Terecht Sjoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:29 schreef Sjotime het volgende:
Shit.... kan me niet bedwingen... wil kijken op de stream is het afgelopen
Ja,.. ben ook eigenlijk wel blij !quote:
En bloemetjes kijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,.. ben ook eigenlijk wel blij !Wil ook iemand van een berg afrollen !
Zou niet weten waar ik moet beginnen. We starten met met de eerste dungeon om de diverse muren te bewonderen... later zal ik een boom en of een plant opzoeken.... zoveel te doen nogquote:
He lekker zo met al je vriendenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef _Flash_ het volgende:
Nog een uurtje en ik kan naar huis![]()
-knip-
iemand help?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik ook nog niet weet, kun je nog steeds alle rassen spelen die ook in Morrowind voorkwamen? Of zul je bijv. geen Dunmer in Cyrodiil (sp?) aantreffen?
check de "x days out"-films, alle rassen zijn er nogquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:01 schreef Genjuro het volgende:
[..]
check de "x days out"-films, alle rassen zijn er nog
Wil iemand ff kijken of ie mijn character ziet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:54 schreef kipknots het volgende:
De stream is van de 360 versie, alleen is hij nu nogal bagger. Ik kom er moeilijk op, en als ik er op kom word er elke 5 seconden weer gebuffered.
Op www.oblivionmods.info schijnt er trouwens een character creator te staan, alleen ligt de site nu plat
edit: er staat een duitse versie van op http://www.globalgameport.com/oblivion-game/generator/occ.html
Ik kan hem zien jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil iemand ff kijken of ie mijn character ziet?
http://www.oblivionmods.info/?Dinin%20Do'Urden&Assassin&0&7&11&2&3&4&3&9&10&11&12&14&16
Hele page is niet te zien... maar waarom wacht je niet nog 2 dagen... kan je het echt doen zeg maar !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, mijn sheet is zo te zien alweer leeg
waarom niet, knul?quote:
Hij doet het alweerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, mijn sheet is zo te zien alweer leeg
Serieus... dit post je nu al 5x,.. WE WETEN HETquote:
zelfs de intertoysquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga morgen maar weer de stad afzoeken. Ik ben er al heel goed in geworden om binnen een half uur zoveel mogelijk gameverkooppunten te bezoeken.
Rustig Gijs...dit weekend game je hem opzeker!quote:
Dit is de eerste keer dat ik het postquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Serieus... dit post je nu al 5x,.. WE WETEN HETWaar heb je hem besteld dan en hoe kan dat zo snel... ? Dimplus krijgt hem bv de 23e pas binnen.
Kan je daar ook afhalenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik het post.
Zuiderpark-computers.
Of ben je jaloers
Ik heb nog niks gehoord dat ie morgen zou binnen moeten komen, en ik heb hem daar ook besteldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik het post.
Zuiderpark-computers.
Of ben je jaloers
Site geeft ook nog gewoon de 24e aanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord dat ie morgen zou binnen moeten komen, en ik heb hem daar ook besteld
Ik heb daarnet The Outfit opgehaald en meteen een praatje gemaakt met hem over Oblivion, hij heeft hem bij meerdere leveranciers besteld en verwacht de eerste exemplaren morgen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord dat ie morgen zou binnen moeten komen, en ik heb hem daar ook besteld
Hoezo heb je hem nu 1 dag eerder, ik snap er de ballen vanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:04 schreef Wessiej het volgende:
Ja, daroom heb ik hem 1 dag eerder, en het scheelt je verzendkosten.
Je kan daar nu ook die guide bestellen.
Heb je geld toegekregen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb daarnet The Outfit opgehaald en meteen een praatje gemaakt met hem over Oblivion, hij heeft hem bij meerdere leveranciers besteld en verwacht de eerste exemplaren morgen.
En The Outfit geeft ook nog steeds 24 maart aan, ookal heb ik hem nu.
Hij moest The Outfit meenmen, anders mocht hij geen praatje makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |