Laten we hopen dat de mods het niet zienquote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef VASND het volgende:
christiaan
Carmiie wil een ban. tubgirl geplaatst.
Messenga, toevallig zag je die tubgirl niet hè!quote:
ze leert te weinig door fokquote:Op maandag 20 maart 2006 17:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Welke zelfdiscipline, kom pas net binnen. Hoi allen trouwens.
Whehequote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef nikky het volgende:
carmiie Tubgirl. 48 uur.
huiswerk te weinig deed ze, ook renesite weet het btw.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Al te laat. Waarom deed ze het dan
.
Hee, ze heeft hemquote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef nikky het volgende:
carmiie Tubgirl. 48 uur.
quote:
Allebei te laatquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Al te laat. Waarom deed ze het dan
.
Waarom vraagt ze dan niet gewoon een ban aanquote:
Nou en?quote:
Dan kreeg je een week ofzo, en ze wilde 48 uurquote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarom vraagt ze dan niet gewoon een ban aan.
lamme beer das al 10x gezegt netquote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarom vraagt ze dan niet gewoon een ban aan.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dan kreeg je een week ofzo, en ze wilde 48 uur
Dat zei ikquote:Op maandag 20 maart 2006 17:09 schreef VASND het volgende:
[..]
lamme beer das al 10x gezegt net
krijg je een week .
Ja ik tune pas net in sinds dit topicquote:Op maandag 20 maart 2006 17:09 schreef VASND het volgende:
[..]
lamme beer das al 10x gezegt net
krijg je een week .
Gamma!quote:
Doe maar hoi terug van mijquote:
Stom kind is het ook.quote:
Ik ben morgen vrij.quote:
quote:
En de rest van de week maar 2 uur.quote:
Zeg dat Carmen me ff op MSN toevoegt trouwensquote:
Smakelijkquote:
inderdaadquote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het werkt ook echt als ze hier de hele tijd gaat lezen
ik hoef woensdag niet naar school, donderdag 6 uur les en vrijdag 4quote:Op maandag 20 maart 2006 17:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En de rest van de week maar 2 uur. [afbeelding]
Maar wat zei van Loo nou?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:15 schreef B_BOY het volgende:
smakelijk.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaad
Carmiie, ROT OP, ga je tijd nuttig besteden!
examenssss komen....quote:Op maandag 20 maart 2006 17:24 schreef B_BOY het volgende:
dinsdag en woensdag vrij
en do en vrijdag elke dag 1 schoolexamen.
over 2 maanden klaar met schoolquote:
Hij is gestopt.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:40 schreef Petertjuhh het volgende:
Christiaan heb je je spel nou al?
Ik bedoelde Gmail ipv Google dat heb ik net even snel geedit. Maar werkt gmail daaro wel?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:06 schreef VASND het volgende:
Niet bij mij.
heb ook groepen gebruik dat alleen amper. ga ze weer ff indelen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ga denk ik even groepen maken bij mijn MSN, ik heb nu 44 man tegelijk online en ik wordt helemaal gek met uit zoeken wie nu wie is.
Ik heb er maar 20 onlinequote:Op maandag 20 maart 2006 18:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ga denk ik even groepen maken bij mijn MSN, ik heb nu 44 man tegelijk online en ik wordt helemaal gek met uit zoeken wie nu wie is.
orkesten/connecties voor schnabbels, mensen van school.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:27 schreef saaw het volgende:
waarom hebben jullie in godsnaam zoveel mensen in je msn?
ik vraag niet waarom je veel mensen kent hoor, ik ken ook zat mensenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
orkesten/connecties voor schnabbels, mensen van school.
Vind msn ook steeds minder worden. Heb nu nog iets van 100 mensen erin, maar weinigen waarmee ik praat. Saaie gesprekken ook altijd die meestal nergens over gaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:29 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vraag niet waarom je veel mensen kent hoor, ik ken ook zat mensen
maar heb er misschien 30 op msn. als ik iemand wil spreken bel of mail ik wel
mjs msn sucks
msn is handig voor mensen die je niet goed genoeg kent om mee te bellen maar mailen is weer net te onpersoonlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:29 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vraag niet waarom je veel mensen kent hoor, ik ken ook zat mensen
maar heb er misschien 30 op msn. als ik iemand wil spreken bel of mail ik wel
mjs msn sucks
Pak d'r een en meet 't?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:35 schreef VASND het volgende:
Weet er iemand de omtrek van een bierflesje?
ehm geen idee 55 cm?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:35 schreef VASND het volgende:
Weet er iemand de omtrek van een bierflesje?
0.0.2 is in ontwikkeling...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:40 schreef Petertjuhh het volgende:
Christiaan heb je je spel nou al?
ja die heb ik nu dus niet bij de hand..quote:
Zie OP.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:40 schreef B_BOY het volgende:
welk spel christiaan?
Vandaag begint het officieel al.quote:
vanavond zelfs alquote:
Zit wat in.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:50 schreef saaw het volgende:
ja maar dan is de zon al onder dus heb je niks aan
morgen is het de hele dag lente
Braaf.quote:
Dat dacht ik tochquote:
Oeiquote:
Echt lelijk, net met gym denk ik iets verkeerd gegaanquote:
Is goed voor mn cijfersquote:
Hopen dat het na een nachtje slapen er weer uit isquote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Echt lelijk, net met gym denk ik iets verkeerd gegaan
valt tegenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef Wiwi101 het volgende:
Is het nog leuk hier?
Het wás leuk inderdaad.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef Wiwi101 het volgende:
Is het nog leuk hier?
Wiwi.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef Wiwi101 het volgende:
Is het nog leuk hier?
Ik hoop het, tis niet echt fijn nlquote:Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hopen dat het na een nachtje slapen er weer uit is.
geen idee, ONM, GTST maar dan is het nog maar half 9quote:Op maandag 20 maart 2006 19:09 schreef saaw het volgende:
[..]
tegen dood aan
is er iets leuks op tv vanavond?
Jouw vrouw Mijn vrouw is ook wel lachen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:09 schreef saaw het volgende:
[..]
tegen dood aan
is er iets leuks op tv vanavond?
quote:
Luister je ook net 3FM?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:14 schreef saaw het volgende:
http://www.googleidol.com/
linksboven die 2 meisjes
geniaal
die zijn geweldig! Heb hem al x gezienquote:Op maandag 20 maart 2006 19:14 schreef saaw het volgende:
linksboven die 2 meisjes
geniaal
quote:
Die rechtsequote:Op maandag 20 maart 2006 19:14 schreef saaw het volgende:
linksboven die 2 meisjes
geniaal
nopquote:
En het is stiekum nog een best leuk meidje ookquote:Op maandag 20 maart 2006 19:20 schreef saaw het volgende:
[..]
ze kijkt doodserieus als ze niet aan t zingen is
Dat is erg, als je moet koken met honger want dan ruik je het al maar dan kun je nog niet etenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:23 schreef saaw het volgende:
ik ga maar eens koken trouwens, begin hongerig te worden
tot later![]()
Die is al oud!quote:
Die koppenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef VASND het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2024884598550236886&q=pomme+%26+kelly
![]()
Valt best mee opzich.quote:
ckrquote:Op maandag 20 maart 2006 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
Wie heeft er ook wel eens zoiets van: tutututu
je hebt toch al een goede avatarquote:Op maandag 20 maart 2006 19:52 schreef Wiwi101 het volgende:
Mijn nieuwe avatar wordt dit
[afbeelding]
Wies dat ?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:52 schreef Wiwi101 het volgende:
[afbeelding]
Charmingquote:Op maandag 20 maart 2006 19:52 schreef Wiwi101 het volgende:
[afbeelding]
quote:
Nergens tegenaan gebotst?quote:
ga er niet heenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En? weetje al of je naar UC gaat?![]()
Er was gisteren ff een stukje op tv over he?![]()
Have funquote:Op maandag 20 maart 2006 20:43 schreef spenky het volgende:
[..]
tuurlijk niet !haha
ik ga naar me vriendinnetje(Breda
)
Is ook gaafquote:Op maandag 20 maart 2006 20:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ga er niet heen
was er zaterdag op de open dag en heb ook de kamers gezien en meer info gehad en op de campus geweest [vorige info dag was niet daar] en ben ontzettend afgeknapt
ga gewoon liberal arts doen bij de uvu
tuurlijk wel, utrecht is wel groot, maar niet ZO grootquote:Op maandag 20 maart 2006 20:50 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Is ook gaaf![]()
Alleen dan ga ik je niet zienDaarom ging ik eigenlijk naar UC he
![]()
![]()
Ik moet ff gaan ik reageer later op jequote:Op maandag 20 maart 2006 20:52 schreef saaw het volgende:
[..]
tuurlijk wel, utrecht is wel groot, maar niet ZO groot
buiten dat heb ik dan een huis dus kan je gewoon langskomenof ik kom je even gedagzeggen op de campus
waar woon je nu eigenlijk?
heb je ook naar gewoon liberal arts gekeken?
mail/msn/fotoboek anders even, is misschien handiger dan hierquote:Op maandag 20 maart 2006 21:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik moet ff gaan ik reageer later op je
I knoooooowquote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef saaw het volgende:
@ VASND
http://video.google.com/videosearch?q=pomme+%26+kelly
meer filmpjes van je meisjedaar is ze leuker trouwens
wageningen is saajquote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef VASND het volgende:
[..]
I knoooooow![]()
Oh ik ga in wageningen op kamers waarschijnlijk, en dan in de buurt van nijmegen studeren![]()
Wageningen is goedkoper, redelijk knus, mn zus zit daar, je hebt daar zo goed als meteen een kamer en in nijmegen gemiddeld 12 maanden wachttijdquote:Op maandag 20 maart 2006 21:09 schreef saaw het volgende:
[..]
wageningen is saaj
kan je niet in nijmegen gaan wonen?
nja ik vind het al rot dat ik amsterdam uit moet en in utrecht ga wonen dus nijmegen of laat staan wageningen is gewoon niets voor mij. ik ben een enorm stadsmensquote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Wageningen is goedkoper, redelijk knus, mn zus zit daar, je hebt daar zo goed als meteen een kamer en in nijmegen gemiddeld 12 maanden wachttijd(al kan ik via mn zus wel aan een kamer komen daar..).
Maarja.. ik heb nog opties open.. dus probeer me maar te overtuigen![]()
Ah op die fietsquote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik vind het al rot dat ik amsterdam uit moet en in utrecht ga wonen dus nijmegen of laat staan wageningen is gewoon niets voor mij. ik ben een enorm stadsmens
en ik ben gewend aan de prijzen in amsterdam en daarna valt eigenlijk alles me mee dus dat scheelt
Amsterdam en Utrecht is toch 1 pot natquote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik vind het al rot dat ik amsterdam uit moet en in utrecht ga wonen dus nijmegen of laat staan wageningen is gewoon niets voor mij. ik ben een enorm stadsmens
en ik ben gewend aan de prijzen in amsterdam en daarna valt eigenlijk alles me mee dus dat scheelt
neuhquote:Op maandag 20 maart 2006 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Amsterdam en Utrecht is toch 1 pot nat
Leuk, zoiets moet ik ook maken.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef saaw het volgende:
de flashwebsite van het bedrijfje van mn vriend staat sinds vandaag online
ben alleen nog bezig met een formulier zodat je info kunt aanvragen enzo en dat dat dan rechtstreeks naar hem gemaild wordt. moet nog ff html dingetjes uitwerken, de rest is flash
www.flatcompany.nl
Ow over zo'n soort bedrijf heb ik vorig jaar een ondernemingsplan geschrevenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef saaw het volgende:
de flashwebsite van het bedrijfje van mn vriend staat sinds vandaag online
ben alleen nog bezig met een formulier zodat je info kunt aanvragen enzo en dat dat dan rechtstreeks naar hem gemaild wordt. moet nog ff html dingetjes uitwerken, de rest is flash
www.flatcompany.nl
Ja, maar ik ben zo ontzettend laks. Volgende week is tentamenweek en ik heb zo goed als niks gedaan nog.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:58 schreef B_BOY het volgende:
Hoezo hij doet het toch gewoon? of bedoel je dat het rustig is?
daar kan ik niets aan doen
blaxje ik weet hoe het voelt ik zit in een schoolexamen week.
ik ook nog 9 weken ofzo maar ik kan me er toch niet toe zette.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:09 schreef saaw het volgende:
heb bijna eindexamens en kan me er nogsteeds niet toe zetten om ook maar IETS te leren, terwijl ik echt 8en moet gaan halen met hoe ik er nu voor sta
grr
Wat een jatkeesquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef saaw het volgende:
tonks heeft een nieuwe ava, met jouw meisje erin!
zo tof
cheyle schletttttttquote:
Jouw meisje? Verklaar u nader.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat een jatkeesmijn meisje
![]()
Die situatie waar jij nu op school mee zit komt me trouwens akelig bekend voor![]()
nouja he dus.. mijn meissiequote:
't is een lief meisjequote:Op maandag 20 maart 2006 23:53 schreef VASND het volgende:
Ik vind haar een geil kind ok.
En nu ga ik naar bed.
Truste..
Jij ook al!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 06:19 schreef snopprinses het volgende:
ik ben toe aan vakantie
Hoiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:05 schreef Messenga het volgende:
Hooi!
Ik morgen sk. En Engelsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:34 schreef B_BOY het volgende:
ja ik heb gister na al verneukt en nl's matig gemaakt donderdag wiskunde en vrijdag scheikunde die moet ik wel ff goed maken.maar om tien uur is me moeder weer trug dus die zal me wel ff wat "zelf"discipline bij brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |