mooi, wist je trouwens dat ik heel mooi haar hebquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gezocht, laffer. Gebrekje geen bezwaar![]()
Ik ook, omdat ik korter ben dan Bloessssquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
Ik eigenlijk ook.
Regelmatig trouwens dat ik daar op ben.![]()
Ik weet het niet eigenlijk. Maar als je geen haar hebt, vind ik je ook liev... ben gewoon op je. En op Bloes natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:49 schreef laffer het volgende:
mooi, wist je trouwens dat ik heel mooi haar heb![]()
dames vallen toch op mannen met mooi haar![]()
Is iedereen ook op laffer???quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij voelt ook jonger. En dat maakt hem nou juist zo aantrekkelijk.
golfer is ook een mooie meid hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen is geloof ik "op" Bloesssssssss
![]()
duh, je bent met haar getrouwdquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Regelmatig trouwens dat ik daar op ben.![]()
Ja maarruhhhh ..... ik val eigenlijk niet zo op vrouwenquote:
Ja, het neuken met schapen beviel haar niet meer, dus heeft ze mij gevraagd.quote:
Ik hou wel van gladde kale kopjes om overheen te aaien.quote:
Het perfecte huisdier voor golfer!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou wel van gladde kale kopjes om overheen te aaien.
eikes wat viesquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het perfecte huisdier voor golfer!!![]()
[afbeelding]
Da's gewoon een schone poes, maar zonder haarquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:57 schreef sararaats het volgende:
eikes wat vies
Mijn staartje spint altijd.quote:
Zoals het hoort, hoewel dat 40+-jaar geleden wat minder gebruikelijk was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Da's gewoon een schone poes, maar zonder haar
golfert heeft 1 heel klein staartje, met een sigarenbandje erom...quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral als ze staartjes heeft is ze![]()
was dat een belediging?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's gewoon een schone poes, maar zonder haar
Voor de poes welquote:
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:59 schreef sararaats het volgende:
was dat een belediging?
Wilde Havanna's hebben er geen bandjes omzitten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:59 schreef laffer het volgende:
golfert heeft 1 heel klein staartje, met een sigarenbandje erom...
zo liev..![]()
ah, dat zijn toch die sigaren waar je eerst het topje moet afknippen voor gebruikquote:
trustuh liefiequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk er nog even over na! Voor nu: welterusten bollekes
Trusteh, lekker ding!quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:04 schreef ElisaB het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:04 schreef ElisaB het volgende:
Het is niet erg als mensen eens een keer over je heen lopen, zolang ze maar niet heen en weer lopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef sararaats het volgende:
ik kruip ook zo in m'n nest
ik volg een assertiviteitscursus maar de praktijk wil niet zo goed lukken
Trusteh, sara. fijne droompjes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef sararaats het volgende:
ik kruip ook zo in m'n nest
ik volg een assertiviteitscursus maar de praktijk wil niet zo goed lukken
Zo'n geisha is best wel lekker hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:10 schreef mazaru het volgende:
Het is niet erg als mensen eens een keer over je heen lopen, zolang ze maar niet heen en weer lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |