quote:Op maandag 20 maart 2006 21:59 schreef Peekaboo het volgende:
Hoop dat hij even uitleg geeft aan "het mudman incident"
Albert zijn laatste woorden waren "die zien we voorlopig niet meer op tv"quote:Op maandag 20 maart 2006 22:00 schreef schatje het volgende:
RTL Boulevard besteedde aandacht aan mudmen.
[afbeelding]
55 is meer in de buurtquote:Op maandag 20 maart 2006 21:57 schreef DeTolk het volgende:
zijn al iets van 30 topics over.....
Onzin, hij heeft kans genoeg gehad om iets te zeggen maar alles wat ie deed was als een slappe vaatdoek de excuses nalullen die Jensen voor 'm verzon. Wat een zielige vertoning. Die jongen heeft echt hulp nodig.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:01 schreef nokwanda het volgende:
Jammer dat Robbert zelf weinig de kans kreeg om iets te zeggen.
Klopt, Jensen legt hem de woorden in de mond en hij praat ze helemaal na. Het beetje respect voor Jensen is bij deze ook in rook opgegaan bij mij.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:52 schreef fokkersdelight het volgende:
Zijn verweer is onthutsend zwak. Hij draait er omheen en zegt eigenlijk helemaal niets. Als dat met die foto van die mudman klopt is hij definitief door de mand gevallen.
Trieste jongen, hij zit er ook bij als een geslagen hond.
Hij wil zich bewijzen maar zijn pogingen daartoe zijn echt kinderlijk naief.
Fd
Ja juist, hij lulde jensen naquote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft kans genoeg gehad om iets te zeggen maar alles wat ie deed was als een slappe vaatdoek de excuses nalullen die Jensen voor 'm verzon. Wat een zielige vertoning. Die jongen heeft echt hulp nodig.
Klopt ik vond het ook prachtig om te zienquote:Op maandag 20 maart 2006 23:11 schreef heiden6 het volgende:
Het blijft natuurlijk prachtig als er weer eens zo'n zweefteef-idool onherroepelijk door de mand valt, ondanks dat ik het voor hemzelf wel sneu vind. Misschien komt het ooit nog wel goed.
Ach, het is net als met Char.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Klopt ik vond het ook prachtig om te zien.
Ik snap alleen niet dat er nu nog mensen zijn die iets van hem geloven, snapte er sowieso al niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |