Oei gevoelige snaar geraakt.quote:
Je hebt gelijk, maar hij pest mij, ga ik een beetje terug pestenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zal het bij ze neerleggen, ik weet niet wat zij ermee zullen gaan doen. Op zich heb ik ergere sigs gezien om eerlijk te zijn.
Volgens jouw visie, als je mijn gevoelige snaar had geraakt was je niet eens meer in leven.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:24 schreef typtypo het volgende:
[..]
Oei gevoelige snaar geraakt.
Het doet zeer de waarheid, he?
www.tellthechildrenthetruth.com/gallery
Ik pest jou niet maar dog had het over oneliners en jouw opmerking over europa(0) snap ik nog steeds niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar hij pest mij, ga ik een beetje terug pesten![]()
Licht geraakt type dan.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens jouw visie, als je mijn gevoelige snaar had geraakt was je niet eens meer in leven.
Arabieren hebben de nul als cijfer in Europa geintroduceerdquote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik pest jou niet maar dog had het over oneliners en jouw opmerking over europa(0) snap ik nog steeds niets.![]()
Het getal nul is door de arabieren in europa geintroduceerd.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik pest jou niet maar dog had het over oneliners en jouw opmerking over europa(0) snap ik nog steeds niet.![]()
De amerikanen hebben al op de maan gestaan. Wat is je punt?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabieren hebben de nul als cijfer in Europa geintroduceerd
Hadden we het destijds niet over de ontwikkeling van Europa?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:28 schreef typtypo het volgende:
[..]
De amerikanen hebben al op de maan gestaan. Wat is je punt?
Iets wat ze zonder die 0 nooit hadden kunnen doen met een beetje pech.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:28 schreef typtypo het volgende:
[..]
De amerikanen hebben al op de maan gestaan. Wat is je punt?
Zonder die nul hadden we zelfs geen fokquote:Op maandag 20 maart 2006 19:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Iets wat ze zonder die 0 nooit hadden kunnen doen met een beetje pech.
Ja. Als of niemand anders op dat idee gekomen zou zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hadden we het destijds niet over de ontwikkeling van Europa?
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:36 schreef remlof het volgende:
tabloid is met een D
Laat ik het zo zeggen..quote:Op maandag 20 maart 2006 19:38 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ja. Als of niemand anders op dat idee gekomen zou zijn.
Dat de islam bijgedragen heeft aan vooral het behoudt van wetenschap uit met name de klassieke oudheid is bekend. Dat ze ook hun bijdrage geleverd zou hebben is ook wel aan te nemen.
Maar om nu te gaan claimen dat de islam verantwoordelijk is voor het ontstaan van europa is gewoon een leugen of op zijn minst wishful thinking.
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen..
Islam speelde een belangrijke rol bij Europese verlichting.
Laat ze eerst maar eens met hun eigen verlichting beginnen voordat ze claimen iemand anders zijn verlichting te weeg hebben gebracht.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
langer kijken dan je neus lang is.
je bezit absoluut geen historisch besef hequote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef typtypo het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens met hun eigen verlichting beginnen voordat ze claimen iemand anders zijn verlichting te weeg hebben gebracht.![]()
![]()
Vertel het dan voordat je begint met drammen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je bezit absoluut geen historisch besef he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |