examenssss komen....quote:Op maandag 20 maart 2006 17:24 schreef B_BOY het volgende:
dinsdag en woensdag vrij
en do en vrijdag elke dag 1 schoolexamen.
over 2 maanden klaar met schoolquote:
Hij is gestopt.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:40 schreef Petertjuhh het volgende:
Christiaan heb je je spel nou al?
Ik bedoelde Gmail ipv Google dat heb ik net even snel geedit. Maar werkt gmail daaro wel?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:06 schreef VASND het volgende:
Niet bij mij.
heb ook groepen gebruik dat alleen amper. ga ze weer ff indelen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ga denk ik even groepen maken bij mijn MSN, ik heb nu 44 man tegelijk online en ik wordt helemaal gek met uit zoeken wie nu wie is.
Ik heb er maar 20 onlinequote:Op maandag 20 maart 2006 18:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ga denk ik even groepen maken bij mijn MSN, ik heb nu 44 man tegelijk online en ik wordt helemaal gek met uit zoeken wie nu wie is.
orkesten/connecties voor schnabbels, mensen van school.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:27 schreef saaw het volgende:
waarom hebben jullie in godsnaam zoveel mensen in je msn?
ik vraag niet waarom je veel mensen kent hoor, ik ken ook zat mensenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
orkesten/connecties voor schnabbels, mensen van school.
Vind msn ook steeds minder worden. Heb nu nog iets van 100 mensen erin, maar weinigen waarmee ik praat. Saaie gesprekken ook altijd die meestal nergens over gaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:29 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vraag niet waarom je veel mensen kent hoor, ik ken ook zat mensen
maar heb er misschien 30 op msn. als ik iemand wil spreken bel of mail ik wel
mjs msn sucks
msn is handig voor mensen die je niet goed genoeg kent om mee te bellen maar mailen is weer net te onpersoonlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:29 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vraag niet waarom je veel mensen kent hoor, ik ken ook zat mensen
maar heb er misschien 30 op msn. als ik iemand wil spreken bel of mail ik wel
mjs msn sucks
Pak d'r een en meet 't?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:35 schreef VASND het volgende:
Weet er iemand de omtrek van een bierflesje?
ehm geen idee 55 cm?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:35 schreef VASND het volgende:
Weet er iemand de omtrek van een bierflesje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |