waarom niet, knul?quote:
Hij doet het alweerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, mijn sheet is zo te zien alweer leeg
Serieus... dit post je nu al 5x,.. WE WETEN HETquote:
zelfs de intertoysquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga morgen maar weer de stad afzoeken. Ik ben er al heel goed in geworden om binnen een half uur zoveel mogelijk gameverkooppunten te bezoeken.
Rustig Gijs...dit weekend game je hem opzeker!quote:
Dit is de eerste keer dat ik het postquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Serieus... dit post je nu al 5x,.. WE WETEN HETWaar heb je hem besteld dan en hoe kan dat zo snel... ? Dimplus krijgt hem bv de 23e pas binnen.
Kan je daar ook afhalenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik het post.
Zuiderpark-computers.
Of ben je jaloers
Ik heb nog niks gehoord dat ie morgen zou binnen moeten komen, en ik heb hem daar ook besteldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik het post.
Zuiderpark-computers.
Of ben je jaloers
Site geeft ook nog gewoon de 24e aanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord dat ie morgen zou binnen moeten komen, en ik heb hem daar ook besteld
Ik heb daarnet The Outfit opgehaald en meteen een praatje gemaakt met hem over Oblivion, hij heeft hem bij meerdere leveranciers besteld en verwacht de eerste exemplaren morgen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord dat ie morgen zou binnen moeten komen, en ik heb hem daar ook besteld
Hoezo heb je hem nu 1 dag eerder, ik snap er de ballen vanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:04 schreef Wessiej het volgende:
Ja, daroom heb ik hem 1 dag eerder, en het scheelt je verzendkosten.
Je kan daar nu ook die guide bestellen.
Heb je geld toegekregen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb daarnet The Outfit opgehaald en meteen een praatje gemaakt met hem over Oblivion, hij heeft hem bij meerdere leveranciers besteld en verwacht de eerste exemplaren morgen.
En The Outfit geeft ook nog steeds 24 maart aan, ookal heb ik hem nu.
Hij moest The Outfit meenmen, anders mocht hij geen praatje makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |