quote:
Zo zijn 'orbsen' ook dol op regenbuien, plekken waar rook is, mist en stoffige zolders.quote:Orbsen komen graag op feesten nml, maakt niet uit wat voor feesten, ik denk dat ze dol zijn op massa energieen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:38 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Zo zijn 'orbsen' ook dol op regenbuien, plekken waar rook is, mist en stoffige zolders.
Goh, dat lijkt dan weer verdachte veel op de 'ectoplasmas' die RvdB heeft gekiekt. Die zijn dol op sigaretten want ze duiken verdacht vaak op op foto's van rokers.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:43 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Goh, dat lijkt dan weer verdachte veel op de 'ectoplasmas' die RvdB heeft gekiekt. Die zijn dol op sigaretten want ze duiken verdacht vaak op op foto's van rokers.
heb jij orbsen op je foto's?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:38 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Zo zijn 'orbsen' ook dol op regenbuien, plekken waar rook is, mist en stoffige zolders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |