quote:Op maandag 20 maart 2006 21:59 schreef Peekaboo het volgende:
Hoop dat hij even uitleg geeft aan "het mudman incident"
Albert zijn laatste woorden waren "die zien we voorlopig niet meer op tv"quote:Op maandag 20 maart 2006 22:00 schreef schatje het volgende:
RTL Boulevard besteedde aandacht aan mudmen.
[afbeelding]
55 is meer in de buurtquote:Op maandag 20 maart 2006 21:57 schreef DeTolk het volgende:
zijn al iets van 30 topics over.....
Onzin, hij heeft kans genoeg gehad om iets te zeggen maar alles wat ie deed was als een slappe vaatdoek de excuses nalullen die Jensen voor 'm verzon. Wat een zielige vertoning. Die jongen heeft echt hulp nodig.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:01 schreef nokwanda het volgende:
Jammer dat Robbert zelf weinig de kans kreeg om iets te zeggen.
Klopt, Jensen legt hem de woorden in de mond en hij praat ze helemaal na. Het beetje respect voor Jensen is bij deze ook in rook opgegaan bij mij.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:52 schreef fokkersdelight het volgende:
Zijn verweer is onthutsend zwak. Hij draait er omheen en zegt eigenlijk helemaal niets. Als dat met die foto van die mudman klopt is hij definitief door de mand gevallen.
Trieste jongen, hij zit er ook bij als een geslagen hond.
Hij wil zich bewijzen maar zijn pogingen daartoe zijn echt kinderlijk naief.
Fd
Ja juist, hij lulde jensen naquote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft kans genoeg gehad om iets te zeggen maar alles wat ie deed was als een slappe vaatdoek de excuses nalullen die Jensen voor 'm verzon. Wat een zielige vertoning. Die jongen heeft echt hulp nodig.
Klopt ik vond het ook prachtig om te zienquote:Op maandag 20 maart 2006 23:11 schreef heiden6 het volgende:
Het blijft natuurlijk prachtig als er weer eens zo'n zweefteef-idool onherroepelijk door de mand valt, ondanks dat ik het voor hemzelf wel sneu vind. Misschien komt het ooit nog wel goed.
Ach, het is net als met Char.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Klopt ik vond het ook prachtig om te zien.
Ik snap alleen niet dat er nu nog mensen zijn die iets van hem geloven, snapte er sowieso al niks van.
Het begin is er.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog steeds niet het idee dat daar iemand keihard zit te liegen. Echt niet.
Misschien ben ik wel gewoon een naieve doos.
En okay......ik ga daarbij alleen maar op gevoel af. Maar dat gelul van hulp nodig hebben en schizofreen zijn en dergelijk.... nee. Ik kan het daar niet mee eens zijn. Heel makkelijk om iemand gewoon op te bossen omdat ie anders is.
Dat er dingen niet kloppen daar ben ik het ook nog steeds over eens. Maar ook dit interview kan me nog steeds niet in een sceptica veranderen.
Wel ik ben het sterk met je eens, Nok.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog steeds niet het idee dat daar iemand keihard zit te liegen. Echt niet.
En okay......ik ga daarbij alleen maar op gevoel af. Maar dat gelul van hulp nodig hebben en schizofreen zijn en dergelijk.... nee. Ik kan het daar niet mee eens zijn. Heel makkelijk om iemand gewoon op te bossen omdat ie anders is.
Dat er dingen niet kloppen daar ben ik het ook nog steeds over eens. Maar ook dit interview kan me nog steeds niet in een sceptica veranderen.
Nou eh iemand die zweert op zijn dood vind ik geen leugenaar, hij zeker niet!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Hello Meid,quote:Op maandag 20 maart 2006 23:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Hij was weer geweldig!
Dit topic zuigt weer zoals gewoonlijk
pfffffffffffffffff![]()
Wat zijn er toch veel negatieve mensen in deze wereld zeg?![]()
Is het nu eens afgelopen met dit gezeik?!![]()
zo ik heb gezegd!![]()
Totsssssssssquote:
Heb het niet kunnen zien, wanneer staat het on-line?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Totsssssssss![]()
Hij was weer geweldig he!
Wat een kanjer!
Wat niet zo vast staat als men het hier wil doen lijken. Er zijn maar weinig geneeskundige gebieden waar zo veel over gespeculeerd wordt en waar zoveel mee aangemodderd wordt als met de menselijke geest. Het plakken van plaatjes, het labelen van mensen, dient meer doelen dan alleen het welzijn van de persoon zelf.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het begin is er.
En constateren dat iemand schizofreen is doe je niet op basis van een andere mening maar op basis van een definitie, een ziektebeeld.
morgen misschien?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:28 schreef totsy het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen zien, wanneer staat het on-line?![]()
De dingen waarover ik twijfel liggen niet aan anderen.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou eh iemand die zweert op zijn dood vind ik geen leugenaar, hij zeker niet!
Waarom twijfel je? Omdat anderen dit zeggen?
Blijf bij je eigen eerste gevoel dat is meestal de juiste!
Die gast is echt vreselijk lelijkquote:Op maandag 20 maart 2006 23:34 schreef totsy het volgende:
Ik ,ik denk dat vele grieten een oogke op Robbert hebben ,na vananvond.![]()
Dat heb ik dus ook, telkens als ik hem op tv zie, een soort happy gevoel.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wij zijn gelukkig hoor!
Vooral nu ik hem zag op tv
ik voel de energie weer stromen gelijk een beekje in de lenteweide
wat doet dat er nou weer toequote:Op maandag 20 maart 2006 23:35 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Die gast is echt vreselijk lelijkdenk dus van niet.
Ik heb ook van die bizarre ''maffe'' para foto's...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De dingen waarover ik twijfel liggen niet aan anderen.
Het is meer dat ik niet denk dat alle info zuiver is.
Maar wat Totsy net zei over de intentie van diverse geesten.... zou ook best kunnen. Hier moet je wel op bedacht zijn als je een reading voor iemand doet.
En ik heb hier al eerder iets over geschreven: het is mogelijk om idd beelden door te krijgen die al bestaan. Dus.... men gaat naar dat slot van Hugo de Groot. Sommigen van de aanwezigen hebben wel vantevoren informatie opgedaan of kennen het verhaal. Het is heel erg goed mogelijk om die informatie op te pikken als je daar gevoelig voor bent.
Maar dat wil niet zeggen dat die informatie van geesten komt. Kan ook rechtstreeks uit de gedachten van andere mensen komen.
Ik geloof dat gedachten in golven gaan en materie kunnen beinvloeden.
Radiogolven en electriciteit waren ook niet altijd zichtbaar en te begrijpen. Nu neemt men dat voor lief. Ik denk dat het met dit ook zo is. Dit voor wat betreft die maffe fotos die me doen twijfelen.
hij is echt niet lelijk he!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:35 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Die gast is echt vreselijk lelijkdenk dus van niet.
Je bent aan 't zoeken waar het warm is Nokkie !quote:Op maandag 20 maart 2006 23:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De dingen waarover ik twijfel liggen niet aan anderen.
Het is meer dat ik niet denk dat alle info zuiver is.
Maar wat Totsy net zei over de intentie van diverse geesten.... zou ook best kunnen. Hier moet je wel op bedacht zijn als je een reading voor iemand doet.
En ik heb hier al eerder iets over geschreven: het is mogelijk om idd beelden door te krijgen die al bestaan. Dus.... men gaat naar dat slot van Hugo de Groot. Sommigen van de aanwezigen hebben wel vantevoren informatie opgedaan of kennen het verhaal. Het is heel erg goed mogelijk om die informatie op te pikken als je daar gevoelig voor bent.
Maar dat wil niet zeggen dat die informatie van geesten komt. Kan ook rechtstreeks uit de gedachten van andere mensen komen.
Ik geloof dat gedachten in golven gaan en materie kunnen beinvloeden.
Radiogolven en electriciteit waren ook niet altijd zichtbaar en te begrijpen. Nu neemt men dat voor lief. Ik denk dat het met dit ook zo is. Dit voor wat betreft die maffe fotos die me doen twijfelen.
Waren dat geesten ?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:41 schreef Peekaboo het volgende:
had nog wat snapshotjes gemaakt, voor de liefhebbers:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ach weet je tot je zelf iets meemaakt in deze dan piep je echt wel heel anders!!!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een wandelend argument voor de opvatting dat zit soort zweverige troep voor compleet ontspoorde labielo's is.
Nou ja..... zo zie je maar wat ervaring doet.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb ook van die bizarre ''maffe'' para foto's...
ik zal die van anderen dus ook nooit ontkennen!
Ik denk dat je zelf ook dingen ervaren moet hebben voor jequote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja..... zo zie je maar wat ervaring doet.
Mijn ervaringen liggen op andere gebieden en daar zal ik dan eerder van geloven dat het zo is. dat geldt eigenlijk voor ieder van ons. Geen ervaring maakt dat het ook heel moeilijk is om het je te kunnen voorstellen.
Daarom wat clementie voor de sceptische hardroepers onder ons![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |