mietjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:42 schreef Game_Error het volgende:
zijn er al nederlandse winkels waar je de guide kan halen?
Dan hebben al veeeeeel meer mensen hem hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga jullie echt gek maken als ik 'm donderdagavond al heb
Op de 360 ja?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan hebben al veeeeeel meer mensen hem hoor![]()
![]()
O ja, hij komt ook op de 360 uit héquote:
Praten over warez is teh shitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef TC03 het volgende:
-knip-
Is niet triest, ik mag niet over een zin praten, dan mag jij niet praten over dat je hem over half uurtje speeltquote:
Doe normaal man. Veel mensen die hun spellen wel kopen vinden het niet fijn als mensen gaan lopen patsen met hun warezversie. Houd zulke dingen toch lekker voor jezelf.quote:
Ik ben gewoon blij dat ik het kan spelen, net zoals mensen blij zijn dat ie morgen bij hun op de mat valt. Sheesh.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Doe normaal man. Veel mensen die hun spellen wel kopen vinden het niet fijn als mensen gaan lopen patsen met hun warezversie. Houd zulke dingen toch lekker voor jezelf.
Morrowind kwam toch ook op de Xbox.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
O ja, hij komt ook op de 360 uit héKan niet echt wennen aan Elder Scrolls en consoles
![]()
Speelde ook erg fijn jaquote:
Oooooooooh!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Serieus... dit post je nu al 5x,.. WE WETEN HETWaar heb je hem besteld dan en hoe kan dat zo snel... ? Dimplus krijgt hem bv de 23e pas binnen.
Ach, ik wilde ook net melden dat ik bezig ben met oblivion door mijn kabelmodem te laten flitsen (cryptische beschrijving zeg) omdat mijn order nog lang niet binnen is, iig nog een paar dagen. Wat er dan mis is met een warezversie? Ik weet het niet. Ik koop de CE dus geef er genoeg geld aan uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Doe normaal man. Veel mensen die hun spellen wel kopen vinden het niet fijn als mensen gaan lopen patsen met hun warezversie. Houd zulke dingen toch lekker voor jezelf.
In DIT topic ja...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik het post.
Zuiderpark-computers.
Of ben je jaloers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |